ΚΕΦΑΛΑΙΟ 45

1.9K 255 67
                                    

Η ζωή είναι μια έκπληξη.Δεν ξέρεις τι θα σου φέρει.Δεν ξερεις τι σχέδια έχει για σένα.Πρέπει να την κοιτάς στα μάτια και να είσαι έτοιμος για ολα.

Η Δάφνη και ο Αλέξανδρος δυο ερωτευμένες ψυχές έδωσαν έναν σκληρό αγώνα αφήνοντας τα πάντα πίσω τους. Η Δάφνη έπεσε στην ανάγκη του και εκείνος έπεσε στα δίχτυα του έρωτα για εκείνη. Και οι δυο ακολούθησαν τον έρωτα δίχως να σκέφτονται

Εφτιαξαν μια οικογένεια που ακομα και σήμερα ειναι ευτυχισμένη. Τωρα χρόνια αργότερα όλοι έχουν μεγαλώσει ,αλλαξει μα παρα μένουν ερωτευμένοι και πάνω απο ολα αγαπημένοι

Αγαπημένοι!

Ολοι έχουν βρει το στήριγμα τους. Η Λίζα με τον Στέφαν αποφάσισαν να εγκατασταθούν στην Αθήνα μόνιμα ενω η Χριστίνα με τον Δημήτρη έπειτα απο πολλες αναποδιές και εγωισμούς έμειναν μαζί. Ο Μάρκος μετακόμισε κοντά στην κόρη του θέλοντας να αναπληρώσει τον χαμένο χρόνο.Δεν αφησαν απο τοτε τίποτα και κανέναν να επισκιάσει την ζωή τους.Ο Μάνος έπειτα απο μια δυσάρεστη εξέλιξη στην ζωή του έφυγε απο την Αθήνα για δυο χρόνια,μέχρι που ξανα γύρισε θέλοντας να ξανα φτιάξει την ζωή του απο την αρχή.

Ζούσαν ο ενας για τον άλλον. Ετσι οπως έπρεπε απο την αρχή!

ΔΑΦΝΗ

"ΤΕΛΙΚΟ ΒΗΜΑ"

"Μαρία μου,προσπάθησε να ηρεμήσεις κορίτσι μου

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Μαρία μου,προσπάθησε να ηρεμήσεις κορίτσι μου.Ξερεις τον πατέρα σου τωρα ποσο υπερβολικά αντιδρά καθε φορα που του λες να βγεις.Ολο λεει οχι αλλα μετα έρχεται να σε αγκαλιάσει.Φαίνεται πως του επεσε βαρύ που θα βγεις με αγόρι" προσπάθησα να ηρεμησω την κόρη μου.

Για αλλη μια φορα ο Αλέξανδρος είχε καταφέρει να την βγαλει εκτος εαυτού με τις κλασσικές του υστερίες.
Το παιδι δεν του έχει δωσει κανένα δικαίωμα ως τωρα, το μόνο που ζήτησε ήταν να βγει με τον Γιώργο.

Πρέπει να εκτιμά το γεγονός οτι του το ειπε κιόλας γιατί εύκολα θα μπορούσε να μας το κρύψει.Ξερω την κόρη μου και οι δυο την ξέρουμε,της έχουμε εμπιστοσύνη αλλα ο Αλέξανδρος ώρες ωρες γίνεται παραπάνω απο το κανονικό υπέρ προστατευτικός.

 ΈΠΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΝΆΓΚΗ ΣΟΥ Where stories live. Discover now