ΚΕΦΑΛΑΙΟ 35

2.1K 331 37
                                    

ΔΑΦΝΗ

"ΘΑ ΨΑΞΩ"

Σε λίγη ωρα θα συναντιόμασταν με τον Δημήτρη. Μου είχε λείψει ο φίλος μου. Την τελευταία φορα που βρέθηκα μαζί του ηταν για τον αποχαιρετήσω, εξαιτίας του Χριστοφορου.

Επρεπε να δω τι θα κανω. Ο Χριστόφορος δεν αστειευόταν και απο την στιγμή που ήξερε για την επιστροφή του Δημήτρη σίγουρα θα μάθαινε και για μένα αν ακομα δεν είχε.Το μόνο που με νοιάζει τωρα ειναι η οικογένεια μου. Δεν θα τον αφήσω για κανέναν λογο να τους βλάψει.

Αν κατάφερε να βγει απο την φυλακή υπόσχομαι να τον κλείσω μεσα για πάντα.Είναι ενας άνθρωπος που σπέρνει το κακό και χρειάζεται να πάρει αυτό που του αξίζει για ολα όσα εκείνα έκανε.

"Δάφνη... " άκουσα την φωνή του φίλου μου.Μετα απο εκείνη την απρόσμενη συνάντηση μας δεν τον είχα ξανα δει. Ηθελε να είναι σκληρός για να με πείσει να μην μιλήσω στον Αλέξανδρο αλλά δεν μπορούσε να κρατήσει την μάσκα του κακού. Ο Δημήτρης ήταν σαν μεγάλος μου αδερφός και απο πάντα τον ένοιαζε μόνο η δική μου ασφάλεια "μικρή μου... Συγγνώμη!" δίχως να το περιμένω έπεσε στην αγκαλιά μου κρατώντας με σφιχτά

"Δημήτρη, μην λες συγγνώμη για κατι που γνωρίζαμε πως κάποια στιγμή θα γινόταν.Επρεπε να το περιμένουμε. Βρήκε τρόπο για να εμφανιστεί ξανα στις ζωές μας" ο Δημήτρης ήταν απλά ενα θύμα του Χριστοφορου και εγω ενα ακομα που πίστεψα πως θα μπορούσα να μείνω μαζί του. Με ξεγέλασε η υποτιθέμενη ασφάλεια που μου πρόσφερε. Τοσο ανόητη ήμουν.

"Ελα μικρή μου έχουμε να πουμε πολλα. Απο εδώ και περα θα είμαστε μαζί σε αυτο. Δεν θα τον αφήσω να πλησιάσει ούτε εσένα ούτε την οικογένεια σου. Ακομα και αν χρειαστεί να δώσω την ζωή μου! " δεν θα το επέτρεπα αυτο. Ο Δημήτρης ηταν και θα ειναι για μενα ο αδερφός μου. Μαζί σε αυτο. Μαζί! Δεν θα τον αφήσω να θυσιαστεί.Θα βρω εναν τρόπο για να τους προστατεύσω.

Θα ψάξω.Θα ψάξω για καθε στοιχείο που μπορεί να με βοηθήσει. Δεν πρόκειται να αφήσω τον Χριστόφορο να κανει κακό σε κανέναν...

Μετά την συζήτηση μας με γύρισε σπίτι αρκετά νωρίς.Είχαμε αποφασίσει να κινηθούμε αργά και οχι βιαστικά.Θα ψάχναμε κάθε στοιχείο που θα μας βοηθούσε εναντίον του.Σε λίγη ωρα υπολόγιζα πως θα γυρνούσε και ο Αλέξανδρος απο την δουλειά.

Αποχαιρέτησα τον φιλο μου με μια αγκαλιά,βγαίνοντας απο το αυτοκίνητο είδα την Λίζα να πλησιάζει.Ο Δημήτρης έφυγε και εγω έπρεπε να αντιμετωπίσω το οργισμένο πρόσωπο της φίλης μου

"Τι στο καλό κάνεις Δάφνη; ποιος ηταν αυτος; δεν ντρέπεσαι λίγο; " ήμουν σίγουρη πως μας είχε δει και παρεξηγήσει τα πράγματα.Ηταν φίλη μου μα κανεις δεν θα μάθαινε ακομα τίποτα.Παράλογο το ξέρω αλλα μερικές φορες η άγνοια βοηθά.Η Λίζα βέβαια γνώριζε για τον Χριστόφορο.

"Ο Χριστόφορος βγήκε απο την φυλακή.Μόνο αυτο μπορώ να σου πω. Μην με πιέσεις.Χρειάζομαι χρόνο να δω τι θα κάνω.Αν με αγαπάς δεν θα πεις τίποτα στον Αλέξανδρο.Για την οικογένεια μου θα παλέψω Λίζα.Μονο για εκείνους! " τα χαρακτηριστικά της μαλάκωσαν,αφού συνειδητοποίησε τι της είπα με έκλεισε στην αγκαλιά της λέγοντας πως θα με βοηθούσε αρκεί να μην την κρατούσα απέξω

"Σε αγαπάω Λίζακι μου και για αυτό δεν πρόκειται να σε μπλέξω σε αυτο. Δείξε μου εμπιστοσύνη σε οτι και να κάνω.Πρέπει να απαλαχτω απο το παρελθόν μου... Πρέπει... "

Πρέπει... Και θα το κανω μόνη μου...

Ενα μικρό κεφάλαιο. Μπαίνουμε στην τελική ευθεία!

Καλο μήνα!

 ΈΠΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΝΆΓΚΗ ΣΟΥ Where stories live. Discover now