ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
"ΔΙΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ"
Μέτραγα τις ώρες και τα λεπτά που θα την ξανά δω,ηθελα να τελειώσει η βάρδια μου για να γυρίσω σπίτι, να την κλείσω στην αγκαλιά μου και να της κάνω έρωτα.Ειχα πολυ καιρό να νιώσω το αίσθημα πως κάποιος δικός σου άνθρωπος σε περιμένει σπίτι. Τοσα χρόνια καμία τους δεν άφηνα να μείνει σπίτι μου.Κατι με κρατούσε!
Λες και η μοίρα σχεδίαζε την συνάντηση μου με την Δάφνη. Λες και σχεδίαζε την επανένωση μας.Δεν θέλω να κάνω γρήγορα βήματα αλλα νιώθω πως με την Δάφνη θα ζήσω αυτό που καθε άντρας περιμένει.
Κατα βάθος και εμεις οι άντρες περιμένουμε την κατάλληλη.Μπορεί τις περισσότερες φορες να γινόμαστε γουρούνια οπως μας αποκαλούν αλλα έχουμε αισθήματα. Εχουμε! Απλά προτιμάμε να μην το δείχνουμε
Φοβόμαστε την αδυναμία! Ολοι την φοβόμαστε!
Θα της εκανα μια ωραια έκπληξη σήμερα, οχι κατι τρομερό.Μια ρομαντική βραδιά μόνο για εμάς. Αυτες οι μικρές στιγμές μένουν. Δεν νομίζω να χρειάζονται πολλες φαντασμαγορικες εκπλήξεις για να δείξεις την αγάπη σου προς το άτομο που έχεις απέναντι. Κοιτα τον στα μάτια και πες του το!Τα μάτια λενε την αλήθεια! Οι εκπλήξεις πολλες φορές ομως οχι! Γρήγορα αλλάζουν...
Οι γονείς μου θα κρατούσαν την μικρή και αποψε. Ειλικρινά ειχα χαρεί απίστευτα,ξετρελαθηκαν με την μικρή.Δεν περίμενα κατι διαφορετικό βέβαια,τοσα χρόνια περίμεναν να τους φέρω την γυναίκα της ζωής μου και φυσικά ενα εγγόνι. Ο καημός καθε μάνας! Φυσικα τωρα τους τα έφερα ολα μαζί.
"Να την αγαπάς αγόρι μου φαίνεται καλη κοπέλα και σε αγαπάει. Μην την πληγώσεις " δεν θα την πληγώσω ποτε! Την Δάφνη την αγαπάω.
Υποσχέσεις! Πολλες φορες αδύνατον να τις κρατήσουμε!
Αφου της έστειλα μηνυμα για να δω που είναι γύρισα στην δουλειά. Η Χριστίνα συνέχιζε να με αποφεύγει.
Δεν με πειραζε καθόλου παρόλα αυτα περισσότερο με φόβιζε.Η ηρεμία της ηταν οτι χειρότερο.Επρεπε να την εχω απο κοντά,είχε θυμώσει μαζι μου λογικό το βρίσκω βέβαια αλλα σε καμία περίπτωση δεν θα την άφηνα να μπει σαν το φίδι μεσα στην σχέση μου με την Δάφνη. Ποτε και για κανέναν λόγο
ΥποσχέσειςΜολις τελείωσε η βάρδια μου γύρισα σπίτι για να ετοιμάσω τον χώρο.Προς μεγάλη μου έκπληξη κατάφερα να μαγειρέψω.Να ναι καλα η κυρία Στέλλα που μικρός δεν με άφηνε σε ησυχία "ο έρωτας περνάει απο το στομάχι. Αν θες να βρεις μια καλη γυναίκα να ξερεις να μαγειρεύεις "
YOU ARE READING
ΈΠΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΝΆΓΚΗ ΣΟΥ
RomanceΜια πρώτη περίληψη στο πρώτο κεφάλαιο Don't copy the story ΜΗΝ ΑΝΤΙΓΡΆΨΕΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΊΑ