ΚΕΦΑΛΑΙΟ 38

2.2K 304 110
                                    

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

"ΣΥΜΜΑΧΟ"

Προετοίμαζα αρκετή ωρα τον ευατό μου για αυτό που θα της έλεγα

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Προετοίμαζα αρκετή ωρα τον ευατό μου για αυτό που θα της έλεγα. Το είχα σκεφτεί πολυ και ηταν η μόνη λύση.Εστω για λιγο μέχρι να καταλάβουμε και οι δυο τι μας συμβαίνει

Μολις γύρισα να την δω, ήταν λιποθυμη στο πάτωμα. Ετρεξα αμεσως κοντά της σηκώνοντας την στην αγκαλιά μου

Μωρό μου... Γαμωτο

Την πήγα στο κρεβάτι μας,φαινόταν
χλωμη.Απο την ωρα που γυρίσαμε απο το πάρκο φαινοταν ταραγμένη.Αφου βεβαιώθηκα πως ηταν καλά,αρχισα στα γρήγορα να μαζεύω τα πράγματα μου.Δεν ήθελα να με δει να φεύγω.
Ισως έτσι ηταν καλύτερο και για τους δυο μας

Κάθισα δίπλα της φιλωντας την τρυφερά.Θα μου έλειπε η εικόνα της, το άγγιγμα της... Θα μου έλειπε απίστευτα.Ηθελα να την χορτάσω προτού φύγω.Δεν θα πήγαινα στους γονείς μου.Οχι σήμερα τουλάχιστον.

"Μωρό μου σε αγαπάω " την φίλησα για τελευταία φορα, αφησα το σημείωμα δίπλα της και αφου μάζεψα τα πράγματα μου έφυγα. Μολις ξυπνούσε δεν θα με έβλεπε εδω.

Δεν ξέρω αν ηταν λαθος ή σωστό αλλά δεν άντεχα άλλο αυτή την κατάσταση. Ηλπιζα μεσα μου ο χρόνος που της δίνω να αναθεωρήσει να την βοηθήσει και να σκεφτεί καλα. Εγω θα την περιμένω... Την αγαπάω και δεν θα την αφήσω τοσο εύκολα. Οχι!

Με το που έκλεισα την πόρτα του σπιτιού κατι έσπασε μέσα μου.Είναι η πρώτη φορα που δίνω τοσα πολλα σε μια γυναίκα. Γιατι ξέρω πως η Δάφνη ειναι εκείνο το ξεχωριστό κομμάτι που κάνει μυαλό και καρδιά να τρελαίνονται. Απο την πρώτη εκείνη την στιγμή στο μπαρ που την συνάντησα.

Λενε πως η καρδιά δεν κανει λαθος. Οταν την είδα ολα άλλαξαν. Ως νεος ήμουν ατίθασος, μα πάντα σεβομουν τις γυναίκες... Η Δάφνη μολις σε ενα βράδυ με έκανε να ξεχάσω τα πάντα και να γινω κατι αλλο. Οσο απίθανο και να ακούγεται.

 ΈΠΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΝΆΓΚΗ ΣΟΥ Where stories live. Discover now