Merhaba bu benim ilk kitabim umarım begenirsiniz yazım hataları için şimdiden k.bakmayın evet başlayalım artık
Multide: dilan var
İyi okumalar...
Sonunda mardin gibi bir yerde bu okulu bitirdim. Bir ay sonra açıklancak lys sonuçlarıyla allahın izniyle gidicem burdan istanbul üniverstesi hukuk fakültesini istiyorum tek tercihim o inşallah kazanacam...
-dilan kızım beklesene ya' koşturarak gelen çatlak ardaşıma bakıp
-acelem var zişan konaktan beklerler' dedim.kendisi çalıştığım konaktaki aileyi hiç sevmez heleki kızlari rojda 'yı kendisiyle bende anlaşamıyorum ama bir süre daha katlanmak zorundayım maleseff 😒😒
-sonunda kurtuluyorsun o nemrut aileden' dedi. Herzamanki gbi onlardan kurtulmama en çok sevinen bu çatlak kız eminim ki benden bile daha cok seviniyor
-öyle deme allah razı olsun okumama izin verdiler kızmaya hakkım yok
-ya tabi mahmut ağanın vasiyeti olmasaydı zor okuturlardı sen yat kalk o adama dua et onlara değil." İşte burda cok haklı gercekten mahmut ağamın hakkını nasıl öderim allh mekanını cennet eğlesin akşam ona yasin okumayı aklıma not etmem gerek kesinlikle.
-neyse ne okudum ya şükürler olsun
-heyecan varmı bakıyım
-ahh olmaz mı ya bir ay nasıl bekleyecem ben
-dayan dayan geçer kızım liseyi birincilikle bitirdin eminim kazanmışsındır .dedi herzamanki bilmişlikle
-ayy hadi inşallah
-neyse ben kaçtım daha fazla tu" daha sözümü bitiremeden zişanın dürdüklemesiyle karşıya baktım
-ayy dilan bu baran ağa değil mi" sözleriyle karşiya baktığımda esmer uzun boylu heybetiyle yeri göğü inletecek bir adam allahım bu ne off " heyy kendine gel dilan sana ne elin adamından " iç sesimin uyarısıyla gerçekten kendime geldim o kahveliklerde kaybolmak mümkün değil ama...
- o kim ki dedim belliki bizim çatlak tanıyor.
-nasıl kim sen tanımıyon mu baran ağa' yı " demiştim tanımadiği mardinde kimse yok ayaklı gazete gibidir.
-hayır bize ne elin adamından zişan off gidiyo" sözümü yine tamamlayamadan zişanin kolumu tutmasıyla tekrar ona döndüm.
-ya dur bi kızım ya baran ağa mardi'nin en güçlü ağası onun üstüne kimsenin söz söylemeye hakkı yoktur. Dayesi ona kuma arıyor ilk evliliğinden pek memnun değil ağamız bütün mardinin kızları bu adamla evlenmek için nelerini vermezler.dedi tek solukta tamam adam ben burdayım diye bağrıyor resmen ama fazla abartmadımı ?
-iyi ya evlensin yazık üzüldüm karısına gözü doymaz ağalar yüzünden 2. Kadın geliyor ben onlardan olmayacam gidicem kurtulacam töre zırvalığından dedim öfkemi kusarak.
-oyle değil kızım bilmiyosun baran ağa sert olduğu kadar iyidir de koylülerin bir dediğini iki etmez her sıkıntılarına koşar ailesi istedi diye evlendi o kadınla bir kızları oldu dahada bebek haberi gelmedi duyduğuma gore baran ağa odasına gitmiyomuş ayrı bir odada kalıyormuş kumada istemiyor zaten bir gun kalbini calacak kadını getircekmiş ikinci bir mutsuz evlilik istemiyormuş
-ohaa kızım sen bu kadar bilgiyi nerden biliyorsun yemin ederim ayaklı gazete gibisin derslerle ilgili birşey sorsak bilmezsin sen kesinlikle magazin spikeri olmalısın altından gelirsin bak valla"diye sitemimi ettim ama gercekten adamların mahremiyetine kadar nasıl biliyor bu kız anlamış degilim .
-yok be ne okuması ben bulcam bir ağa hanım ağa olucam okumakla aram yok senin kadar sen git istanbula avukat oş gel hanımağanın kahvesini içersin dedi. Söyledikleriyle kısa bir şok geçirdim tamam okumayı sevmediğini biliyodum ama böyle hayalinin olduğunuda bilmiyordum.
-ayy dilan buraya bakıyor. Dedikleriyle karşıya baktığımda o mükemmel kahveliklerle göz göze geldim. Sadece bir kaç saniye bakabildim.tekrar önüme döndüm birisi görürse yanlış anlamlar cıkarıp başımı yakabilir.
-dilan sana bakıyor benden once hanımağa olayım deme bozusıruz . Dedi sahte bir kızgınlıkla
-al zişan hanım ağalık senin olsun ben gidiyorum görüşürüz.diyerek cevabını beklemeden uzaklaştım kısa bir an tekrar onun oraya baktığımda tekrar gözgöze geldim kahveliklerle neden bakıyorsun be adam dön önüne diye sitem etsemde içimden bakışları kalbimin ritmini değiştirmeye yetti.