Zisanin agzindan...
Ahh bu kadini kesinlikle öldurmek istiyorum. Alt tarafi bir elbise alip gideceksin iki saat tir bir begenemedi gitti. Cildirmama ramak kaldi arkadas. Ahh be ilerdeki agam nerdesin cik gel ve kurtar hanim agani su lanet yerden. Kendi kendime yine daldigim sacma hayalden cikip sebebim olacak kadina kulak verdim.
"Canim bunun kaliplarimi kucuk 38 olmuyor benim bedenim 38 sizin kaliplar problemli bence."
Hayir kiloluyum demiyor. Kaliplara laf ediyor haspam. Sirayla mi veriyorlar sizi anlamiyorum ki?"Hayir efendim kaliplarimiz normal aksine kimileri genis diye dert yanar." Evet bazi musterilerde zayif olduklarini kabullenemiyorlar iste malesef.
"Ne yani sen bana kilolumusun demek istiyorsun bune terbiyesizlik" ani cikisiyla ne tepki verecegimi sasirdim benim ne sucum var zorla kendini 38 e sokacak 40 giy olmezsin yada az ye zayifla ahh bunlari diyemiyorum ama malesef.
"Hayir hanfendi oyle demek istemiyorum kisiden kisiye degisiyor siz daha genis olsun istiyorsunuz onlar daha dar bedenler kalibimiz normal ama yalan soyleyemem. "
"Bak sen su bilmise sen kendini ne saniyorsun benimle bu sekilde konusma hakkini kim veriyor sana."normalden kat ve kat yuksek konusmasiyla patronun yanimizda bitmesi bir oldu.
"Bir sorun mu var hanimefendi ?" Ahaa simdi hapi yuttuk.
"Siz buranin sahibi olmalisiniz. Bu kizdan şikayetçiyim. Resmen urunu almiyim diye ekstra caba sarf ediyor. "
"Benim oyle bir niyetim yok hanimefendi kalibimiz normal dedim size sadece."
"Demek ben kiloluyum oyuzden giremiyorum o bedene oyle oluyor ozaman."
"Nasil anliyorsaniz artik." Araliksiz laf catismamiz artik sabrimi tasirmisti bu lafi coktan hak etmisti bence.
"Su saygisiza bakin hele "
"Serpil hanim cok ozur dilerim ben gerekeni yapacagim siz merak etmeyin." Haa harika patron taniyormus. Tamam kesinlikle kavuldum gecmis olsun.
"Iyi edersiniz." Diyip arkasini donup uzaklasti nemrut kadin.
Sevgili patronum kolumdan tutup disariya kadar surukleyip kolumu birakti. Sert sesiyle yuzume kukrercesine konustu.
"Sen ne hakla musteriyle o sekilde konusursun. Aga karisi lan o onunla o sekil konusulurmu okulda kime nasil davrancagini ogretmedilermi sana salak kiz kovuldun. Bu sana ders olur birdaha yapmazsin." Zaten okulda aga karisina nasil davranilir onun dersi veriliyor. Gerzek adam anca aman efendim sepet efendim diye milletin yaninda gez sen.
"Laflariniza dikkat edin ben yanlis birsey demedim. Paramida vermeden surdan suraya gitmem." Bugun gercekten benim ustumemi oynuyolar arkadas bu ne yaa
"Birde parami istiyorsun utanmadan sen kaybol gozum gormesin seni kaybettigim musterilerime say." Vayy cakal paramin ustune konacak yedirirmiyim lan ben onu sana.
"O parayi alacam calistip hakettim o parayi vereceksiniz." Burnumdan solarcasina konustum
"Vermiyorum napacaksin siktir git canimi sikma benim ." Diyim omzumdan itmesiyle yere kapaklandim." Canimin acimasiyla kucuk bir inleme kacti ağzımdan tam agzimi acmis saydiracaktim ki onun sesi kulaklarima doldu.
"Noluyor lan burda?" Zidar aga tum heybetiyle karsimdaydi.
"Zidar agam hos geldiniz onemli birsey yok siz buyrun boyle bir cayimizi kahvemizi icin." Yine asaglik herif yikama yaglama yapmaya baslamisti.
"Sana noluyor burda dedim." Tekrar sormasiyla patron bozuntusu rahatsiz olsada aciklamaya basladi.
"Bu salak kiz musterimi kacirdi bende kovdum agam onemli birsey degil." Sozlerinin bitmesiyle bakislari bana dondu dogrumu dercesine.