10.bolum

15.1K 423 42
                                    

Gunes isinlarinin gozume carpmasiyla yeni gune bismillah dedim.
Bugun buyuk gundu kinam vardi ve ben bu duruma sevinsem mi uzulsemmi bilmiyordum. Bir yanim cok mutlu diger yanim buruk. Mutluyum cunku beni gercekten seven bir adamla evleniyordum. Burugum cunku hayallerim yarim kalmisti. Taktiri ilahi diye dusunerek yataktan kaldip banyoya girdim ihtiyaclarimi giderip suyun altina soktum kendimi. Kisa bir dusun ardindan uzerime bornozumu gecirip odama girdim. Hizlica ustume birseyler gecirip asagi indim mutfakta tatli bir telas mevcuttu gulumseyerek herkese gunaydin deyip yardim etmek icin uzandim ki hep bir agizdan kinayip disari firlattilar beni evet yanlis okumadiniz firlattilar.  Sinirle arkalarindan sovup merdivenleri hizla tirmanirken arkamdan calinan islikla oldugum yere mihlandim. Tahmin etmek pekte zor degildi. Bu barandi. Keyfi yerindeydi tabi agamizin.

"Hayirdir baran aga pek bir keyiflisiniz." Imali sozlerim nesesine nese katarak keyfini dile getirdi.

"Olmazmiyim hanim agama kavusuyorum sonunda yarin gece benim olacak." Harika yine beni kizartmayi basardi. Sinirle arkami donup kalan merdivenleri tamamlayip tekrar ona donup sinirle bakip yoluma devam ettim. Sen kahkasi kulaklarima ulastiginda oturma odasina varmistim.zerda hanimin karsina oturdum.

"buke kizim bugun kinan var biliyon kahvaltidan sonra hemen hazirla baslasak iyi olacak." Oda heyecanliydi belliki.

"Tmm hanimim ama kimse birakmiyor ben birsey yapayim mutfaga girdim kovdular beni" sitemimi belli edercesine. Gulumseyerek cevap verdi.

"Sen o islere karismayacaksin buke kendinle alakadar ol yeter." El mahkum basimi sallayarak onayladim.

"Bana artik hanimim demesen buke daye demeni cok isterim." Ani gelen soru karsisinda tepkisizce suratina baktim. Ha deyince nasil derdim. Onu kirmamak adina yine sessizce basimla onaylamak zorunda kaldim bu konuda alistirma yapsam hicte fena olmayacakti.

Sessiz ve hizli gecen kahvaltinin ardindan kendimi odama kapadim. Bu odada son gecem off yarin ki olacak seyler aklima geldikce soguk soguk terler dokuyorum resmen. Ben dusuncelerime bogulmusken odaya aniden giren heja gercek dunyaya sert bisekilde donmemi sagladi.

"Mutlumusun kucuk sican birde istemem dersin ya hayret ediyorum." Soylediklerinde haklimiydi dune kadar istemiyorum diyordum simdi ne degisti. Asik oldum mu ona yoksa bu his baska birsey miydi?

"Bak heja tamam ne desen haklisin denedim bir kere olmadi yakalandik. Anlasmaya calissak iyi arkadas olamazmiyiz." Ona arkadas elini uzatmakla iyimi ettim kotumu bilmiyorum ama onun icin pek iyi oldugu soylenmez.

"Sen ne sacmaliyorsun senle arkadas olacagimida nerden cikardin unut bunu sen burdan defolup gideceksin ya seve seve yada zorla tercih senin."  Tehtit vari sozleri ona acimama neden olup vicdan yapmami sagliyor. Kocasi icin ugrasiyordu. Resmi nikahini bile elinden ben alacaktim halbuki ilk geline ait olmasi gerekirdi kumaya degil.

" lutfen boyle yapma abla gibi sever savarim seni su konaga ikimizde yeteriz. Agami koparmam senden. " cidden yapmazdim aksine icim ciz etsede bazi geceler ona yollardim.

" allah razi olsun yaa bana bak senin yardimina ihtiyacim yok burdan simdi gideceksin duydun mu beni hemen simdi defolll" sozlerinin ardindan beni ittirmesi dengemi kaybedip yere kapaklanmama neden oldu.

"Nolur yapma abla agam kizar birdaha yaparsam öldürur beni" goz yaslarim sel olup akmaya basladi. Kacarsam ve yakalanirsam ölurdum. Okumak hayal olurdu. En azindan bu sekil bir umudum var.

" abla deme bana  gideceksin duydunmu orospuluklarini baska birsehirde baska bir adama yaparsin. Evlenmenize izin vermem." Sacimda hissettigim agriyla ufak bir ciglik kacti agzimdan . Yanagima indirilen tokatlar acimi ikiye katlamaya basladigi sirada iceri sert bir sekilde baran girdi.

Mardin AğasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin