Merhaba arkadaşlar hikayemize tam gaz devam
Multide baran ağa var
İyi okumalar...
Yorucu geçen saatlerin ardından yemekleri hazırladık Ayşe sultan ile beraber. Ağam'ızın dediği üzre karnı yarık pilav cacık salatası apararatif seyler eksra dan ortaya zeytin yağlı bir cok yemek hazırdı suan saat 19:47 geçiyor birazdan sevgili Ağamız ve ailesi gelir. Acaba eşini de getirirmiydi merak etmiyor değildim. Düşüncelerim den beni ayıran kapının sesi oldu hemen koşar adımlar ile kapıyı açmam ile beklenen misafirlerin geldiğini gördüm.
-Hoşgelmişseniz buyurun şöyle içeri" dedim. Tüm samimiyetimle. Önce baran ağanın babası şivan ağa girdi baş selamı ile hemen ardından baran ağa dudaklarını ıslatarak çarpık bir gülüş ile göz kırparak yanımdan uzaklaştı. Ben baran ağanın arkasından dalmış iken annesi zerda hanımın öksürüğü ile kendime geldim.
-hoşgeldiniz hanımım buyurun dedim yüzümdeki tebessümle cok utandım kesin yine kızarmişimdir. Hiç bir şey demeden gülümsemeyle yetindi. Kucağındaki ufak kız çocuğunu fark ettiğimde çok şaşırdım. Aman allahım bu nasıl bir tatlılık yarabbim allah nazarlardan korusun. Aminnnn
Giydiği çiçekli elbise ile tatlılığına tatlılık katmıştı resmen ben bu kızı bu akşam yemeden durmam.
Masayı hazırlayıp içeriye hazır olduğunu bildirip oturmalarını bekledim herkes yerlerine oturduktan sonra servise başladım.
Baran ağanın tabağını doldurur iken gözlerini üstümde olduğunu hissedebiliyorum. Servisler bitip tam mutfağa inmek üzere iken sevda hanımın sesi çınladı yine kulaklarıma-Rojda kızım sen az Asmin kızımız ile ilgilen" sözleriyle bakışlarımı Rojdaya çevirdim.Bu kızı kesin baran ağaya yamamaya calışıyorlar. Pek memnun olmasada bu durumdan ses etmeden ilgilenmeye çalışti. Masada ekmeğin bittiğini fark ettiğimde hemen mutfağa inip ekmekleri alıp yukarı cıkıp masadaki yerine koydum. Bakışlarım rojda ile Asmini bulduğunda rojdanın ağzına zorla birşeyler tıkadığını gördüm.
Asminin sinirlenmeye başlayıp çığlık atıp rojdanın suratına okkalı bir tokat geçirmesi ile Tüm masa şok içinde ikiliye bakmaya başladı.Rojdanın sinirli bakışları beni bulunca gelecek konuşmayı bekledim-Dilan orda dikilmeyi bırak gel sen doyur şu kızı beni pek sevmedi sanırım" dedi. Sinirini saklama gereği duymadan döküldü ağzından laflar. Başımı sallayıp yanındaki boş sandalye ye oturup asmini kucağıma aldım. Şimdi tüm bakışlar bendeydi biraz heyecan yaptım ama çocuklarla her zaman aram iyi olmuştur.öncelikle aramı iyi tutabilmek için muhabbet etmeye çalıştım.
-merhaba hanımefendi ben dilan senin adın ne" diye sordum tüm tatlılığımla. Biraz durdu düşündü sanırım cevap versem mi vermesem mi düşüncesinde ama en sonunda o tatlı aksanıyla konuştu.
-Bende aşmin dedi s yi ş olarak söyledi. Hiç durmadan tekrar muhabbete girdim.
-Biliyor musun benim hep senin gibi bir kardeşim olsun isterdim. Ama yok bana kardeş olurmusun bende ablan olurum. Beni ablan olarak kabul eder misin? Diye tekrar bir soru sordum. Tüm tatlılığıyla elini çenesine götürüp düşündü düşündü ve istediğim cevabı aldım.