Powoli, cichutko otwieram drzwi. Kiedy tylko moja noga przekracza, próg pokoju zostaje porwana w czyjeś ramiona, czuję iskry i przyjemne ciepło czyli to Luke. Podnoszę głowę a moje usta zostają zmiażdżone przez jego. Całujemy się mocno i zachłannie jakby jutro miało nie nadejść. Odrywamy się od siebie kiedy brakuje nam życiodajnego tlenu.
- Tak bardzo za tobą tęskniłem.- mruczy w moją szyję- Stałem tu przez te pierdolone dwa dni. Tak cholernie za tobą tęskniłem. Zrobię wszystko tylko błagam nie wchodź już do tego pokoju.
- Wszystko?- spytałam podejrzliwie na co pokiwał entuzjastycznie głową- Chcę zobaczyć się z rodziną.
- Wykluczone.- warknął
- Powiedziałeś przecież, że...
- Ty chcesz mnie zostawić.- przycisnął mnie do siebie jeszcze mocniej
- Nie ja chcę tylko spotkać rodzinę.- powiedziałam zgodnie z prawdą
- Jeżeli chcesz się z nimi spotkać musimy dokończyć proces parowania.
W tym momencie to zdębiałam. Jak on może wymagać, że po kilku dniach znajomość pójdę z nim do łóżka.
- Nie mogę.- powiedziałam cicho
- Owszem, możesz. Masz czas do jutra. Zrobisz to dobrowolnie lub pod przymusem.
- Ale jak to?- spytałam przerażona
- Jutro wypada pełnia, a ponieważ cię oznaczyłem to nasze wilki będą się chciały sparować w najbliższą pełnie.
- Ja nie chcę nie jestem gotowa.
- Przykro mi. Masz czas do jutrzejszej nocy aby to zrobić dobrowolnie. Nie odpowiadam za mojego wilka kiedy będzie nim kierowało czyste pożądanie.
Zaniósł mnie do naszej sypialni i wyszedł. Nie mogę tego zrobić. Nie jestem gotowa.
*Luke*
Wiem, że moje maleństwo nie jest gotowe. Ale mój wilk nie wytrzyma bez tego. Nie chcę robić tego pod przymusem, ale muszę on jest silniejszy. Mam nadzieje, że Rose zgodzi się przed pełnią. Ruszyłem właśnie do mojego gabinetu, muszę pozałatwiać konflikty z sąsiednimi watahami. Jutrzejszy dzień zapowiada się na bardzo ciężki. Mam nadzieje, że wszystko będzie dobrze i zrobimy to delikatnie bez przymusu.
**********************
Miało nie być już dzisiaj rozdziału ale zrobiłam go specjalnie dla KingaBinczycka i NataliaSoniaS.
Piszcie czy wolelibyście gwałt Rose czy dobrowolny sex
Pozdrawiam Daga <3
CZYTASZ
Mate - Przypadek czy Przeznaczenie
WerewolfTo historia życia Rosalie. Dziewczyna, która przysięga, że nie skończy jak matka, jest właśnie na dobrej drodze to osiągnięcia tego co ona. Spotkanie tajemniczego mężczyzny może spowodować, że życie Rose obróci się o 180 stopni. Chcesz wiedzieć co s...