Luke niesie mnie właśnie do naszej sypialni. Joey kiedy nas widzi zeskakuje z łóżka i biegnie w naszą stronę.
- Mamusiu cio ci jesit?- pyta dokładnie obserwując moje ruchy.
Powoli schodzę z rąk Luke co kończy się cichym warknięciem.
- Uspokój się.-upominam go biorę Joey'a na ręce
- Co ty do kurwy wyprawiasz?!- wydziera się Luke- Nie wolno ci nosić ciężkich rzeczy.
- Posłuchaj mnie jeżeli się w tej chwili nie zamkniesz to równie dobrze mogę przeprowadzić tą rozmowę sama.- Luke spojrzał na mnie surowym wzrokiem, podszedł do mnie i wziął ode mnie Joey'a westchnęłam tylko z rezygnacją. Usiedliśmy we trójkę na łóżku
- Joey.- zaczął Luke- Tutaj.- pokazał palcem na mój brzuch- Znajduję się pewien lokator.
- Będziemy mieć dziecko.- powiedziałam z uśmiechem
- Oddacie mnie tejazi? Nie chciecie mnie?- szepnął Joey a po jego policzkach spłynęła łza
- Skarbie.- przyciągnęłam go na swoje kolana- Oczywiście, że chcemy. Zawsze będziemy ciebie chcieli. Jesteś naszym dzieckiem bez względu czy rodzonym czy nie.
- Niadal mnie kiochacie?
- Oczywiście.- tym razem odezwał się Luke- Jesteś naszym promyczkiem, jak moglibyśmy się ciebie wyrzec?
- Kiocham was.- szepnął i jeszcze bardziej się we mnie wtulił
- My ciebie też kochamy.
Kiedy Joey usnął, postanowiłam włączyć jakiś film. Joey śpi z nami, ponieważ nadal nawiedzają go koszmary w roli głównej z jego zmarłymi rodzicami.
- Kochanie co robisz?- spytał Luke wychodząc z łazienki. Braliśmy prysznic na zmianę, bo inaczej byśmy skończyli na seksie.
- Szukam jakiegoś filmu.- Luke podszedł do komody pod telewizorem i wyciągnął jakąś pytę, na okładce był napis "Szczęki"
- Luke błagam cię to jest nudne jak falki z olejem.- zaskomlałam
- Wiem, i dzięki temu szybciej uśniesz
Tak właśnie było kiedy tylko film się zaczął, usnęłam wtulona w ciepłe ciało mojego mate.
***************************
Hejo!
Postanowiłam wam wstawić dzisiaj jeszcze jeden ;*
Pozdrawiam Daga <3
CZYTASZ
Mate - Przypadek czy Przeznaczenie
WerewolfTo historia życia Rosalie. Dziewczyna, która przysięga, że nie skończy jak matka, jest właśnie na dobrej drodze to osiągnięcia tego co ona. Spotkanie tajemniczego mężczyzny może spowodować, że życie Rose obróci się o 180 stopni. Chcesz wiedzieć co s...