Važiuodami link klubo kalbėjomės apie visokias nesąmones. Ir nebūtų Conor'as jei nepasakytų: "Reikės pasigauti kokį gražuoliuką ir gerai praleisti laiką...". Tai reiškia, gerai išdulkinti...
-Su mumis bus dar 3 žmonės,- pasakė Conor.- Žaisim tiesą ir drąsa!
Su Conor žaisti tiesą ir drąsa yra beviltiška. Jis tokių užduočių turi savo galvoje, kad sumąstyt tokių dalykų net nesugebėtum.
Man beliko tik sutikti.
Pastatę mašiną klubo aikštelėje nuėjome į vidų. Vos atidarius duris mane pasiekė labai garsi muzika. Iškart nuėjau prie baro ir pasikviečiau barmeną.
-Man viena Cosmopolitan,- pasakiau ir jau traukiausi piniginę kai pajaučiau ranką ant savosios. Sutrikusi pakėliau galvą ir pamačiau, kad ranka to pačio barmeno.
-Panele, nereikia mokėti, aš vaišinu,- pasakė jis ir šiltai nusišypsojo.
-Kale! Visur tavęs ieškau, o tu čia flirtuoji su tuo sexium!- prie pat ausies pradėjo klykti Conor. Nusijuokiau kartu su juo ir padėkojau sutrikusiam barmenui už gėrimą.
Pradėjo groti Jack & Jack - Cold hearted ir mano žvilgsnį patraukė trys vaikinai kvailiojantys ir šokantys pagal tą dainą (Gif'as viršuje). Nusijuokiau kai jie lūžo juokais patys iš savęs. Vienas vaikinas, juodų plaukų ir gero sudėjimo atsisuko į mane ir pastebėjo kaip į jį spoksau. Jis tik nusišypsojo ir pamerkė man akį, o aš šyptelėjusi jam nusisukau atgal į Conor kuris susimąstęs stebėjo mūsų susižvalgymus. Man jo reikia šiąnakt...*
Kaip ir sakė Conor, prie mūsų prisidėjo dar trys žmonės. Susėdę ratu Conor visiems dar kart priminė žaidimo taisykles, lyg to reikėtų, ir pradėjome žaisti.
-Jesica, tiesa ar drąsa?- paklausė Conor. Jesica viena iš trijų naujų draugų mūsų rate.
-Tiesa,- atsakė ji. Žinau, kad Conor pradės nuo lengvųjų taigi per daug nesiklausiau jų.
-Ar tiesa, kad sexas yra tavo gyvenimas?- išgirdau kaip Conor dar paklausė Jesicos ir iškart mano žvilgsnis susitiko su tuo pačiu vaikinu kuris pamerkė man akį. Stebėjom vienas kitą kelias minutes.
-Lola, tiesa ar drąsa?- atsisukau į Conor išgirdus savo vardą.
-Žinoma, kad drąsa,-atsakiau.
-Nueik ir sujaudink ta vaikiną į kurį katik spoksojai. Tą su juodais plaukais.
Aš nusišypsojau ir atsistojusi pradėjau eiti link to vaikino. Jis turėjo rudas akis, kurios nei akimirkai nebuvo nuleistos nuo manęs. Nusišypsojau jam ir priėjusi įsisiurbiau jam į lūpas. Jis iškart atsakė ir su liežuviu įsibrovė į mano burną.
Bučinys tęsėsi iki kol pritrūko oro. Atsitraukę vienas nuo kito nusišypsojome. OMG, jis bučiuojasi tooobuuuulaiiii...
-Lola...-pasakiau negarsiai.
-Zayn,-atsakė jis man.
Pajaučiau kaip jis man įbruko popieriuka į delną. Jis mirktelėjo ir aš nusisukau eiti atgal į savo ratą. Visi mane stebėjo taigi pasinaudojau proga ir plačiai nusišypsojau pedo šypsena. Visi pradėjo juoktis kartu su manim.
Atsisėdus į savo vietą tegalėjau galvoti tik apie Zayn ir bučinį. Prisiminus apie popieriuką greit jį išlankščiau ir pamačiau skaičius. Tai jo numeris. O taiiiip... Ši naktis suplanuota.*
Pažaidę visi užsisakėme vodkos ir išgėrėme po 5 stikliukus. Buvau šiek tiek apgirtusi, bet nėjau šokti su kitais, kurie stumdydamiesi brovėsi į aikštės vidurį.
Susiradau ta lapuką ir surinkus numerį parašiau jam.
^
Lola: Hey 😇 -Lola.
Zayn: Pagaliau parašei 😝
Lola: Tas bučinys...😳
Zayn: Nieko nesakyk, jis buvo tobulas... 😚
Lola: Aha, norėjau paklaust gal vis dar esi klube?
^
Parašiusi paskutinį SMS laukiau atsako kelias minutes, bet taip ir nesulaukiau. Prisipažinsiu, šiek tiek nuliūdau. Na, bet nesvarbu.
Užsisakiau dar viena kokteilį. Gerdama jį, mąsčiau apie Zayn. Kodėl jis neišeina man iš galvos? Wtf?
Taip galvodama krūptelėjau kai pajutau ranką ant savo peties. Greit atsisukusi atsidusau iš palengvėjimo, bet sutrikau ir klausiau savęs mintyse kodėl man taip ramu su juo?
Šalia manęs stovėjo Zayn.
-Taip, aš vis dar klube,- pasakė ir plačiai nusišypsojo. Aš parodžiau jam sėstis ant kėdės šalia manęs. Jis taip ir padarė.
-Taigi, labai keistas susipažinimas,-pasakiau Zayn ir abu nusijuokėme.
-Bet žiaurei geras...-atsakė jis pakilnodamas antakius ir šelmiškai nusišypsodamas.
-Na kaip čia pasakius, bučinys buvo tikrai karštas. Mano ratas žaidė tiesą ir drąsa ir vienas draugas pamatė, kad žiūriu į tave, tai užsimanė, kad aš nueičiau ir sujaudinčiau tave,- sakydama paskutinį sakinį išraudau. Ką?! Aš išraudau?! Ką jis man daro?! O dieve...
-Žinai, tu miela kai išrausti,- nusijuokė jis, o aš, lyg dar būtų negana, labiau išraudau.- Bet galiu pasakyti, kad mane sujaudinai vien pažvelgdama į mane, o dar tas bučinys... Kai pasišalinai, niekaip negalėjau jo nuleisti, jis buvo toks kietas, kad teko pačiam greit susitvarkyt ir nusiraminti kol nenuėjau ir neislšdulkinau tavęs prie visų. Va ir dabar, tik žiūrint į tave man jau stovi, pilnai pasiruošęs,- jam tai pasakius išpūčiau akis ir greit pažvelgiau į jo klyną. Jis nemelavo ir dabar ten puikuojasi didelis iškilimas... Turėtų būt nemažas...
Aš tik nusišypsojau klastinga šypsena ir pasakiau:
-Gal man padėt sutvarkyt tai?- paklausiau parodydama į jo klyną. Jis tik nusijuokęs pakilo iš savo vietos ir padavė man ranką. O taip... Laukia ilga naktis.
YOU ARE READING
R U Mine? ©
Fanfiction18 metų sulaukusi mergina, palyginus, tikra Kalė. Mėgstanti pasišaipyti iš pačio gyvenimo bei švęsti be progos su savo geriausiu draugu, gėjumi Conor. Neskaitant to, kad ši mergina tikra velnio išpėra, ji turėjo sunkią vaikystę. Jos motina...