-Tu tobulas Zayn, žinojai tai?- pasakiau kai palindome po kaldra.
-Žinoma,- pasakė ir išsišiepė. Nusijuokiau.
-Savimyla.
-Karštas savimyla,- sumurkė. Sukikenau.
-Aha...-pasilenkiau ir pabučiavau jį,- Einam miegot. Ryt norėsiu grįžti į namus, beto, eisim treniruotis, nes kaip pats matei, esu beviltiška...- pasakiau Zayn.*
Prasimerkiau ir man prieš akis iškilo Zayn juodi plaukai. Vaikinas buvo padėjęs galvą ant mano krūtinės ir su rankomis apsivijęs liemenį. Sukikenau. Įvėliau pirštus į jo plaukus ir pradėjau su jais žaisti. Zayn suniurzgėjo ir pakėlė galvą į mane. Jis nusišypsojo.
-Labas rytas miegaliau,- pasakiau ir nusišypsojau plačia šypsena.
-Labas...- pasakė dusliu, apsimiegojusiu balsu. Zayn pasilenkė prie mano lūpų, pažiūrėjo į mane ir sušnibždėjo.
-Noriu arbatos...
Tada lėtai sujungė mūsų lūpas. Šyptelėjau. Netrukus bučinys peraugo į aistringesnį ir Zayn užgulė mane.
-Mm... Zay-n... Mes nega-alim,- vos pasakiau, nes Zayn surado mano jautrią vietą ant kaklo ir pradėjo čiulpti,- Ar... Arbata-a...,- Jis sukikeno ir pakėlė galvą su plačiausia mano matyta šypsena. Šyptelėjau.
-Mkay, eime,- pasakė Zy. Jis atsistojo... nuogas... Man užgniaužė kvapą matant tokį vaizdą. Prikandau lūpą. Okay... Nusisukau kol nepradėjau gailėtis jog atsisakiau jo. Vaikinas nuėjo iki spintos ir ištraukė rūbus.
-Kadangi šiame kambaryje nėra nei mano nei tavo rūbų, teks tenkintis šiais,- pasakė jis ir padavė vyrišką, juodą maikę ir pilkas treningines kelnes. Pačiupau savo kelnaites nuo grindų ir jas apsimoviau. Vakar buvau be liemenėlės, reiškiasi teks būti be jos. Vis tiek daug patogiau be jos.
Apsirengę nuėjome į virtuvę.
-Taigi, arbatos?
-Leisk, padarysiu aš,- prasibrovė pro mane Zayn.
-Mkay,- atsisėdau ir stebėjau Zayn. Jis užkaitė vandenį ir pieną. Padėjo puodelius ir subėrė juodą arbatą. Įdėjo rudo cukraus. Beveik užkaitus vandeniui, bei pienui neskubėdamas atmatavo ir supylęs išmaišė, tada išėmė arbatą. Viską Zayn darė kruopščiai.
-Štai,- padavė man puodelį vaikinas.
-Ačiū,- pasakiau ir nusišypsojau. Atsigėriau ir pažvelgiau į Zayn.
-Kas?- paklausė manęs.
-Tu idėjai 3 gramus, o ne 2, cukraus,- pasakiau su pikta gaidele balse.
-Nu nepyk, zuikutiiii...- nutesė paskutinį žodį Zayn,- Tu labai plona...- tyliai pasakė ir nuleido akis. Sutrikau, aš jam per plona? Aš galvojau, kad vyrams niekda nebusiu PER PLONA. Gyvenime nebūčiau taip pagalvojus...
-Ar aš tau nepatinku? Kodėl seniau nesakei?- neįsivaizduoju kodėl to klausiu, man neturėtų rūpėti jo nuomonė.
-Nenusišnekėk Lol, tu man žiaurei patinki, viskas su tavimi gerai, bet man neramu dėl tavo sveikatos, na žinai, jei tu nevalgai, gali būti blogai. Ir tai man būtų nesvarbu jei priaugtum svorio... Šūdas, ne tą norėjau paskayti... Amm...- bandė jis kažką sakyti ir "taisyti" savo padėtį. Nusijuokiau.
-Aš valgau daug, Zayn, tiesiog tokie mano genai. Ir, Kristau, nešik į kelnes, juk suprantu ką turėjai omeny. Beto, ką norėjai pasakyti tuom, kad aš tau patinku, Zayn?- pasakiau vaikinui.
Jis pažvelgė į mane ir nusišypsojo.
-Labas rytas, mažuliai!!!- suklykė Harry iš svetainės. Atsibudo... Zayn nespėjo atsakyti į mano klausimą. Nieko, paklausiu vėliau.*
-Eini kartu, ar sėdėsi visą valandą? O gal paliksi mane?- paklausiau ir nusijuokiau.
-Einu, einu,- sukikeno Zayn. Kai atsigėrėm arbatos ir įtikinom visus, jog nieko nepridirbom "BLOGO" vakar vakare, išvažiavom į mano namus.
Reikia pasiimti kelis daiktus, visgi, daugiausiai laiko praleisiu gaujos namuose.
Įėjus į namus nutipenau į savo kambarį. Pasiėmiau didesnę kuprinę ir susidėjau daiktus kurių prireiks ir kurių neturiu ten. Jų nebuvo daug taigi išėjo į pliusą.
-Tu labai graži šiandien Lola,- iš oro pasakė Zayn. Pasižiūrėjau į jį "Wtf?" žvilgsniu.
Buvau apsirengusi rožinę, pūstą, trumpą suknelę.-Zayn?- paklausiau ir pažiūrėjus jam į akis pamačiau kažką tokio kas man atėmė kvapą. Trūko oro.
Vaikinas priėjęs prie manęs įsisiurbė man į lūpas. Išleidau sulaikyta orą ir pasidaviau jam. Vos nesusmukau Zayn prie kojų, bet jis spėjo prispausti mane prie savęs.
Jis buvo nekantrus, žvėriškas. Negalėjau atsisakyti to, man to reikėjo taip pat, kaip ir Zayn.
-Lola, aš begalo dabar noriu tave išdulkinti. Ir taip išdulkinti, kad visi šios gatvės gyventojai tave girdėtų,- sukuždėjo man prie ausies vaikinas.
-Mhm...- sugebėjau sumurmėti tik. Zayn paraginus mane, užšokau ant jo, o jis prispaudė mane prie sienos...*
-Užtrukom tik 10 minučių,- pasakė Zayn, kai užsitraukiau suknelę.
-ir dabar gausi padėti man vaikščioti,- pasakiau, o jis nusijuokė.
-Būtinai, mažule,- sumurmėjo Zayn.
Mes išėjome iš namų ir išvažiavome pas vaikinus.
Važiuojant greitkeliu, teko sustoti nes buvo labai didelis mašinų kamštis. Tai neįprasta...
-Kas čia vyksta?- paklausiau Zayn. Jis tik pakilnojo pečius.
-Eime pažiūrėti?- paklausiau,- Vis tiek teks laukti apie pusvalandį.
-Why not,- pasakė Zayn ir nusišypsojo. Išlipome iš mašinos ir vaikinas ją užrakino. Zayn paėmė mane už rankos, kadangi, kaip ir minėjau, man reikia šiek teik pagalbos vaikščiojant.
Už penkiasdešimties metrų mačiau daug policininkų apsupusių kažką. Įdomu...
Nuėjome su Zayn arčiau ir išlindau pro tarpą pažiūrėti kas ten, bet buvau staigiai sučiupta ir prispausta prie kažkokio žmogaus.
-Lol!- girdėjau kaip Zayn sušuko. Nepažįstamasis mane nusitempė į rato vidurį, kurį buvo sudarę policininkai.
Užpuolikas buvo man už nugaros, todėl negalėjau pamatyt jo veido. Pajaučiau šaltą metalą man prie gerklės. Suprunkščiau to nenorėdama. Ir per garsiai... Policininkai pažiūrėjo į mane kaip į debilę, o tas pedofilas papurtė mane, duodamas ženklą tylėti.
-Nagi, ko lauki?- paklausiau jo,- Esi toks bailys, kad nesugebi nužudyti bejėgės merginos? Supistas pimpis...- pasakiau tam užpuolikui. Pajaučiau, kaip jis sutriko ir atsipalaidavo. Jo ranka man prie gerklės sudrebėjo. Sukikenau.
-Paleisk mergina! Tu apsuptas!- pasigirdo garsus faro balsas.
-Neklausyk jų, daryk ką norėjai daryti. Jie niekas palyginus su tavimi,- pasakiau. Kiek PAJAUČIAU, if you know what I mean, tai sprendžiu jog tai vyras. Šiek tiek pasitrynusi į jį vakinas nuleido peilį ir atsuko į save, aš šypsojausi pašaipia šypsena.
-Gal man tiesiog padaryti tave čia prie visų? Tu karšta, mažule,- pasakė jis. Mintyse pasišlykštėjau juo ir supratau, kad tikrai nenoriu mirti nuo tokio debilo, taigi greit perkračiau galvą, ką darytų Zayn tokioje situacijoje?
Esu veidu į tą vaikiną, jis nuleidęs peilį. Taip! Sukaupiau drąsa ir stipriai spyriau jam į klyną. Jis suklupo, o man sukilo adrenalinas. Greit išspyriau iš jo rankų peilį ir dar kart spyriau, tik šįkart į veidą. Pradėjau bėgti link Zayn. Mačiau, kaip Zayn staigiai prasibrauna pro pareigūnus, pribėgęs prie manęs apkabino.
-Šaunuolė...- sukuždėjo man Zayn. Pradėjau drebėti, kai adrenalinas po biškutį sklaidėsi, bet ne nuo šalčio. O dieve. Pirmą kart taip išsigandau. Atsisukus į tą pusę pamačiau jog policininkai jau tempiasi ta vyrą su savimi.
-Panele, ar jums viskas gerai?- paklausė vyras su faro uniforma. Palinkčiojau galvą,- Mes norėtumėm, kad važiuotumėt su mumis,- pasakė jis. Sukilo pyktis.
-O ko norėčiau aš, jums nesvarbu?! Būkit dėkingi, tikriausiai jis jau būtų negyvas jei ne aš. Mano paslaugų jums daugiau nebereikia. Nesiruošiu rašyti pareiškimo ar dar kažkokių šūdų. Noriu tiesiog pamiršti visą tai,- sušnypščiau jam. Policininkas atsiduso.
-Gerai, panele. Prašau atleisti man. Pasakykit tik savo vardą pavardę ir būsit laisva.
-Lola Mendes.*
Visą likusį kelią dainavau. Radijas grojo senas dainas, taigi visas mokėjau. Man tai padėjo užsimiršti. Zayn sustojo degalinės aikštelėje.
-Kodėl mes čia?- paklausiau jo.
-Noriu tau pasakyt kai ką,- pasakė,- Bet pirma...
Jis pasilenkė ir padovanojo nuostabų bučinį, atsipalaidavau.
-Dėkoju,- pasakiau jam kai atsitraukėme. Jis susiraukė,- Tai mane nuramino,- sukuždėjau.
Zayn nusišypsojo.
-Kai sakiau ryte, jog tu man žiaurei patinki, pats nebuvau tuo įsitikinęs. Bet kai šiandien tau grėsė pavojus... Aš labai išsigandau. Aš niekada taip nebijojau dėl merginos,- tyliai pasakė jis,- Lol, nežinau kaip tu, bet aš įklimpau. Tu mane sužavėjai tada, klube. Tavo drąsa, kai priėjai ir pabučiavai mane, tavo paslaptingumas ir užsidarymas savyje... Viskas tavyje mane žavi. Tavo grožis, protas, žvilgsnis ir nuoširdumas... Viskas,- jis sakė dalykus, kurių niekada gyvenime negirdėjau. Mano širdis pradėjo plakti greičiau, jaučiau kaip pradėjau virpėti.
-Lola Mendes, tu mane apžavėjai, įklimpau į tavo spąstus ir nenoriu trauktis nuo tavęs. Kovosiu dėl tavęs, kad ir nenorėsi manęs. Niekada tavęs nepaleisiu, jei pati nepaprašysi,- pasakė Zayn ir prispaudė mano kūną prie savojo, bei įsisiurbė į lūpas.
YOU ARE READING
R U Mine? ©
Fanfiction18 metų sulaukusi mergina, palyginus, tikra Kalė. Mėgstanti pasišaipyti iš pačio gyvenimo bei švęsti be progos su savo geriausiu draugu, gėjumi Conor. Neskaitant to, kad ši mergina tikra velnio išpėra, ji turėjo sunkią vaikystę. Jos motina...