-Štai, atrodai puikiai!- surėkė Conor. Atsisukau į veidrodį. O dieve...
Buvau su tamsiai pilka, ilga suknele. Ji turėjo didelį kaspiną vudury krūtinės. Atrodžiau kaip nekalta mergina, bet tuo pačiu ir stipri.
Nežinau ką Conor darė su mano plaukais, bet rezultatas nuostabus.Man liepė apsiauti raudonus aukštakulnius ir užsisegti ant kaklo vėrinį.
Conor manęs išvis nedažė, bet atrodžiau vistiek gražiai. Na, gal ir tiesa ką žmonės sako apie natūralų grožį. Nusišypsojau.
Viskas buvo paprasta, bet tuo pačiu ir ypatinga.
-Ar aš tau sakiau, kad žiaurei tave myliu, Conor?
-Tu tai sakai kiekvieną dieną, Lol,- pasakė ir kartu nusijuokėme.
-Aš tau esu labai dėkinga,- pasakiau ir pakštelėjau jam į žandą.
Jau buvo po šešių penkiasdešimt penkios. Kaip tik baigėme.
-Nagi, bėk pas savo vaikiną. Jis greit pradės nerimauti,- pasakė Conor. Aš šyptelėjau ir išėjau iš kambario.
Leisdamasi laiptais žemyn pastebėjau jog Zayn jau stovi pasiruošęs ir laukia manęs.
Jis buvo su juodu kostiumu, kuris jam puikiai tiko.
Pamatęs, kad leidžiuosi, nusišypsojo ir nužiūrėjo mano kūną. Jo akys žibėjo, jis buvo laimingas.
-Tu nuostabi, Lol,- sukuždėjo man kai priėjau prie jo. Nuraudau,- O kai parausti, tu tokia miela...
-Ačiū,- droviai pasakiau ir nuleidau akis. Aš taip įklimpau, kad net nebegaliu blaiviai mąstyti.
Zayn švelniai suėmė mano smakrą ir pakėlė galvą. Kelias sekundes žiūrėjo man į akis, tyrinėjo mano veidą. Tada pasilenkė ir švelniai pabučiavo.
Išgirdau spragtelėjimą. Atsitraukiau nuo Zayn ir atsisukau į laiptų pusę, iš kur sklido šis garsas. Ten, su fotoaparatu, stovėjo Harry, o už jo Liam, Louis, Niall ir Conor. Visi buvo išsišiepę.
-Kokie jus adorable...- pasakė Niall. Visi sukikeno.
-Oj oj...- pasišaipiau,- Harry, pavydėk, vis tiek niekada to neturėsi,- Harry dramatiškai išsižiojo, uždėjo ranką ant krūtinės ir nusisuko "tipo" įsižeidęs. Visi nusijuokėme.
-Gerai gerai, važiuokit tik. O nuotrauka tai tiesiog ideali...- pasakė Liam.
-Reik padaryti ir pakabinti ant sienos svetainėje, kad visi matytų,- pasakė Louis.
-Oho kokie planai,- pasakė Zayn. Sukikenau ir atsisukau į jį. Parodžiau galva į duris, jis linktelėjo ir mes išėjome.
Sėdome į mašiną ir Zayn pajudėjo miesto link.
Vaikino ranka ramiai ilsėjosi man ant šlaunies. Tai kėlė man šypseną.
Po 10 minučių važiavimo, sustojome prie penkiaaukščio restorano miesto centre. Tai buvo labai romantiškas ir... prabrangus restoranas.
O dieve, neskaitant to, kad reikia turėti pinigų, vietos reikia laukti mėnesius... Kaip jis sugebėjo gauti stalelį taip greit? Arba nesvarbu... Manau, geriau man nežinot, nes tikiu, jad čia įsivėlęs Horan...
Nuėję į vidų mus pasitiko jaunas vaikinas su šviesiais plaukais ir mielu veidu.
-Pavardė?-paklausė jis Zayn.
-Malik,- atsakė juodaplaukis. Vaikinas linktelėjo ir nuvedė mus prie stalelio penktame aukšte. Jis stovėjo prie lango, kuris driekėsi per visą sieną.
Pro jį atsivėrė miesto panorama. Vaizdas buvo tobulas.
Restorano sienos buvo tamsiai raudonos, lubos taip pat. Buvo nedaug stalelių, kas darė patalpą romantiškesnę. Šviesa sklido iš marmurinių grindų, ji nebuvo labai ryški, kas buvo gerai.
Ant stalelio buvo pastatytos dvi taurės ir kibirėlyje su ledu stovėjo šampano butelys.
-Tikiuosi nesupyksi, nes valgį užsakiau kartu su staleliu,- pasakė Zayn pristumdamas man kėdę kaip tikras džentelmenas. Sukikenau.
-Ne, žinoma ne,- pasakiau. Jis nusišypsojo. Atsisėdęs papilstė šampaną į taures į vieną padavė man. Šyptelėjau. Sudaužę taurėmis atsigėrėm šampano. Jis buvo labai geros kokybės. Brangus.
-Be makiažo tu atrodai dar gražiau,- pasakė Zayn. Aš ir vėl nuraudau,- Ir niekada gyvenime nenusibos žiūrėti kaip tu nurausti,- sukikeno jis. Aš paslėpiau veidą savo delnuose.
-Tu gėdini mane, Zayn,- pasakiau.
-Tu pati susigėsti,- nusijuokė vaikinas. Patraukiau delnus ir pažiūrėjau į jį r-u-serious žvilgsniu. Jis iškėlė rankas lyg pasiduodamas.*
Pusantros valandos prasedėjome ir kalbėjomės valgydami.
Pokalbiai buvo nerimti ir linksmi.
Zayn papasakojo apie save, aš taip pat. Ilgą laiką juokėmės iš jo išdaigų vidurinės laikais. Na, o manęs neklausinejo apie mano vaikystę, dėl ko aš jam labai dėkinga.
Pradėjo groti Christina's Perri daina, "A thousand years".
-Panele Lola, ar suteiksite man garbę ir pašoksite su manimi?- priėjęs prie manes ištiesė ranką Zayn.
-Mielai, pone Malik,- pasakiau ir nusišypsojau. Paėmiau jo ranką ir atsistojau. Zayn paėjo kelis žingsnius nuo stalelio ir prisitraukė mane. Vaikinas pradėjo judėti pagal dainą, aš kartu su juo.
Padėjau savo galvą ant jo peties ir prisiglaudžiau dar arčiau. Jis stipriau suėmė mano liemenį. Viską pamiršau ir mėgavausi šią akimirka.
Nuo Zayn sklido vyriškų kvepalų ir dušo želė kvapas, kas mane svaigino. Man buvo gera šalia jo, jaučiausi saugi, taip, kaip jausdavausi su tėčiu, kada dar nebuvo tų nesamonių.
Prisiminiau tą mielą, rūpestingą ir mylintį tėvą. Pasiilgau tų dienų su juo. Akyse susikaupė ašaros.
Nuvijusi visas blogas mintis pradėjau galvoti apie Zayn. Ir visgi kelios ašaros išslydo iš akių. Tai pastebėjęs, Zayn sustojo ir pakėlė mano galvą.
-Kodėl verki? Ar viskas gerai?- paklausė manęs ji.
-Taip taip, viskas gerai, tiesiog esu laiminga,- pasakiau ir nusišypsojau. Jis nusišypsojo, nuvalė bėgančią ašarą ir sujungė mūsų lūpas. Bučinys buvo švelnus, kupinas jausmų.
Sukandau jo apatinę lūpą ir atsitraukęs Zayn nusišypsojo savo tobula šypsena.-Grįžtam namo?- sumurkė man į ausį vaikinas. Jaučiau kaip susijaudinu nuo jo tokio duslaus balso. Palinkčiojau galva.
Viską palikę, liftu nusileidome į pirmą aukštą ir išėjome iš restorano. Įsėdome į mašiną ir pajudėjome link gaujos namų.
Kai grįžome buvo po vienuoliktos ir kaip supratau visi jau miegojo. Okay...
Nusimovusi aukštakulnius buvau priremta prie sienos. Zayn įsisiurbė man į lūpas ir liežuviu įsibrovęs į burną pradėjo karą.
Užšokau ant jo liemens ir jis nusinešė mane į kažkurį kamabarį pirmame aukšte. Atsargiai paguldė mane ant lovos ir nusimovė savo švarką.
Įvėliau savo pirštus jam į plaukus ir pradėjau juos pešti. Zayn suurzgė ir pakišęs rankas man po nugara atitraukė suknelės užtrauktuką. Atsitraukęs lėtai nutempė ir kažkur numetė suknelę. Buvau tik po kelnaitėmis, nes suknelei nereikėjo liemenėlės.
Zayn šyptelėjo. Pradėjau atseginėti jo marškinius ir atsegus visas sagas nuėmiau juos. Nužiūrėjau jo pilvo presą ir atsidusau iš malonumo.
Zayn nusimovė savo kelnes ir liko su apatiniais. Jis įsisiurbė man į lūpas, o aš pradėjau čiupinėti jo krūtinę ir pilvo presą. O dieve, jis toks nuostabus...
Zayn lūpos nusigavo iki mano kaklo ir paliko ten kelis nasosus. Išleidau silpną dejonę. Vaikino rankos slinko mano šonais iki kelnaičių ir jas lėtai numovė. Jo ranka atsirado ant mano vietelės ir ranka pradėjo judėti, taip mane dar labiau sujaudindamas.
-Zayn...- sudėjavau jam į ausį. Jis atsiduso iš pasitenkinimo.
Nutraukiau jo apatinius kojomis, o jis mano.
Prisitraukiau jį per kaklą ir sujungiau lūpas. Jis lėtai įėjo į mane ir pradejo judėti.
-Ak Zayn!- sušukau kai pradėjo judėti greičiau.
-Aš taip buvau pasiilgęs tavo kūno, Lol. Tavęs visos,- sudėjavo Zayn.
-Taip, Zayn!- sušukau kai jis sulėtino tempą ir pradėjo eiti į mane labai giliai. Vaikinas dūsavo man į ausį, o aš dėjavau.
Jaučiau, kad esu arti.
Jis pradėjo sukti savo klubus ir aš jau nebegalėjau laikyti.
-Zayn!
-Nagi, mažule, pasirodyk man,- sukuždėjo Zayn. Jis įėjo paskutinį kartą ir mes abu baigėme. O dieve, aš taip buvau išsiilgusi to jausmo... Zayn pabučiavo mane dar kart ir nusirideno...
YOU ARE READING
R U Mine? ©
Fanfiction18 metų sulaukusi mergina, palyginus, tikra Kalė. Mėgstanti pasišaipyti iš pačio gyvenimo bei švęsti be progos su savo geriausiu draugu, gėjumi Conor. Neskaitant to, kad ši mergina tikra velnio išpėra, ji turėjo sunkią vaikystę. Jos motina...