38 [2]

1.2K 74 1
                                    

Paėmiau raštelį, kuris gulėjo prie gėlių.

Mieloji,
Noriu, kad žinotum, jog darysiu viską, kas mano jėgoms, kad tik susigrąžinčiau tave.
Nenoriu kad kentėtum, noriu matyti tave laimingą, laimingą su manimi.
Myliu tave ir mylėsiu iki pabaigos - nepamiršk to...

-Zayn

Atsidusau. Gerai, Zayn, daryk ką tik nori.

*Po savaitės

Visą savaitę, nuo 8 ryto iki 11 vakaro, su Alex, Olly ir Conor būnu studijoje. Man tai kaip svajonės išsipildymas, pagaliau aš muzikos pasauly.
Pirmą dieną atėjusi ten, Olly norėjo išgirsti mano balsą, taigi padainavau vieną, iš jo dainos, dalelę. Mano laimei, vaikinui patiko, jis pasakė kažką panašaus į "nuostabu".
Dabar vakaras ir einu iš "Starbucks" kavinės pasiėmusi kavos sau ir vaikinams. Studija labai netoli ir pasukusi už kampo aš jau prie jos.
Įėjau į pastatą ir užkilusi liftu į septintą aukštą įžengiau į koridorių, prieš mane stovėjo studijos durys.
Priėjau jas ir su koja kelis kartus nestipriai padaužiau, kadangi rankos buvo užimtos. Jas atidarė Conor ir iškart pasigirdo grojamos gitaros garsai. Jis greit mane įtempė į vidų ir paėmęs kavą nuėjo.
Nusirengiau ir nuėjau pažiūrėti kas groja.
Atėjusi aiktelėjau pamačiusi Zayn. Jis pradėjo dainuoti.

-Your hand fits in mine like it's made just for me
But bear this in mind, it was meant to be
And I'm joining up the dots with the freckles on your cheeks
And it all makes sense to me...
I won't let these little things
Slip out of my mouth
But if I do
It's you
Oh it's you
They add up to
I'm in love with you...

Jis matė mane, kaip ir aš jį. Mes žiūrėjo vienas į kitą visą laiką kol Zayn dainavo. Jo balsas skambėjo dieviškai, o paskutinė eilutė - ji buvo skirta man. Tada jis sustojo.
-Viskas gerai!- sušuko Alex,- Lola jau turėtų būti parėjusi,- pasakė ir atisisuko į mano pusę. Pamatęs mane jis nusišypsojo.
-Kavą paėmė Conor,- pasakiau. Alex ir Olly linktelėjo bei nuėjo jos pasiimti. Likau stovėti prieš Zayn,- Buvo labai gražu,- pagyriau vaikiną ir nuėjau atsisėsti ant sofos. Zayn padėkojo ir padėjo gitarą ant žemės. Jis atsisėdo ant sofos, bet kitoje pusėje. Žvilgtelėjau į vaikiną, jis žiūrėjo į mane.
-Kas?- paklausiau.
-Nieko,- atsakė Zayn.
-Tai kodėl žiūri į mane?
-Nes tu graži.
Nusijuokiau ir nusukau veidą.
-Prašau, Lola. Būk mano,- tyliai pasakė Zayn.
-Zayn... Aš tavo, bet...- nepabaigiau sakinio, o jis atsistojo ir nuėjo apsirengti.
-Supratau,- jo balsas ataidėjo nuo išėjimo. Durys atsidarė ir užsidarė. Atsidusau. Dabar suprantu, kad man jo reikia. Reikia lyg oro, bet mano principai to neleidžia. Nebenoriu pyktis, tikrai...

*

-Sugar, spice and everything nice. These were the ingredients chosen to create the perfect little girls, but professor Utoniom accidently aded extra ingredient to the concoction - Chemical X...
Tokiais žodžiai prasidėjo "Powerpuff girls" filmuko serija. Dabar - dvylikta valanda vakaro, nėra ką veikt. Grįžusi iškart nuėjau pasidaryt arbatos tikėdamasi, jog užmigsiu. Bet dabar -  tokios pasekmės.
Nusprendžiau, jog reikia rytoj apsipirkti. Namuose nebėra maisto, o esami drabužiai baigia išeiti iš mados. Man reikia šiek tiek daugiau veiklos.
Beto, labai blogai jaučiuosi dėl to Zayn reikalo. Jis tikrai pavargęs ir piktas dėl visų mano pridarytų nemalonumų ir pykčių. Man net pačiai ima įgristi visą tai...
Atsidusau ir po kiek laiko jau gulėjau kambaryje. Greit užmigau.

R U Mine? ©Where stories live. Discover now