9

3K 124 0
                                    

Lol P.O.V

Ironiška, bet visada norėjau bendrauti su "blogiuku", bei priklausyti gaujai. Ir kalbėdama, kad neturiu ko prarasti buvau neapgalvojusi to. Aš turiu ką prarasti. Conor...
Ką aš daryčiau be jo? O ką jis darytų be manęs?! Jis man per brangus, kad atimčiau jam brangiausią žmogų ir esu per savanaudė, kad praraščiau jį.
Papusryčiavę išsiskirstėm savais keliais. Jis išvažiavo pas vaikinų, o aš nulėkiau į paskutinę darbo dieną.
Viskas buvo po senovėj ir ėjo sava eiga. Kai atėjo 8 valanda vakaro pasirodė Zayn. Aš nusišypsojau. Išdalinusi užsakymus ėjau link baro kai mane sugriebė rankos.
Vėl girti ir susijaudinę vyrai... Pagal visas taisykles atsisukau ir susišypsojau. Mums įsakyta gražiai elgtis su klientais ir daryti tai ko jie užsimano.
Vyras mane pasisodino ant kelių ir išsišiepė. Creepy...
-Aš turiu eiti, tuojau mano eilė šokti,- švelniai pasakiau. Vaikinas nusišypsojo ir mane paleido. Po šokio jis manęs nepaleis, jei vis dar liks klube...
Pasukus galvą krūptelėjau. Prie manęs stovėjo Zayn. Ir jis neatrodė laimingas.
-Ar jis tau neduoda ramybės?- vos nesuurzgė vaikinas. Jis pavydi?
-Mano toks darbas...- pasakiau,- Ar tu pavydi?- nusišypsojau.
-Am, ką? Ne...- pasakė nežiūrėdamas man į akis.
-Mhm, pasakė ponas Zayn,- pasišaipiau ir vaikinas pažvelgė į mane susiraukęs, bet šyptelėjo,- Žinau tik tiek, kad kai pašoksiu jis neatsiknis nuo manęs...
-Nešok,- paprašė manęs Zayn.
-Negaliu, tokios taisyklės...- pasakiau tyliai.
-Tada pasirūpinsiu, kad tas tipas tau netrukdytų,- šyptelėjo.
-Tik neįsivelk į muštynes,- paprašiau jo.
-Gerai gerai,- pasakė ir šyptelėjo. Mkay...
Liko dar apie pusvalandį iki mano pasirodymo. Reikia nueiti išgerti...

Zayn P.O.V

Nuėjau į Lolos boso kabinetą. Ji nešoks šį vakarą...
-Labas vakaras pone,- pasakiau atsisėsdamas į kėdę prieš klubo savininką.
-Labas vakaras vaikine, kuo galiu padėti?- paklausė.
-Norėčiau paprašyti, kad leistumėt pasiskolinti Lola Mendes privačiam. Žinau, kad ji turėtų šokti, bet suprantat. Ji karšta ir nemanau, kad ištempsiu daugiau nei pusvalandį,- nusišypsojau.
-Na, ji geriausia iš visų merginų ir tai jos paskutinė diena šiame darbe. Mano numylėtinė,- pasakė ir nusišypsojo,- Gerai, tai bus mano išleistuvių dovana. Kaip ir.

Lol P.O.V

Nuėjau persirengti savo pasirodymui, bet vietoj to gavau laisvą vakarą. Mkay...
Išėjusi iš persirengimo kambario susitikau su rudomis akimis.
-Einam,- pasakė Zayn. Jis vedėsi mane link private kambarių,- Neleisiu, kad tave trugdytu kažkokie debilai.
Hm. Okay.
Kai buvom prie durų į galvą man šovė puiki mintis.
Įėjus į kambarį pastumiau vaikiną ant lovos ir paliepiau sėdėti. Uždarius ir užrakinus duris atsisukau į jį. Aš nusišypsojau. Jei negaliu atlikt savo pasirodymo scenoje, parodysiu jį Zayn.
Kambaryje buvo kolonėlės ir muzikos grotuvas. Pajungusi "Annie Lennox - I put a spell on you" lėtai pradėjau eiti link Zayn. Tuo pačiu metu nusimečiau savo rožinę suknelę. Likusi tik po apatiniais, pagal muziką, lėtai atsitūpiau ir stodamasi aukštyn seksualiai išriečiau užpakalį. Zayn suspaudė kumščius. Nusišypsojau.
Atsukusi vaikinui nugarą pažiūrėjau į jį pro petį.

Lėtai nusisegiau liemenėlę ir leidau jai nukristi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lėtai nusisegiau liemenėlę ir leidau jai nukristi. Zayn akys sužibo. Jis stebejo mane išsižiojęs.

 Jis stebejo mane išsižiojęs

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sukikenau. Atsisukau ir priėjusi atsisėdau ant jo veidu į kambarį. Jis uždėjo savo rankas man ant šlaunų, o aš pasitryniau į jį. (Gif'as viršuje)
Zayn suurzgė. Jaučiau jo jau stovintį draugužį. Šyptelėjusi atsisukau ir apžergiau vaikiną, jis vos tvardėsi, mačiau tai iš jo akių ir suspaustų kumščių.
Dainai einant į pabaigą pasilenkiau ir padovanojau Zayn kelis nasosus ant kaklo. Visą laiką judinau savo klubus.
Numoviau Malik marškinius ir daina pasibaigė. Jis čiupo man už liemens ir paguldė ant lovos prispausdamas mane. Zayn įsisiurbė į lūpas ir aistringai pabučiavo. Atsitraukus pastebėjau, kad stebuklingai jo kelnės jau buvo dingusios nuo jo kūno.
-You put a spell on me...- Zayn tyliai uždainavo prie mano ausies. Jo balsas... O dieve, lydausi... Jis pradėjo bučiuoti mano kaklą.
-Tiesiog paimk mane, Zayn. Aš visa tavo...- sukuždėjau. Jam to ir tereikėjo. Jis nuplėšė mano kelnaites, greit pašalindamas ir savo. Jis švelniai sukando mano ausies spenelį iš manęs išgaudamas silpną dejonę.
-Tu tokia karšta Lola... Noriu, kad tokie šokiai būtų skirti tik man. Nemėgstu dalintis tokiomis brangenybėmis...- pasakė ir greit įėjo į mane. Sulaikiau dejonę sukasdama lūpą. Jis pradėjo judėti manyje.
-Negirdžiu tavęs Lola,- sudėjavo Zayn. Čia labai karšta... Vaikinas užkliudė malonumo tašką, o aš sušukau.
-O taip, Zayn! Giliau!
Zayn pradėjo judėti greitai ir giliai. Jis tapo žvėrimi. Nebevaldžiau dejonių.
-Nagi Lola, žinau, kad gali garsiau. Noriu, kad visi girdėtų tave...- pasakė ir sulėtino tempą, bei pradėjo sukti klubus. Tai buvo taip gera... Zayn stūmė taip giliai, kad manau tikrai visi turėjo girdėti mane... Jaučiau, kad esu arti. Labai...
-Nagi mažute, pasirodyk.
-Zayn!- sušukau jo vardą ir baigiau kartu su juo. O dieve...
Vaikinas nusirideno nuo manęs.
Kai abu nurimome Zayn atsisuko į mane.
-Lol, noriu tavęs paprašyti,- pasakė Zayn.

R U Mine? ©Where stories live. Discover now