Rodžiau kelią Zayn. Už mūsų važiavo dar dvi mašinos kuriuose sėdėjo Harry, Niall, Louis ir Liam su Conor.
Markas, arba kitaip, Andersonas, turėjo automobilių servisą, priedangai. Žinant kokia veikla ištikro užsiima.
-Štai, už kampo,- pasakiau ir parodžiau vaikinui. Prie įstaigos vartų jau stovėjo Maiklas.
-Pala, o ką jis čia veikia?- paklausė Zayn.
-Gi tarėmės padėti jam. Jis prisidės prie šaudymo, bei Conor jam padės surasti vaikus,- pasakiau.
Pastatėm mašinas aikštelėje prie kažkokios parduotuvės, kaip paprasti žmonės. Išlipę priėjome prie Maiklo.
-Laisva?- paklausiau jo.
-Yeah, viskas švaru, visi savo vietose vos ne miega. Kaip visada,- pasakė. Puiku.
-Jis mus tyliai nuves į pastatą, tai pliusas,- paaiškinau vaikinams. Zayn atsiduso ir linktelėjo.
Servisas buvo paprastas, dviaukštis plytinis namas, daug garažų ir sudaužytų mašinų. Kaip ir visi. Niekuo neišsiskiriantis.
Maiklas mus vedė per kiemą, palei sieną. Priėjome, kiek supratau, galines duris ir įėjome į ilgą koridorių. Buvo daug durų.
-Čia sandėliai. Niekas čia nevaikšto be manęs. Bet, kai prieisime duris, pasiruoškite. Bus apie 15 žmonių. Juos reikia pašalinti,- linktelėjome.
-Lol, tu būsi už manęs,- suniurzgėjo Zayn, bet pamatęs, kad žiojuosi kažką sakyti, greit pasakė,- Jokių prieštaravimų.
-Norėjau pasakyti gerai, bet... gerai,- sukuždėjau jam. Jis linktelėjo ir švelniai pastūmęs mane už savęs nusisuko, bei toliau sekė vaikinus.
O dieve, aš taip noriu pajusti jo lūpas... Agh.
-Zayn?- pasakiau kai sustojome prie durų. Jis atsisuko ir klausiamai pakėlė antakius,- Aš noriu tave pabučiuoti,- nedrąsiai pasakiau. Jis nustebo ir nusišypsojo.
-Tai ko lauki? Nagi,- sukuždėjo jis ir šyptelėjo. Aš išsišiepiau. Suėmiau jo smakrą ir lėtai palenkiau jo galvą link savo. Suliečiau mūsų lūpas, švelniai. Jis nusišypsojo ir prisitraukė mane arčiau. Įkišo savo liežuvį į mano burną ir pradėjo ją tyrinėti. Suklupau, teko įsikibti į Zayn. Atsitraukęs nusijuokė.
-Nagi nagi, kažkam darau didelę įtaką,- pasakė vaikinas.
-Puikiai tai žinai,- pasakiau tyliai ir nunarinau galvą žemyn. Zayn kažką norėjo sakyti, bet jį pertraukė Maiklas.
-Ej, balandėliai, eime,- sukuždėjęs užsitaisė šautuvą. Visi padarė tą patį. Aš taip pat ir, žinoma, Zayn reagavo į tai nepatenkintu žvilgsniu. Pamerkiau jam akį.
Maiklas tyliai atidarė duris ir davė ženklą mums tylėti.
-Kai pakelsiu ranką, pradėkit,- pasakė tyliai. Jis įėjo į vidų ir pasisveikino su visais. Jie kažką kalbėjosi ir mačiau, kaip visi nusisuka nuo mūsų pusės į kažkokias duris. Maiklas pakėlė ranką ir vaikinai greit nubėgę prie jo pradėjo šaudyti į visus.
Pastebėjau, kad vienas vaikinas buvo prie kairinės sienos ir taikėsi į Louis. Aš greit šoviau jam į galvą. Louis atsisuko į mane ir nusišypsojo. Tada viena kulka praskriejo pro Lou petį ir vos nepataikė man į galvą. Išpūčiau akis ir pastebėjau kaip tas vaikinas, šovęs kulką, krito negyvas nuo Zayn rankos. Atsidusau.
Visi buvo mirę.
-Lol,- pasakė pribėgęs Zayn,- O dieve, ar tau viskas gerai?- paklausė persigandęs. Nusišypsojau.
Zayn papurtė galvą ir prispaudė mane prie savęs stipriai apkabindamas.
Šyptelėjau ir panarinau savo galvą į jo marškinius. Jis pabučiavo į mano kaktą ir paragino eiti.
Sekėme Maiklą per koridorių, kol priėjome laiptus.
-Kairėje yra pagrindinis kambarys, ten yra ir mano vaikai. Viršuje būna tik Markas ir jo apsauginis,- pasakė vaikinas.
-Nagi, mes su Lola einame į viršų, o jūs tvarkykitės apačioje,- pridėjo Zayn.
Mes užlipome į viršų ir aš nuėjau prie pagrindinių durų. Pabarškinau į duris ir išgirdau "užeikite". Atidariau jas.
-Labas,- maloniai nusišypsojau Markui,- Atėjau paprašyti paslaugos, kurios reikia man ir mano draugui.
Įėjau į kambarį, o Zayn man iš paskos. Pastebėjau kaip Andersonas išpūčia akis. Susilaikiau nuo šyptelėjimo. Zayn vaidino irgi nustebūsį. Mkay, man patiks.
-Taigi,- sunkiai nuplėšė savo akis nuo Zayn ir pažiūrėjo į mane,- Ko norėsi, mieloji?- priverstinai nusišypsojo.
-Nieko asmeniško, tik mes su Zayn, labai greit važiuodami, sudaužėme savo motociklus. Norėčiau, kad tavo vyrai sutvarkytų juos,- pasakiau ir šyptelėjau vos sugalvodama priežastį. Žinau jog tai ne pati geriausia mintis, bet...
-Sakai Zayn,- tyliai pasakė,- na gerai. Mano vyrai gali tai patdaryti...,- nespėjo pabaigti sakinio kai apsauginis, buvęs kambaryje, krito negyvas. Markas persigandęs apsidairė, vaidinau jog nieko nesuprantu ir labai išsigandau. Tada Zayn nusitaikė į Andersoną.
-Taigi, Markai, susitiksim pragare, čiau,- tai pasakęs vaikinas šovė seniui į galvą.
Užsimerkiau. Giliai įkvėpiau ir iškvepiau. Mane nukrėtė šaltis. Tik dabar supratau, kaip bijojau.
-Zayn, ar tau viskas gerai?- paklausiau baimingai. Jis sukikeno.
-TAS galėjo užsimanyti ir šauti į tave bet kurią akimirką, o tu dar klausi manęs, ar man viskas gerai...- pasakė,- Blyn, Lola, tu taip mane stebini... Beto, priverti bijoti, kad tau gali kažkas atsitikti. Nors tai ir buvo labai lengva, bet pavojus tau grėsė didelis,- sukuždėjo Zayn ir priėjęs įsisiurbė man į lūpas.
Pajaučiau kaip mano akis paliko viena ašara. Kodėl aš verkiu?
Atsitraukęs vaikinas švelniai nubraukė ašarą nuo mano žando. Nusišypsojo šilta šypsena ir ištiesė ranką. Paėmiau ją ir mes išėjome iš kambario. Zayn surinko numerį ir pridėjo telefoną prie ausies.
-Niall, viskas gerai?- paklausė,- Ačiū tau, Niall. Nežinau ką daryčiau be tavęs... Taip žinau jog viskas per lengvai, bet mūsų gyvenime atsirado Lola, ji jį pažinojo, dėl to viskas buvo lengva... Tikiuosi viskas gerai... Yeah, tuoj susitikism... Mhm...- pabaigė pokalbį ir įsikišo telefoną į kelnių kišenę.
-Zayn!!!- išgirdau kaip Liam surėkė,- Harry!
O dieve... Nubėgau prie vaikinų ir pažiūrėjau kas nutiko Harry.
-Jį pašovė, mes negalim jo vežti į ligoninę.
-Aš moku sutvarkyti žaizdą,- pasakiau,- Veškit jį namo ir užspauskit žaizdą.
Pažiūrėjau į prie durų stovintį Maiklą su savo vaikais, bei besišypsantį. Jis tyliai pasakė "ačiū". Parodžiau jam, kad susirašysim vėliau. Jis linktelėjo ir išėjo į lauką. Lou ir Liam jau nešė Harry į mašiną.
-Ateik čia,- pasakė Conor. Priėjusi prie jo stipriai apkabinau ir garsiai nusijuokėme,- Gerasss...
-Mhm,- pasakiau ir atsitraukę sumušome kumščiais, bei nuėjome link mašinų. Zayn paėmė mano ranką ir sunėre mūsų pirštus. Pažvelgusi į delnus šyptelėjau ir pakėliau akis į Zayn. Jis nusišypsojo. Atsakiau tuo pačiu.
Kai įsėdome į mašiną gavau SMS. Kartu gavo ir Zayn.
Hm?
YOU ARE READING
R U Mine? ©
Fanfiction18 metų sulaukusi mergina, palyginus, tikra Kalė. Mėgstanti pasišaipyti iš pačio gyvenimo bei švęsti be progos su savo geriausiu draugu, gėjumi Conor. Neskaitant to, kad ši mergina tikra velnio išpėra, ji turėjo sunkią vaikystę. Jos motina...