33 [2]

1.5K 82 25
                                    

Įėjau į namus ir nusimoviau striukę bei batus.
Eidama gilyn į namus, muzika vis garsėjo ir garsėjo. Atmosfera keitėsi į dar liūdnesnę. Bet staiga ji pasikeitė.

Rokas... Kk. Nebūdinga mūsiškiams. Bet pripažinsiu, daina tikrai gera... Nes tai mano mėgstamiausia grupė nuo 2002 metų iki dabar! (Nors ir 2013 metais jie išsiskyrė...)Hell yeah!
-Luke! Conor! Kasnors?!- sušukau. Irrr.... Tikriausiai niekas negirdėjo per tokį garsą. Atsidusau ir pasisukau link virtuvės. Lėtai eidama žiūrėjau į grindis ir kai pakėliau galvą į viršų, atrodo, vos negavau širdies smūgio. Aiktelėjusi nukritau ant užpakalio. Tikrai skaudžiai... Iš tos baimės pradėjau drebėti.
-O Kristau, nenorėjau Jūsų išgąsdinti,- susirūpinęs pasakė vyras. Tai buvo nepažįstamas vaikinas.

Jis turėjo aiškų britišką akcentą

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jis turėjo aiškų britišką akcentą. Galėjau girdėti šiek tiek ir prancūziško.
Jis buvo gražus... Ir galiu galvą dėti jog kažkur matytas...
Jis padėjo man atsistoti.
-Aš Alex, panele. Labai atsiprašau, tai buvo nepriderama taip jus išgąsdinti,- pasakė. Okay... Man kažkas neduoda ramybės. Ir jo išvaizda, ir jo vardas kažkuo siejasi... Keista ar ne? Atrodo, kad būtent toks vardas, ne kitoks, jam ir turi būti...
Jaučiuosi kaip netekusi atmities...
-Lola,- pasakiau ir šyptelėjau,- Nesijaudinkit, viskas gerai. Pati užsižiopsojau. Mintys klaidžiojo visai kitur.
-Oj, aš žinau kas jūs. Daug ką girdėjau, žinoma tik gera. Ir dar kart atsiprašau,- pasakė ir nusišypsojo man.
-Ar aš jus pažįstu, pone?- paklausiau.
-Prašau, panele, vadinkit mane Alex,- pasakė, bet neatsakė į mano klausimą, tik paslaptingai nusišypsojo,- Jums patinka ši grupė?
-Iš ko sprendžiate?- priblokšta paklausiau. Kaip jis žino?
-Na, jūsų koja muša ne tik į ritmą, bet ir į būgno smūgius taip tiklsiai, kaip pats būgnininkas, o žmogus girdintis šią dainą pirmą kart, tikrai neišgirstų kokios natos yra mušamos,- pasakė ir atkišo man parankę. Jis elgiasi kaip tikras džentelmenas. Užsikabinau už jo rankos ir jis toliau tęsė:
-Be to, jūs eidama čia nežymiai lingavote pagal muziką ir dėjote žingsnius pagal ritmą. Dedu galvą, jog galvojote apie Arctic Monkeys ir pasakėte mintyse kaip jums patinka ši grupė nuo... Mažens? Ar kažkas panašaus?- vos neužspringau oru.
-Pone... Alex, jūs visiškai teisus. Labai mane sužavėjote,- pasakiau vis dar priblokšta,- Gal jūs skaitote mintis?
-Ne, Lola, aš neskaitau minčių. Aš tiesiog labai pastabus. Ir norėčiau jūsų paklausti. Kas šios grupės pagrindinis vokalistas?- pakėliau galvą į jį nudžiugusi, kad paklausė.
-Žinoma, kad Alex Turner...- džiaugsmingai pasakiau ir tuoj pat supratau ką... Taigi jis ir stovėjo prieš mane... Alex Turner.
Man sustojo kvėpavimas, žiūrėjau į jį kaip į stebuklą. Jis nusijuokė.
-Mes nepažįstami, bet tikiu, kad dalelę manęs jūs pažįstate puikiai,- atsakė į mano senesnį klausimą.
Atsikvošėjusi greit patraukiau ranką.
-Atsiprašau, pone, ramybės nedavė mintys kas jūs toks, nes neatsiminiau. Prašau atleisti, man reikėjo elgtis šiek tiek pagarbiau,- droviai pasakiau.
-R u mine?- Alex sudainavo vieną eilutę pagal grojamą muziką,- Na ką, baikit tik. Aš toks pat žmogus kaip ir jūs. Niekuo neišsiskiriantis, neturiu pagrindo manyti, jog esu kuo aukščiau nei jūs, panele,- pasakė.
-Lol, tiesiog Lol,- pasakiau,- Dieve, kaip aš jus dievinu... Metų metus norėjau jus pamatyti gyvai...- pasakiau,- Bet... Pala, o kodėl Jūs čia?- įtariai pasakiau.
-Tu, kreipkis į mane Tu, Lol. Aš bendrauju su šiais vaikinais. Pagalvojau, jog atvažiuosiu aplankyti kai sužinojau jog Zayn išvažiavo. Girdėjau, kad Jis skaudžiai sudaužę vienos merginos, kuri jį mylėjo, širdį, ar ne tiesa?- pasakė. Nunarinau galvą.
-Taip, Alex. Jūs teisus.
-Atsiprašau, tai tu ta mergina?!- nustebęs paklausė. Palinkčiojau galva,- Jis tikras asilas... Bet, nenoriu tavęs labiau liūdint. Eime pas vaikinus. Be to, man labai smagu girdėti, kad vis dar kažkam patinka mūsų muzika. Tai būtumei tu, Lola. Norėčiau susipažinti su tavim labiau,- pasakė. Išsižiojau. Ką galiu pasayti? Mano svajonė stovi prieš mane ir man sako, kad nori su manimi, Manimi!, susipažinti labiau!
-Galiu Jus apkabinti?- lyg apsvaigusi paklausiau.
-Žinoma,- nusijuokė ir apkabino mane. Pradėjo bėgti džiaugsmo ašaros,- Nagi, Lola, gi ne paskutinis kartas kaip matomės,- pasakė šypsodamasis. Nusijuokiau ir palinkčiojau galvą sutikdama su juo. Pala... Ne paskutinis?! Omg!

*

-Tai kaip jūs susipažinote visi?- paklausiau vaikinų. Aš, Conor, Luke, Niall, Liam, Harry, Conor M., Alex ir Olly sėdėjome svetainėje ir gėrėme vyną.
Olly, pasirodo, yra Conor Vaikinas. Olly Alexander, lygtais.
Jis garsus dainininkas, POP atlikėjas, kaip minėjo Conor.

-2003 metais vos nenužudėme Alex, galvojom jog jis dyleris

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-2003 metais vos nenužudėme Alex, galvojom jog jis dyleris...- pasakė nuleidęs galvą Niall. Išpūčiau akis. Visi nusijuokė.
Fone grojo Arctic Monkeys paskutinis albumas AM. Aš vis dar negaliu patikėt, kad prieš mane sėdi pats Alex Turner. Mano akys negali palikti jo ramybėje... Tikrai...
-Lola, kaip jūs susipažinote su Zayn?- paklausė manęs Alex. Pasimečiau.
-Umm... Na, klube kaip ir...- tyliai pasakiau. Pajaučiau kažkieno ranką ant mano limens. Pasisukau į žmogų. Luke... Šyptelėjau ir nuėmiau vaikino ranką nuo savęs. Pastebėjau jog Alex susiraukė pamatęs, kad Luke prisilietė. Keista.
Alex atsistojo ir priėjo prie manęs, man patankėjo kvėpavimas, kraujas mušė į veidą.
Gal įsivaizduojat koks jausmas kai tavo "svajonė" prie tavęs prieina? Panašu, kaip tavo simpatija pasako, kad tu irgi patinki. Bet stipriau. Tai va, būtent taip dabar ir jaučiuosi.
-Lola, gal suteiksi man garbę ir leisi su tavimi pasikalbėti asmeniškai?- paklausė manęs Alex. Dieve...
Luke čiupo man už delno ir nestipriai suspaudė. Nupurčiau jo ranką.
-Žinoma, Alex. Mielai,- nusišypsojau ir paėmiau jo ištiestą ranką.
Nuėjome į virtuvę.
-Lol, aš vėl pasielgiau nederamai. Neturėjau klausti apie Zayn. Matau kiek skausmo nešioji,- pasakė vaikinas,- Ar galėtum man atleisti?
-Alex, aš neturiu teisės ant tavęs pykti. Pirma, tu būni tiesiog smalsus, visi tokie. Antra, tu mano mylimiausias žmogus pasauly. Trečia, tai aš turiu problemą dėl kurios tu neturi atsiprašinėti, be to, man reikia stengtis tai paleisti, Alex. Viskas gerai. Until the stars fall from the sky,- pasakiau ir sudainavau eilutę dainos kuri dabar grojo (Baby I'm Yours),- Kažkas pakeitė albumą,- pasakiau. Alex sukikeno.
-Tu turi gerą balsą, muzikos skonį bei atmintį, Lol,- pasakė Turner. Nusišypsojau.
-Ačiū,- droviai išlemenau. Jis nuleido galvą ir kažką sumurmėjo. Išgirdau tik vieną žodį, nežinau ar gerai išgirdau, tai buvo "Radau"? Ką tai išvis reiškia?
-Eime?- po minutės pasakė vaikinas.
-Taip,- pasakiau. Bet mane aplankė nepageidaujamos mintys, Pasiilgau Jo... Labai...

 Labai

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
R U Mine? ©Where stories live. Discover now