8

3.2K 117 2
                                    

Zayn P.O.V

Lėtai atsikėlęs, kad nepažadinčiau Lol, nuėjau pasiimti telefono. Atidariau SMS.

Unknown: Juk nenori, kad tavo mieloji Lola nukentėtų ar ne?

Kas per? Aš jos beveik nepažįstu ir jau iškart prikišama į šiuos reikalus? Dabar man užneša į istorijas kurias rašo, kad tipo tau bragaus žmogaus gyvybė ant plauko, nes esi gaujos vadas blah blah blah... ar kažkas panašaus. Žodžiu... Ugh... Užkniso.
Teks jai siūlyti daug anksčiau nei numatyta. Žinau, kad ji turi gerą draugą, gal ir jis visai pravers.
Viskas per greit...
Ta vakarą klube, kai kvailiojome su vaikinais, pagavus Lolos žvilgsnį išsigandau. Išsigandau ne jos, bet to žvilgsnio gilumo. Mergina pasirodė kitokia.

Ji paslaptinga, pilna idėjų. Seksuali, miela, protinga ir... slepianti savo jausmus, savo vidų... Gal dėl to ji mane ir traukia?
Visos merginos krisdavo man po kojomis, vos pažvelgdavau į jas. O ji... ji turėjo valdžią savo rankose, o aš bijojau, bijojau, kad jos nebeliks jei elgsiuosi kaip su visomis. Ji tokia silpna, bet tuo pačiu galinga. Ir kas svarbiausia, ji mane sužavėjo savo žvilgsniu.
Padaręs screenshot'ą nusiunčiau vaikinams, tuo pačiu paršydamas to šūdžiaus numerį. Pripažinsiu, nenoriu, kad Lol nukentėtų, dėl to ji bus šalia manęs ir taps gaujos nare, jei ir nenorės. Nesiruošiu žiūrėt kaip ją kankina, ji BUS saugi.
Padėjęs telefoną ant stalelio, atsiguliau. Lol pasimuistė. Galvodamas jog ji tuoj pabus pajaučiau kaip ji apsikabina ir suspaudžia mane, kartu supindama mūsų kojas. Tyliai sukikenau. Ji tokia miela.
Uždėjau ranką ant jos liemens ir dar arčiau prisitraukiau. Užmerkiau akis. "Ji bus saugi" pasakiau paskutinį kartą ir užmigau.

*

Kažkas liečia mano krūtinę ir lėtai slenka Žemyn. Pramerkiau akis.
Sutikau pilkas Lolos akis. Šyptelėjau ir pajaučiau kaip jos ranka atsirado ant mano... na suprantat. Jis iškart sukruto.
Pajutusi tai, mergina išsišiepė ir pabučiavo mane švelniu, bet aistringu bučiniu. Apžergė mane ir šyptelėjo, Lol buvo vien tik po apatiniais. Kokia ji karšta... Manasis jau stovėjo visiškai pasiruošęs.
-Kaip jautiesi, Zayn?- paklausė ji manęs. O mažule, net neįsivaizduoji kaip aš jaučiuosi... Taip tave dabar paimčiau, kad nepamirštum visą savo gyvenimą...
-Oj, patikėk, aš jaučiuosi puikiai. Tai pats geriausias rytas kokį...- nutilau kai ji atsisegė ir nusimovė savo liemenėlę. Lol numetė ją ir liko tik su apatiniais. Gyvenime nebuvau tokios geros nuotaikos ryte...
Jos krūtys tobulos... Apačioje jau nebe stovėjo, o skaudžiai tvinkčiojo. Mergina pasitrynė į mane, kūnu nubėgo šiurpuliai. O dieve, nebegaliu. Atsargiai, bet greit mus apverčiau, pašalinau jos kelnaites ir bučiniais leidausi žemyn ir atgal į viršų.
Mano ranka nuslydo pilvu prie jos vietelės ir švelniai patryniau, čiulpdamas jos krūtų spenelį. Lola sudėjavo mano vardą. Suurzgiau ir greit nusiėmiau savo apatinius.
Lėtai įėjau į ją ir pradėjau judėt. Mačiau kaip ji nori dar. Bet specialiai laikiausi lėto tempo.
-Zayn! Prašau...!- sušuko ji. Aš sukikenau.
-Ko prašai, Lola?- pasakiau sarkastiškai. Ji suinkštė.
-Daugiau, Zayn. Greičiau!- pasakė ji,- Zayn!- sudejavus jai mano vardą užsivedžiau. Pradėjau dulkint ją, kaip niekada nebuvo išdulkinta. Iš jos lūpų nesiliovė skambėjęs mano vardas ir tai mane malonino.
Lol nesiliovė braižiusi nagais mano nugaros, o aš daręs jai nasosus ant kaklo ir krūtų. Na, abu būsim pažymėti.
-Zayn, nebegaliu...- sudėjavo man prie ausies.
-Nagi, mažute. Paleisk,- sukuždėjau jai į ausį. Jos nagai susmigo man į nugarą, kūnas prisiglaudė prie manojo ir ji baigė kartu su manimi, bet dar kelis kartu stūmiau, kad malonumas prasitęstų ir tada sukritau kartu su ja.

*

Pusryčiaudami tylėjom, bet tai buvo malonu. Mūsų rytas prasidėjo tobulu seksu nuo kurio diena tikrai pasidaro geresnė.
Turiu jai pasiūlyti ir kuo greičiau.
-Lol, žinai kas aš. Ir žinai kokios pasekmės gali būti. Eisiu iškart prie reikalo. Man grasino, nes matė mane su tavimi. Nenoriu, kad nukentėtum, dėl to noriu, kad mestum savo darbą ir įstotum į mano gaują. Noriu tave išmokyti apsiginti. Beto būsi šalia manęs ir man bus ramu. Noriu paprašyti ir tavo draugo,- pasakiau. Ji pakėlė į mane akis ir nusišypsojo.
-Žinoma,- tepasakė ji. Wtf? Ji tokia rami? Omg, man ji patinka...
-Conor, jis labai taikliai šaudo. Aš taip pat išmokau naudotis ginklu. Ir žinau jog Conor sutiks, jis visąlaik norėjo būti gaujos dalimi. Ir jei tik tau taip geriau, aš sutinku. Vistiek nebeturiu ko prarasti,- šyptelėjo ji.
Susiraukiau nuo jos pasakyto paskutinio sakinio. Ji tik atsistojo ir priėjusi mane pabučiavo jausmų pilnu bučiniu. Negaliu patikėt... Ji buvo stulbinamai rami. Ir ji tikrai mano, jog neturi ko prarast... Na, aš tai ištaisysiu... Tu būsi mano mažute...

 Tu būsi mano mažute

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
R U Mine? ©Where stories live. Discover now