18

1.9K 79 9
                                    

Zayn P.O.V

^
Blondinas: Zayn, prie namų yra kelios mašinos, bet tikrai ne mūsų, o kieme stovi ginkluoti vyrai. Turbūt likę Marko pakalikai. Dabar stebiu per namo kameras. Jie laukia mūsų. Vešk Lolą toliau nuo šito šūdo. Parašysiu kai viskas bus baigta. O dėl Harry... Conor dabar tvarko jo žaizdą. Pasakyk Jai viską ir nuramink.
Zayn: Wtf, Niall? Iš kokios skylės jie išlindo? Beto, Lola veršis padėti, kaip man ją užimti?
Blondinas: Tu geriau žinai kaip jai nurimti, taigi daryk kažką. Bet jokiu būdu nevešk jos čia. Manau, kad ji ir taip prisižiūrėjo pakankamai šiąnakt. Ji mūsų šeima, rūpinkimės ja.
Zayn: Okay, padarysiu viską ką galėsiu. Ačiū, brolau.
^
Nusišypsojau nuo paskutinio Niall parašyto sakinio.

Lol P.O.V

Mačiau kaip Zayn nusišypsojo prieš padėdamas telefoną ant mašinos panelės.
Pati išsitraukiau telefoną pažiūrėti kas rašo.

Unknown: Lola Mendes, jums rašo iš šalies saugumo. Norėtumėme, jog rytoj atvyktumėte į komisariatą. Mes turime pasiūlymą jums. Su visa pagarba, Springrouvas.

Wtf? Pasiūlymą? Krč... Dar gražiau.
-Lola, važiuojame prie tokio ežero, ten yra nedidelė kavinukė,- pasakė Zayn.
-Kodėl ne namo?- paklausiau sutrikusi.
-Viską paaiškinsiu kai nuvažiuosime ten. Gerai?
-Na gerai,- šyptelėjau. Jei jis nesako dabar, reiškiasi kažkas blogai, tikriausiai...

*

Per radiją grojo Shawn Mendes dainą, Treat You Better.

Žinojau priedainį, taigi dainavau kartu.
-I know I can treat you better...- uždainavo kartu Zayn. Apmiriau. Jis dainavo toliau, o aš užtilau ir užsimerkus klausiausi vaikino. Jo dainuojami žodžiai giliai smigo man į širdį, malonūs šiurpuliai ėjo per visą kūną...
Pajaučiau kaip jo ranka švelniai atsigulė ant mano šlaunies. Ji ten ir toliau ilsėjosi kol žodžiai liejosi iš Zayn lūpų, kaip tobulai sakoma poezija iš įsijautusio literato.
Pradėjau snūduriuoti, bet nei akimirkai nenustojau klausytis Zayn.
-Atvažiavom, mieloji,- sukuždėjo man prie ausies Zayn, kai baigė dainuoti.
-Padainuosi man daugiau?- paklausiau su vilties kibirkštėle.
-Vėliau, o dabar eime,- pasakė ir pabučiavo į mano kaktą. Nusišypsojau.

Zayn P.O.V

Nuėję į kavinę atsisėdome į atokią vietą. Kavinukė buvo paprasta, medinis, ne per didelis ir ne per mažas, namelis. Jauki vieta.
Atėjusi padavėja paklausė ko užsisakysime.
-Aš norėčiau juodos kavos su airišku sirupu. Lol?- paklausiau merginos sėdinčios priešais mane. Ji žvelgė į mane šiltu žvilgsniu ir jos veide galėjau įžiūrėti mažą šypsenėlę. Paėmiau jos ranką padėtą ant stalo ir suspaudžiau. Nusišypsojau. Ji taip pat.
-Man to paties,- pasakė Lola nė nepažvelgdama į padavėją. Jai pasišalinus išsitraukiau telefoną iš kišenės.
-Yra priežastis dėl ko mes čia atvažiavom, Lol,- pasakiau tyliai. Ji prisimerkė,- Noriu tau tai pasakyti, privalau.
-Na, aš taip pat,- pasakė ji. Ką ji nori man pasakyti? Keista.
-Tiek to, geriau parodysiu,- pasakiau šiek tiek pagalvojęs, sutaupysime laiko. Padaviau jai savo telefoną įjungęs žinutes su Niall. Tegul pati paskaito ir nebus jokių nesusipratimų.
Ji paėmė prietaisą iš mano rankų ir įdėmiai pradėjo skaityti, mergina neskubėjo.
Mačiau, kaip nežymiai susiraukė, o po kelių sekundžių šyptelėjo. Tyliai atsidusau iš palengvėjimo, viskas gerai... Ji tokia supratinga. Dieve, ačiū tau už šią būtybę...
Lola atidavė telefoną ir pažvelgė į mane. Ji tylėjo ir tyrinėjo mano veidą. Nusišypsojau.
-Taigi, tada ir aš parodysiu,- tepasakė ji. Pajungusi, atsuko žinutę į mane. Perskaičiau ir susiraukiau, kas per velnias? Springrouvas? Tas detektyvas, agentas ar kas jis toks... Ko jam prireikė iš jos?
Žiūrėjau į Lolos akis susimąstęs, kai atnešė kavą.
-Gal tiesiog pasimėgaukime šia akimirką ir negalvokime apie problemas?- paklausė Lola. Nusišypsojau pusę lūpų. Palinkčiojau galva ir ji mirktelėjusi savo akimis atsigėrė kavos.
Ji tokia tobula... Moteriška... Net ir dabar sėdi lyg ledi, tiesia nugara ir su švelniu savo žvilgsniu. Lengvai laikanti puodelį rankose.
Kai stebėjau ją mašinoje užsimerkusią ir paskendusią malonume, užsimiršau. Mane užpildė ramybė. Nebegalvojau apie visas tas mirtis, pavojų ir Harry. Aš tiesiog žinojau, kad viskas bus gerai, kaip ir dabar...
Po kelių minučių gavau žinutę.

Blondinas: Hehe! Mes susitvarkėme ir be tavęs, Zayn! Pavydėk! Žodžiu, galite grįžti namo, viskas švaru. Ir čia tikrai buvo viskas per lengva. :D

-Kažkam gera nuotaika,- pasakiau ir nusijuokiau, parodžiau Lolai SMS ir ji ją perskaičius sukikeno.
-Manau, kad visi perdeda ir per daug galvoja, greičiausiai nėra jokio pavojaus, reikia tiesiog pasidžiaugt, kad viskas išėjo lengviau nei tikėtąsi,- pasakė ji su šypsena veide. Šyptelėjau.

*

Lol P.O.V

Išgėrėme kavą ir grįžome namo. Kieme stovėjo penkios nematytos mašinos.
-Mes gavome naujas, nemokamas mašinas! Ir dar tikrai neblogas!- sušuko Liam. Nusijuokiau.
-Ar viskas gerai?- paklausiau vaikinų.
-Harry miega. Jam viskas gerai,- pasakė Conor ir priėjęs prie manęs pabučiavo į vieną žandą ir į kitą, aš taip pat.
-Yeah, visiems gerai,- pasakė Niall ir nusišypsojo. Linktelėjau.
-Aš einu miegoti, išvargau šiandien,- pasakiau vaikinams. Jie man pamojavo, o Lou nusiuntė oro bučinį, nuraudau ir nusijuokiau. Jis išsišiepė.
Užlipau laiptais į antrą aukštą ir nuėjau į savo kambarį, netrukus į kambarį užėjo ir Zayn.
-O bučkio negausiu?- paklausė manęs ir papūtė savo lūpas, vaidindamas nuliūdusiu. Nusišypsojau ir priėjau prie jo.
-Mhm...- sumurmėjau ir suliečiau mūsų lūpas. Jis apsuko mus ir prispaudė mane prie sienos.
-Zayn, aš labai pavargusi, gali miegoti su manimi jei nori,- pasakiau atsitraukusi, jis išsišiepė. Tyliai pasakė "Mkay" ir pakėlęs mane paguldė į lovą, bei nurengė iki apatinių. Sukikenusi palindau po kaldra ir stebėjau kaip Zayn nusirengia ir greit atsigula. Jis nusišypsojo ir prisitraukė mane, uždėjau savo rankas ant jo krūtinės, o galvą panardinau į jo kaklo įlinkį.
-Labos, mažute,- pasakė Zayn ir pabučiavo mano kaktą.
-Labos...- sukuždėjau ir panirau į saldų miegą.

*

Šalta. Prasimerkiau ir pasitikau rudas Zayn akis. Jis stebėjo mane ir šypsojosi. Vaikinas buvo nutraukęs nuo manęs paklodę, sukeldamas šaltį, nuo kurio atsibudau.
Tingiai sukikenau ir prisitraukiau jį bučiniui.
-Nagi eime į dušą, o poto tave nuvešiu į komisariatą. Ir net nemanyk jog paliksiu tave su Springrouvu vieną. Okay?- pasakė Zayn. Stebėjau jį keista veido išraiška. Papurčiau galvą iš nuostabos ir nusišypsojau.
-Gerai,- pasakiau,- Eime.

-Gerai,- pasakiau,- Eime

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
R U Mine? ©Where stories live. Discover now