20

2.1K 88 8
                                    

-LABAI ROMANTIŠKA!- sušukau ir sukikenau. Iš akių mačiau, kad jis šiek tiek 'confused'. Nusišypsojau,- Na žinai, siūlai man draugauti tokiomis aplinkybėmis ir be to, "labai romantiškai"- parodžiau kabutes. Jis pavartė akis ir šiek tiek pagalvojęs atsistojo. (???).
Zayn pažvelgė į savo kairįjį delną ir nusiėmė paprastą, pilką žiedą nuo piršto.
-Taigi,- vaikinas pasakė ir priėjęs prie manęs atsiklaupė ant vieno kelio. Nusišypsojau, jis atrodė karštai...- Lola Mendes, žinau jog tai nėra pati romantiškiausia vieta ir, tuo labiau, nelabai tinkamas laikas, bet noriu tavęs paprašyti. Šis žiedas ant mano rankos išbuvo 12 metų, jį gavau iš tėvo, kai buvau dešimties. Lola, noriu, kad priklausytum man, bent dalis tavęs, nes nebegaliu laukti, noriu tavęs visos, noriu tavęs šalia savęs. Man jau važiuoja stogas, visos mintys sukasi tik apie tave, Lol. Galvoju tik kaip man tave turėti. Esu žiaurei įklimpęs... Kiekvieną kart kai pažiūriu į tave vis galvoju kokį grožį turiu, kokia tu karšta, protinga ir... Ir tobula... Lola, ar sutiksi būti mano? Ar sutiksi vadintis mano mergina? Ar sutiksi manimi pasitikėti ir ar leisi man tave turėti ir mylėti ir gerbti ir... Ir bučiuoti, apkabinti, krušti, ruošti tau valgį, atsibusti šalia tavęs... Ar leisi sau būti mano ir ar leisi man būti pagerbtam, turint tokią brangenybę?- iš Zayn lūpų pasipylė virtinė žodžių, kurių nesuvokdama laukiau ilgus metus. Išsišiepiau ir šiek tiek susigraudinau. Vaikinas žiūrėjo į mane blizgančiomis akimis, laukdamas. Aš ir pati nebenoriu laukti. Man jis reikalingas...

 Man jis reikalingas

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Taip, Zayn. Žinoma, kad Taip!- sušukau jam. Jis nusišypsojo plačia šypsena ir paėmęs mano karį delną lėtai užmovė žiedą ant bevardžio piršto.
-Kol jį nešiosi, žinosiu jog tu mano, o aš tavo. O kai jį nusiimsi... Kai jį nusiimsi...- jis nesugebėjo pabaigti sakinio,- Tikiuosi to nebus... Ir visada prisimink tai Lola, aš esu visas tavo, o kol turi šį žiedą, esi visa mano...- tyliai pasakė Zayn. Stebėjau jį susižavėjusi ir tiesiog tryškau džiaugsmu.
-Tikiuosi, kad nenusibosiu ir neįkyrėsiu tau, Zayn,- sukuždėjau ir šyptelėjau.
-Niekada gyvenime taip nekalbėk,- pasakė susiraukęs Zayn. Aš teisiog papurčiau galvą ir pabučiavau jį.
-Aš - tavo, o tu - mano...-pasakiau suglausdama mūsų kaktas. Pažiūrėjau į savo delną ir nusišypsojau. Žiedas puikiai tiko prie mano įdegusios odos. Zayn paėmė mano ranką į kurią spitrijau ir prisitraukęs sau prie lūpų švelniai pabučiavo. Nusišypsojau.

*

-Taigi, ką darysim dėl to pasiūlymo?- paklausė Zayn.
-Jis žino, jog oficialiai neturiu darbo, tai reiškia, kad man reikia pinigų. Jis susidomės manimi jei atsisakysiu. Be to, jis pradės domėtis tavimi, asmeniniam pasitenkinimui. Jis turi prieigą beveik visur. Sužinos, jog negyvenu Savo namuose, gal net pradės sekti. Aš turiu nuojautą, kad jam šiek teik nučiuožęs stogas,- pasakojau vaikinui tyliai, nes netoli sėdėjo pora žmonių, bei pietavo,- Bet nežinau, kaip dirbti ten ir dar būti gaujoje, kurios ir turėsiu "ieškoti"!- tyliai sušukau,- Nežinau, kaip viską derinti... Aišku mums bus tik geriau, nes galėsiu prieiti prie slaptų dalykų... Manau, reikia rizikuoti ir neprisitraukti dėmesio iš anksto...
-Bet jis aiškiai nori tave pasiguldyti į lovą!- sušuko Zayn.
-Pasitikėk manimi, dabar mes kartu, prisimeni?- pasakiau.
-Bet aš nepasitikiu juo... Prisiekiu savo gyvybe, kad supjaustysiu jį į mažus gabalus ir sušersiu šunims jei jis palies tave bent pirštu...- suurzgė Zayn. Sukikenau.
-Aš galiu savimi pasirūpinti, Zayn,- pasakiau šypsodamasi.
-Visada skambink man jei reikės pagalbos...- pasakė nuleidęs akis, reiškiasi jis sutiko. Palinkčiojau galva... Aš net pati nenoriu ten būti...
-Okay, paliekam tai ramybėje. Beje, nebegalėsiu tuoj tvardytis jei ir toliau taip pavydėsi,- sukuždėjau. Jis susidomėjęs pakėlė į mane akis,- Man nesvarbu, kad čia yra žmonių. Žinai, tu toks karštas kai pavydi...,- pasakiau jam, o iš jo akių mačiau, kad jis jau įsivaizduoja mame nuogą... Pamerkiau Zayn akį.
Vaikinas atsistojo ir ištiesė man ranką. Nusišypsojau ir paėmusi ją nusekiau paskui Zayn į mašiną. Prieš tai, žinoma, Zayn paliko pinigus ant staliuko, už kavą.
Įsėdę į mašiną pažvelgėme vienas į kitą. Zayn užkūrė ją, o aš padėjau savo delną ant jo šlaunies, netoli jo tarpkojo. Jis suspaudė vairą ir pakėlė rankinį, tuo pačiu išjungdamas variklį.
Atsisukęs į mane greit čiupo už liemens ir lengvai pasisodino ant savo kelių. Jaučiau jo iškilimą kelnėse.
-Ką tu darai, Lol?
-Ar tavo mergina negali tavimi pasidžiaugti?- paklausiau vaidindama nuliūdusi. Zayn papurtė galvą iš nuostabos, o aš pasitryniau į jį. Jis greit įkvėpė ir įsisiurbė man į lūpas. Atidarė dureles ir lėtai išlipo su manimi. Jas užtrenkė ir atidaręs sekančias, galines, mašinos duris, lėtai mane paguldė ant sėdynių. Užsilipo ant manęs ir koja užtrenkė dureles. Pripažinsiu, šioje mašinoje tikrai daug vietos.
Zayn pradėjo atseginėti mano sagas. Buvau su šilkiniais, pilkais marškiniais ir aptemptu, juodų sijonu. Juodais apatiniais.
-Tu tokia karšta,- pasakė Zayn, o aš nusimoviau aukštakulnius.
-Mhm,- pasakiau, kai Zayn nuėmė mano marškinius,- Langai užtamsinti, ar ne?- paklausiau sunerimusi. Jis tik palinkčiojo galva ir nusimovė savo maikę.
-O dieve...- vos nesudėjavau kai atsivėrė Zayn krūtinės grožis. Pilvo presas, tatuiruotės... Jis sukikeno ir nusegė mano liemenėlę. Lėtai pakėlė mano sijoną ir apsilaižė savo lūpas.

 Lėtai pakėlė mano sijoną ir apsilaižė savo lūpas

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Nusišypsojau. Lėtai atsegiau jo kelnių sagą, o jis jas nusmaukė savo šlaunimis. Užgulė mane ir pradėjo bučiuoti mano kaklą, bei krūtis kol lėtai nutempė mano apatinius. Pakėlęs galvą jis nusitraukė savo trumpikes ir pasakė:
-Mano...
Tada lėtai įėjo visu ilgiu.

Sudėjavau Zayn prie ausies

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sudėjavau Zayn prie ausies. Jis suurzgė ir pradėjo judėti greit, it nepasisotinęs žvėris.
-Zayn!- šaukiau jo vardą. Jis nesustojo nei akimirkai, stūmė giliai ir greitai... Tai toks geras jausmas... Jausti jį...
Zayn paliko kelias žymes man ant kaklo. Jaučiau, kad tuoj baigsiu. Vaikinas sulėtino tempą ir pradėjo sukti savo klubus.
-O dieve!- sušukau.
-Taip, mažute,- sukuždėjo Zayn man prie ausies.
Jis vis stūmė ir suko, kai pagaliau baigiau. Jis taip pat, bet nenustojo judėti ir tik padidino malonumą. Pastūmęs kelis kartus lėtai ištraukė ir švelniai užgulė mane.
-Tai mano pirmas kartas mašinoje,- pasakiau ir tingiai nusijuokiau. Zayn kartu su manimi.
-Yeah, mano taip pat...
-Turim atšvęsti su vaikinais. Šiandien vakare,- pasakiau. Na tai greičiau nuskambėjo kaip siūlymas.
-Mhm, būtinai. Reikės nupirkti šampano tada,- pasakė Zayn,- O kas pasakys, jog mes kartu?- paklausė jis.
-Ummm... Manau, tu?

*

Namo grįžome ketvirtą valandą su 4 šampano buteliais ir dideliomis šypsenomis.
Vaikinai sėdėjo svetainėje. Harry ir Louis žiūrėjo televizorių, Liam tikrino ir tvarkė šautuvus, o Niall naršė telefone ir graužė morką. Sukikenau ir greit nufotogravau juos visus telefonu. Paskui priartinau Niall ir 'nuėmiau' jį vieną. Zayn buvo apkabinęs mane per liemenį ir stebėjo mano veiksmus. Tyliai kikeno man prie ausies.
Įkišusi telefoną į Zayn kelnių kišenę garsiai atsikrenkščiau atkreipdama visų dėmesį.
-Šiandien švęsime!

R U Mine? ©Where stories live. Discover now