My heart is broken...

1.3K 55 16
                                    

Sveikinu Jus su vasaros pabaiga ir mokyklos pradžia...!

Mokykla... Iš tikro pirmas mano sakinys reiškia: Užjaučiu jus, iš visos širdies...

Nenorėjau rašyti šito laiškelio jums, bet rašau tai, tik dėl savęs. Kas norit, skaitykit. Mano nuotaika iškart pagerės jei net gausiu komentarą!

Dėl ko rašau tai, tik dėl savęs? Rugsėjo pirmosios naktį nemiegojau... Nors paprastai einu gultis 9 valandą vakare. Man buvo nemiga, laikina depresija, savęs gailėjimasis, iš oro verkiau. Lyg būtų lauktas mano gyvenime, atėjo galvos skausmas, sloga. Mano mintys buvo sujauktos, blogos, žodžiu - grynas minčių sutrikimas/užtemimas.

Naktį iš tos graužaties parašiau 24 dalį, nors norėjau rašyti ją ryte, nes buvau labai pavargusi.

Negana to, vakar paskambinau savo auklėtojai.

-Laba diena, mokytoja. Čia Leticija skambina,- skambutis prasidėjo mano įprastais žodžiais.

-Aha... Nu... Gerai... Laba,- atsiliepė auklėtoja lyg jai būčiau šiukšlė, kuri visus tris metus stengiasi įtikti ir laksto pagal jos dūdelę.

Žinot, jos balso tonas buvo lyg paskambino didžiausias jos priešas... Pasijaučiau dar blogiau...

Būčiau pasiėmusi knygą paskaityti bet, kaip ir minėjau, buvau per daug pavargusi kažką daryti. Neklausė visas kūnas ir protas.

Taigi rašau dėl to, kad galėčiau išsilieti kur nors... Man vis dar blogai... Žiauru, kai paskutinę minutę prisimeni, kad ryt prasideda tavo pragaras.

Na, aš labai mėgstu gerti kavą, taigi einu į tokią kavinę, kurioje ant vidaus sienų užrašinėti įvairūs žodžiai. Taigi ant vienos sienos yra tokia frazė: "On the bright side my coffee will never be cold in hell.

Tai šiek tiek pakelia mano nuotaiką. Sarkazmas... Jis mane skatina eiti tolyn ir pasitikėti savimi.

Labai norėčiau sužinoti jūsų nuomones apie rugsėjo pirmąją, mokyklą. Kaip jaučiatės ir pan.

Stiprybės Jums visiems.

Pagarbiai jūsų, Leticia.

Pagarbiai jūsų, Leticia

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
R U Mine? ©Where stories live. Discover now