Lol P.O.V
-O, šį vakarą be Zayn?- paklausė manęs Leo, bei atidarė mašinos duris.
-Jis turi svarbesnių darbų,- pasakiau. Buvau blogos nuotaikos ir labai pažeidžiama.
-Gražiai atrodai, beto,- pasakė Leo. Jam nematant pavarčiau akis.
-Na, ačiū. Pats gi atsiuntei,- priverstinai nusišypsojau. Jis atsiuntė ilgą, raudoną ir prigludusią prie kūno suknelę. Kartu raudonus aukštakulnius. Makiažą pasidariau beveik nematomą. Lūpdažį naudojau raudoną, žinoma. Plaukus palikau palaidus ir ištiesintus.
Springrouvas įlipo į mašiną ir užvedęs pradėjo važiuoti link miesto centro.
-Žinai, noriu tau kai ką pasakyti,- maždaug po 10 minučių važiavimo pasakė jis. Mašina sustojo kelkraštyje. Springrouvas atsisuko į mane, o aš žiūrėjau į vaikiną klausiamu žvilgsniu,- Aš esu vedęs ir turiu vaikų, bet man tai nesvarbu, žinai? Aš velniškai noriu tavęs, nusispjaut ant visų...- pasakė ir prisitraukęs mane įsisiurbė į lūpas. Buvau šokiruota ir sustingusi.
Kai susiprotėjau ką Leo daro, greit atstūmiau jį.
-Ką tu sau galvoji?!- sušukau įsižeidusi.
-Tavo lūpos tokios minkštos...- vos nesudėjavo Springrouvas. O aš vos nesusivėmiau...
-Kaip tu drįsti?!- dar kart pasakiau. Jis tik nusišypsojo devil šypsena.*
Visą kelią buvau nusisukusi nuo vyro, mano nuotaika buvo visiškai subjurusi, nebežinojau apie ką galvoti, ką daryti...
-Nagi Lola, nepyk. Aš tieisog nesusivaldžiau,- pasakė jis. "NESUSIVALDŽIAU" matai... Pasivaipiau savo mintyse ir žengiau į pastato vidų, kuriame ir vyko suvažiavimas.
-Nuotrauka!- sušuko kažkoks vyras su telefonu rankose. Leo mene prisitraukė ir pasakė:
-Šypsokis.
Atsidusau ir normaliai atsistojusi nusišypsojau kamerai. Vyras mus nufotografavo ir priėjo.
-Labas EDVARDAI!- Edvardas?
-Labas Luke...- pasakė Springrouvas ir davė įspėjamą žvilgsnį. Tas vyras išpūtė akis ir nežymiai linktelėjo. Stovėjau baisiai sutrikusi.
-Na, nesvarbu. O tu tikriausiai Lola? Naujoji LEO panele?- paklausė manęs. Jis turėjo šviesius plaukus. Ugh... Žodžiu, gražus berniokas.-Aš jo Darbo partnerė,- pasakiau nustebusi.
-Oj, dovanokite man už mano neapdairumą, psbele. Jūs tokia graži ir jauna, pagalvojau jog būsite Leo panelė,- pasakė mandagiai. Žiūrėdama ir klausydamasi jo negalėjau būti pikta,- Aš Luke. Luke Hemmings,- pridūrė vaikinas ir priėjęs prie manęs pabučiavo į vieną žandą, į kitą ir dar kart į pirmąjį. Pakėliau klausiamai antakius. Luke pamatęs, kad aš sutrikusi nusijuokė.
-Tai prancūzų pasisveikinimas,- pasakė paprastai ir mirktelėjo.
-Aišku...- pasakiau tyliai.
-Na, manau dar susitikisme,- pasakė Luke ir nužiūrėjęs mano kūną nuėjo. Okay...
-Kas jis?- paklausiau Leo atsisukusi.
-Jis agentas, kaip ir tu,- pasakė ir šyptelėjo,- Jis kilęs iš Australijos, bet didžiąją laiko dalį gyveno Prancūzijoje. Dėl to ir yra toks mandagus, bei... Savotiškas. Jis tave ir mokys.
-Aišku,- sugebėjau pasakyti.Zayn P.O.V
-Zayn!- sušuko iš svetainės Louis,- Ateik!
-Ko reikia?!- atšaukiau.
-Tai tikrai patrauks tavo dėmesį!- vėl sušuko. Ugh... Išėjau iš kambario ir nusigavau prie Louis.
-Tai?- pasakiau.
-Žiūrėk,- jis atkišo savo telefoną man prieš veidą. Jame buvo nuotrauka. Lolos ir... Springrouvo?! Išpūčiau akis. Ką jis...?! Ji šiandien taip išėjo apsirengusi! Jo ranka jai ant liemens?! What?!...
-Kas per...- sukuždėjau žiūrėdamas į nuotrauką.
-Ši padaryta katik, įkėlė į instagramą, Hemmings,- pasakė Louis. Luke? Ką jis ten daro?
Luke yra mūsų gaujos narys, bet šnipinėja... prie policijos reikalų ir visų dokumentų... Kaip ir Lola...
-Skambink Luke, sužinok vietą...- pasakiau ir greit išlėkiau į kambarį persirengti. Žinau ką Springrouvas gali iškrėsti... Aš to neleisiu... Ji mano, Edvardai, ir tik mano...Lol P.O.V
Leo supažindino mane su daugelį čia esančių žmonių. Išgėriau kelias taurės šampano nuo kurio mano nuotaika 10% pasikėlė.
-Sek mane,- sukuždėjo Springrouvas man prie ausies. Palinksėjau galva. Jis mane vedėsi per žmonių minią iki kažkokių durų. Susitojusi susiraukiau. Nepasitikiu juo.
-Nagi, eime. Čia staigmena,- pasakė ir nusišypsojo. Įkvepiau ir įėjau į kambarį paskui Leo. Jis buvo tamsus, nieko nesimatė. Šiek teik susigūžiau. Springrouvas atsisuko į mane ir nusišypsojo creepy šypsena. Man nebepatinka tai...
-Nepyk Lola... Bet aš tikrai negaliu susivaldyti...- pasakė. Man sukilo baimė. Jaučiu artėjantį ir panikos priepuolį.
Vaikinas pradėjo artintis prie manęs. Mano kojos buvo lyg įaugusios į grindinį. Negalėjau pajudėti, kvėpuoti, mirksėti...
-Kvėpuok Lola...- sumurkė Leo. Jis prispaudė mane prie sienos ir pradėjo bučiuoti mano kaklą. Ne ne ne... Pradėjau drebėti. Leo lėtai suglaudė lūpas ir pradėjo mane bučiuoti. Neatsakiau į tai. Jis susinervino ir atsitraukęs pažiūrėjo į mane nepatenkintu žvilgsniu.
Jis pabandė dar sykį, bet šiek tiek agresyviau. Neatsakiau ir į tai.
Jis giliai atsiduso ir atsitraukęs trenkė man antausį. Iškart atsipeikėjau ir surikau iš skausmo. Jis trenkė man tikrai nesilpnai. Pasižiūrėjau į jį pasibjaurėjimo kupinu žvilgsniu.
-Stokis,- sušnypštė. Supratęs, kad tikrai nesistosiu, pats griebė mane ir pakėlęs metė ant lovos stovinčios vidury kambario. Pradėjau nežmoniškai bijoti... Jis greit priėjęs prie lovos prisitraukė mane ir ėmė traukti suknelę žemyn.
-Padėkit!!!!- suklykiau nejuokais bijodama.
-Tylėk kale!- tyliai sušuko ir užčiaupė mane bučiniu. Pradėjau muistyti kol jis bandė nutraukti suknelę. Kai jam nepasisekė to padaryti, atsitraukė ir tiesiog ją suplėšė... Dar kart suklykiau. Leo suurzgė ir dar kart trenkė man.
Iš mano akių pasipylė ašaros. Pradėjau garsiai kūkčioti.
Springrouvas mane grabinėjo su savo šlykščiomis rankomis... Dieve...
Jis užgulė mane ir pajaučiau jo jau kietą varpą. Ašaros pradėjo bėgti upeliais.
-Prašau!!!! Padėkit kas nors!!!!!!- šaukiau beviltiškai. Springrouvas dar kart man trenkė, labai stipriai, kad net apsvaigo galva.
-Lola!!!- salėje išgirdau balsą šaukiantį mano vardą. Leo sustojo sagstytis savo kelnes ir pradėjo klausytis.
-Lola!- vėl sušuko, labai arti šio kambario. Aiškiai girdėjau kieno šis balsas.
-ZAYN!!!!- suklykiau iš visų savo jėgų. Jis įsiveržė į kambarį. Pamatęs Springrouvą užgulusį mane, nejuokais įsiuto. Zayn kaip žvėris priėjo prie jo ir atplėšęs nuo manęs tėškė jį į žemę.
-Zayn!- sušuko iš kažkur atsiradęs Luke. Pala, jie pažįstami?
Zayn negailestingai talžė Springrouvą. Leo, žinoma, bandė taip pat smogti. Hemmings pribėgo prie vaikinų ir sunkiai atplėšęs Zayn atsuko į save.
-Baik! Lolai reikia tavęs, palik jį man, žmogau...- pasakė. Aš sukūkčiojau ir apsikabinau save. Zayn atsisuko į mane piktu žvilgsniu, bet pamačius mane jo akių žvilgsnis pasidarė švelnus..
-Lola...- sukuždėjo ir pribėgęs prie manęs apkabino,- Dieve... Myliu tave, Lola. Myliu visa savo širdimi. Kad ir kas, nepaleisiu tavęs, niekada,- sukuždėjo Zayn. Suglebau jo glėbį ir mėgavausi tais žodžiais. Jis mane myli...
-Aš ir...- sukuždėjau,- Zayn, aš sušiktai tave įsimylėjau vos pamačius... Myliu tave, labai...- pasakiau ir dar labiau apsiverkiau. Jis įsisiurbė man į lūpas. Buvo gera pajusti jas vėl, po tiek laiko...
Kai Zayn atsitraukė, nusišypsojau. Vaikinas pridėjo savo delną prie mano veido ir šyptelėjo. Tada pasigirdo šūvio garsas. Apmiriau...
YOU ARE READING
R U Mine? ©
Fanfiction18 metų sulaukusi mergina, palyginus, tikra Kalė. Mėgstanti pasišaipyti iš pačio gyvenimo bei švęsti be progos su savo geriausiu draugu, gėjumi Conor. Neskaitant to, kad ši mergina tikra velnio išpėra, ji turėjo sunkią vaikystę. Jos motina...