6

3.3K 114 2
                                    

Zayn atsakė į bučinį ir aš pasitryniau į jį. Vaikinas suurzgė. Nusišypsojau. Atsitraukiau nuo Zayn veido ir pasislinkau žemyn. Pabučiavau jo krūtinę kelis kartus ir suėmusi apatinių kraštą, numoviau.
Prieš mano akis iššoko didžiulis ir jau kietas Malik pasididžiavimas. Išsišiepiau ir suėmiau jį rankomis. Pajudinau ranką aukštyn žemyn ir sulaukiau atodūsio. Mirktelėjusi nekantraujančiam Zayn pasilenkiau ir apžiojau jo galvutę.
Apsukau kelis ratus liežuviu ir įsileidau jį giliau. Pradėjau "dulkinti" jį burna. Iš vaikino išgirsdavau vis daugiau duslių dejonių. Rojus ausims...
Stebėjau Zayn kol čiulpiau jam. Jam tai sušiktai patiko. Buvau pamaloninta tuo. Pradėjau sukti ratus aplink jį kai pajaučiau, kad jis arti. Išgirdau kaip Zayn ištarė mano vardą. Aš sudėjavau, buvau labai sudrėkusi...
Įsileidau Malik į burną paskutinį kartą ir pajaučiau šiltą skystį išsiliejantį mano burnoje. Nurijau.
Pakėliau akis į Zayn ir atropojau iki jo. Sujungiau lūpas ir jaučiau kaip jis šypsosi patenkintas. Atsitraukusi nusišypsojau.
-Arbata turėtų jau būti gera. Buvau šiek tiek per karštą padariusi,- tyliai pasakiau ir padaviau jo puodelį.
-Ačiū,- pasakė jis man ir nusišypsojo duodamas suprasti, kad dėkoja ne už arbatą.
-Man vienas malonumas,- pasakiau.
-Tikiu, kad esi susijaudinusi dabar, nes kai ištariau tavo vardą tu sudėjavai. O dieve, klausytis tavęs dar labiau užveda...- pasakė ir sudrėkino apatinę lūpą.

-Na, šiek tiek, jo,- pasakiau ir nuraudau dėl jo pasakyto paskutinio sakinio

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Na, šiek tiek, jo,- pasakiau ir nuraudau dėl jo pasakyto paskutinio sakinio.
-Gaila negaliu tau padėti...- liūdnu balsų pasakė.
-Kitą kartą,- šyptelėjau.
-Būtinai. Žinai, pažaidžiam 20 klausimų?- pasiūlė Zayn.
-Mkay, galim. Gali pradėt,- nusišypsojau.
-Kokia tavo pavardė?- paklausė.
-Mendes. Lola Mendes,- šyptelėjau,- Koks tavo mėgstamiausias užsiėmimas?
-Dainavimas manau,- šyptelėjo.
-O dieve, tu turėsi man padainuoti vieną kart!- sušukau jam ir sukikenau.
-Dėl to dar pažiūrėsime,- nusišypsojo klastinga šypsena,- Kiek tau metų?
-18. Kiek tau?- paklausiau to paties.
-20,- atsakė ir atsigėrė arbatos,- Ar ilgai dirbi strip klube?
-Nuo 15 metų. Ir kol nepaklausiai, atsiradau ten per tėvą,- pažvelgiau į jį ir susigraudinau. Nuo to laiko nebeverkiau, nes įtikinau save, kad neverta lieti ašarų, bet dabar... Dabar susigraudinau. Kas man darosi?
-Shh... Neverk. Nagi ateik čia,- pasakė Zayn ištiesdamas rankas. Prisislinkau arčiau jo ir švelniai, kad neužgaučiau prisiglaudžiau.
Nenorėdama sukūkčiojau. Zayn prisispaudė mane arčiau ir glostė nugarą.
-Aš labai atsiprašau, to neturėjo būti...-nusiraminusi pasakiau,- kai ten patekau pasakiau sau, kad neverta verkti ir nuo to laiko nebeverkiau, bet dabar... Aš atsiprašau,- papurčiau galvą.
-Baik nusišnekėti, gi kartais pratrūkstame visi. Dieve, aš taip pamokyčiau tavo tėvą... Negalima taip pasielgti su dukra kuriai tik 15 metų! Kas per tėvas...- pasibaisėjęs pasakė,- Nagi pabaikim arbatą ir šiek tiek pamiegokime, tau ryt į darbą,- nusišypsojo paguodžiančia šypsena. Palinkčiojau galvą ir išgėriau arbatą. Padėjau Zayn atsigulti patogiai ir netrukus pati palindau po kaldra.
-Amm... Nepaklausiau, gal nori miegoti vienas?- sukuždėjau. Zayn sukikeno.
-Manai noriu miegot vienas kai prie manęs tokia karšta mergina kuri išgelbėjo man gyvybę? Net nesvajok išeiti mažule, man tavęs reikia šalia,- ranka parodė prisislinkti arčiau jo ir aš sukikenau, bet prisislinkau prie jo ir atsargiai prisiglaudžiau. Zayn paėmė mano ranką ir padėjo ant savo krūtinės taip padarydamas, kad būčiau apsikabinusi jį kadangi pats apsikabint manęs negalėjo. Pakėlusi galvą pabučiavau Zayn ir padėjau ją atgal į vietą. Užmečiau savo koją ant jo, patogiau įsitaisydama. Vaikinas sukikeno.
-Kaip aš išsigandau kai pamačiau tave kruviną...- iš oro pasakiau.
-Tu mane išgelbėjai, Lola. Tu net neįsivaizduoji koks aš tau dėkingas,- pasakęs pabučiavo man į kaktą,- Dabar miegok.
Atsidususi iš malonaus jausmo užmerkiau akis. Man jis patinka... Kas galėjo pamanyt?
Taip galvodama panirau į miega nors ir yra kokia 10 valandą ryto.

*

Pajaučiau, kaip kažkas bučiuoja mano lūpas. Iš po lėto atsimerkiau, kambaryje švietė blėstančios saulės spinduliai, vakaras. Pakėlusi galvą sutikau rudas akis. Nusišypsojau.
-Kaip jautiesi?- paklausiau.
-Gerai,- atsakė ir įsisiurbė man į lūpas. Atsakiau į bučinį. Jis savo liežuviu įlindo į mano burną ir pradėjo karą.
Kai pritrūko oro, atsitraukėme. Zayn nusišypsojo, aš taip pat.
-Galiu tavęs paklausti?- atsargiai pasakė.
-Taip žinoma,- atsakiau ir nusišypsojau. Jis norėjo šiek tiek pasikelti, taigi padėjau jam ir pataisiau pagalves jog jam būtų patogiau atsiremti. Pažvelgus į Zayn, mačiau kaip jis jaudinasi. Amm... Keista.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
R U Mine? ©Where stories live. Discover now