7

3.2K 115 2
                                    

-Gal geriau nereikia...- Zayn sumurmėjo tyliai sau,- Ne, paklausiu.
Jis atrodė juokingai kai ginčyjosi su savimi. Sukikenau. Jis atsisuko ir prisidėjo prie manęs.
-Na, tai klausk klausk,- paraginau Zayn.
-Am... Ar galėsiu ateiti į tavo darbą ir pažiūrėti kaip dirbi?- paklausė manęs Zayn. Jis buvo nuleidęs akis ir mano nuojauta sakė, kad jis visai ne to norėjo paklausti. Bet aš tik nusijuokiau.
-Žinoma! Nors ir galvoju, jog visai ne to norėjai klausti, būtų malonu tave pamatyti ten,- pasakiau su šypsena veide. Jis įtariai mane nužvelgė, bet šyptelėjo.
-Tada sutarta. Man jau geriau, taigi ryt vakare ateisiu. Iki kelių ryt dirbsi?
-Neilgai, iki 10 p.m.,- pasakiau.
-Puiku!- nusišypsojo Zayn.
Mes elgiamės kaip būtumėm seni pažįstami, neskaitant to, kad susipažinom tik vakar.
Aš visada turėjau tą pasitikėjimo ir namų jausmą. Kur bebūdavau, jausdavausi lyg savo namuose. Nors daug kas pasakys, kad blogai jog visais pasitikiu, bet aš galiu sau tai leisti. Moku apsiginti, todėl problemų dažniausiai neturiu.
Padėjau Zayn atsikelti ir apsirengti. Pati nesivarginau net užsidėti maikės tagi buvau tik po apatiniais bei miegojimo šortais. Nusileidome į virtuvę.
-Nors dabar vakaras, šiandien aš nieko nevalgiau, tu irgi. Taigi, ko norėtum?- švelniai paklausiau.
-Hm... Blynų! Taip, norėčiau blynų,- pasakė džiugiai ir kartu nusijuokėme. Laimei turėjau blynų tešlos likusios nuo vakar.
Greit iškepusi, padariau abiem arbatos. Padėjau lėkštes ir šakutes. Zayn atgnybęs maisto įsidėjo į burną. Pamačiau kaip jo akys sublizgėjo.
-Nors tai ir blynai, bet jie tobuli...- pasakė pilna burna ir sudėjavo. Aš nusijuokiau ir pati kibau į maistą.
-Iš kur žinojai, kad aš nenorėjau to paklausti?- netikėtai pasakė.
-Turiu gerą nuojautą ir vadovaujuosi kūno kalba,- šyptelėjau. Nesiruošiu šokt ant jo ir kaulyti, kad išpeščiau tikrąjį klausimą. Ar taip ar taip paklaus. Jei ne dabar tai vėliau.
-Ačiū,- Zayn padėkojo.
-O Kristau, juk man nesunku iškepti paprastus blynus!- nusijuokiau.
-Dėkoju už tai, kad neklausinėji manęs. O už maistą aš atsidėkosiu kitaip,- pasakęs mirktelėjo ir prikando lūpą.

Nusišypsojau

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nusišypsojau. Jis atsistojo ir priėjo prie manęs. Prisitraukęs priglaudė mano kūną prie savojo. Šyptelėjau šelmiška šypsenėle. Jis prisispaudė mane dar labiau ir pajaučiau jo jau pasiruošusį Malik. Išpūčiau akis, Zayn mane stebina savo greitumu.
Pamatęs mano veido išraišką išsišiepė ir įsisiurbė į lūpas. Jo lūpos tokios minkštos ir putlios, jog neįmanoma atsisakyti.
Jo liežuvis įsibrovė į mano burną ir pradėjo ją tyrinėti. Mane užplūdo karštis. Pakirto kelius, taigi teko įsikibti į Zayn kūną. Jis nusišypsojo per bučinį. Jis puikiai žino kokią įtaką man daro ir jis tuo naudojasi.
Dabar suprantu, kodėl taip greit įsikliopinau Zayn. Niekada nebuvau sutikusi vaikino kuris darytų man tokia įtaką. Visada valdžioje būdavau aš... Dabar viskas atvirkščiai.
-Ačiū, buvo labai skanu,- atsitraukęs kelis centimetrus pasakė dusliu balsu kuris toks seksualus...
-Kad tik buvo skanu,- nusišypsojau,- Aš einu į dušą. Jei ką, dar vienas yra pirmame aukšte, susirasi,- šyptelėjau ir nuėjau į savo kambarį.

Zayn P.O.V

Girdėjau kaip Lol nuėjo į dušą. Nebūčiau Malik jei neįsmukčiau į dušą pas jos. Tyliai uždaręs vonios duris nusirengiau. Mačiau kaip ji maudosi, nuoga. Galėčiau į tai žiūrėti visą gyvenimą.
Greit įlindau į dušą ir iš nugaros apkabinau merginą. Ji krūptelėjo, o aš greit atsukau ją į save ir aistringai pabučiavau. Ji sudėjavo kai suspaudžiau jos užpakalį. Nusišypsojau. Paraginau Lolą šokti ant manęs. Ji tik nepatikliai pažvelgė į mane.
-Man viskas gerai, nebeskauda ir siūlai nesutrūks, būsiu švelnus,- sušnabždėjau jai.
Ji užšoko ant manęs ir aš prispaudžiau ją prie sienos. Lola krūptelėjo nuo šaltų dušo plytelių ir sukikeno. Pradėjau bučiuoti jos kaklą ir krūtinę. Jaučiau kaip ji savo rankutėm tyrinėja mano kūną, o nuo jos prisilietimų, atrodo, mano kūne teka elektra. Tai malonu...
Lola suėmė mano draugužį ir pradėjo smaukyti jį. O dieve, tai taip gera, bet noriu pajausti ją visą. Tikiuosi ji naudoja tabletes. Nors kur ji nenaudos, ji gi dirba strip klube.
O Kristau, pagalvojus dabar apie tai, na, kad ją liečia kiti, iškart susierzinu. Keista... Gi ji negali man patikti, mes pažįstami tik dieną... Nors ir elgiamės kaip pora... Na, dabar tai nesvarbu.
Suliečiau mūsų lūpas ir lėtai įėjau į ją. Lola sudėjavo, o tai mane užvedė dar labiau. Ji tokia karšta...
Pradėjau judėti lėtai, bet giliai. Ji leido tylias aimanas, o kai pasakė mano vardą pradėjau stumti greičiau. Lola atlošė galvą, ji tokia seksuali dabar. Neskaitant to, kad ji tokia visą laiką...
Pasinaudojau proga ir įsisiurbiau į jos kaklą. Bučiavau jį ir palikau kelis nasosus. Dabar ji žinos kieno yra.
Pagreitinau tempą dar labiau ir Lola pradėjo vos ne rėkti mano vardą per visus namus. Mergina suleido savo netrumpus nagus man į nugarą ir aš suurzgiau nuo mažo skausmo, bet tai rodo jog jai gera ir darau didelę įtaką.
Jaučiau, kad esu arti.
-Zay-yn, a-aš jau tuoj-j!- sušuko Lola, o aš išsišiepiau. Sulėtinau tempą ir pradėjau stumti į ją kiek įmanoma giliau.
-Zayn!- surėkė ji mano vardą ir baigė. Aš dar stūmiau į ją pailgindamas malonumą ir pats netrukus baigiau. Taip gera girdėti savo vardą iš jos lūpų...
Lėtai išėjau iš jos ir nuleidau ant žemės. Ji suklupo ir greit pasirėmė į mane. Nusišypsojau.

*

Nusiprausę grįžome į kambarį ir Lola įsakė man šiąnakt pasilikt, kad kas blogo neatsitiktų. Aš sutikau. Nuėjome atsigulti.
Prisitraukiau ją prie savęs ir ji užmetus savo koją ant mano įsitaisė. Netrukus užmigo. Stebėjau ją miegančią ir staiga gavau SMS. Tikiuosi nieko blogo neatsitiko...

 Tikiuosi nieko blogo neatsitiko

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
R U Mine? ©Where stories live. Discover now