Įsėdau į Zayn mašiną. Buvo keista sėdėti tik su vienais marškiniais. Pagalvojus, kaip galėjau eiti per minią taip apsirengus? Na, Zayn turi savų pažįstamų, taigi mes išėjome per kažkokius koridorius kuriuose nebuvo nei vieno žmogaus.
Kai jau važiavome, rodžiau kelią link savo namų. Gavus SMS atidariau ją.BITCH No.1: Mačiau kaip išvažiavai su tuo seksium. Nieko tokio, kad nepasakei ir neatsisveikinai, aš nepykstu...
Jei Conor parašo, kad nepyksta, tai reiškiasi, kad jis pyksta...ir labai stipriai. Greit parašiau jam atsakymą kol neišsiveržė vulkanas.
Lola: Conor, prašau nepyk... Man kažkas blogai, aš kelis kartus nuraudau, net nesakysiu kaip elgiausi būdama su juo... Conor, prašau padėk, atvažiuok už pusvalandžio pas manęs...
Išsiuntusi SMS, telefoną įsikišau į rankinę. Žinau, kad Conor'as neatrašys ir bus prie mano durų.
Zayn sustojus prie mano namų pažvelgiau į jį.
-Ačiū tau, lieku skoloj,-nusišypsojau ir nuleidau akis.
-Nėra už ką, man vienas malonumas. O dėl skolos dar pagalvosiu,- nusijuokė jis. Aš tik šyptelėjau ir vėl paraudau...
-Ar sakiau tau, kad tu miela kai parausti?- paklausė manęs Zayn. Aš šiek tiek sutrikau ir pakėliau akis į jį, bet supratus jo žodžius, nebegalėjau žiūrėt į jį, taigi jas nuleidau.
-Amm... Aha, sakei prie baro lygtais...- suvėliau kažką. Jis tik nusišypsojo savo tobula šypsena ir tai buvo pats gražiausias dalykas mano akims. Apmiriau...
-Ar tau viskas gerai?- susirūpinęs paklausė manęs Zayn. Ir tik tada pastebėjau, kad buvau sulaikiusi kvėpavimą. Iškvėpiau orą ir nervingai nusijuokiau.
-Taip, žinoma. Dar kart dėkoju,- pasilenkiau ir padovanojau jam bučkį į žandą.
Išlipusi iš mašinos, stačiau kojas atsargiai, kad netyčia neparkriščiau. Tikriausiai atrodžiau juokingai ir Zayn juokėsi iš mano tokių didelių pastangų nenukristi. Bet prisiverčiau neatsisukti į jį, nes gali būti, kad nesusivaldysiu.
Greit išsitraukusi raktus, atrakinau duris ir įėjau į namus. Uždarius duris, atsirėmiau ir nuslydau jomis žemyn. Blyn...kas man?! Gyvenime taip nebuvo...
Prisiminus, kad ateis Conor, greit atsistojau ir nubėgau praustis. Apsisukau per 10 min. Greit apsirengiau treningus ir kaip tik išgirdau durų skambutį. Nusileidusi žemyn pribėgau prie durų ir jas atidariau.
Puoliau Conor'ui į glėbį ir stipriai jį suspaudžiau. Nepajaučiau kaip pradėjau drebėti, vaikinas tik stipriai prispaudė mane prie savęs ir glostė nugarą šiek tiek nuramindamas. Kai visiškai nusiraminau pakviečiau Conor'ą į vidų.
-Lol, turbūt jau numanau kas čia vyksta, bet kai padarysiu arbatos, privalesi ją gerti ir papasakoti man viską su visomis smulkmenomis,- įsakė man Conor, o aš tik linktelėjau. Nuėjau atsisėsti ant lovos savo kambary ir laukiau Conor su arbata.
-Juoda arbata - du trečdaliai su ketvirtadaliu trečdalio ir pienas - pusę trečdalio puodelio. 2 gramai rudo cukraus ir ne per karšta, kad būtų įmanoma gerti, taip, kaip tu mėgsti,- viską susakęs šyptelėjo ir padavė puodelį atsisėsdamas šalia manęs.
-Taigi, pasakoji nuo pat pradžių,- paliepė ir aš atsidususi viską pradėjau pasakoti. Baigusi pažvelgiau į Conor su viltimi.
-Kale, jis tau patinka,- tiesiai išrėžė. Lola, tu susimovei. Blet blet... Didžiausia miesto Kalė jaučia dar kažką, nei vien malonumą.
-Interesting...- pasakiau ir išgėriau likusią arbatą. Negaliu tiesiog ignoruoti Conor žodžių, tik jis daug ką nusimano šiuose reikaluose.
Zayn man patinka. Na, jei jau taip, tai reik daryt iki galo. Kam kankintis? Jei jis man patinka, turiu patikti ir jam.
-Žaidimas prasideda,- pasakiau ir nusišypsojau.
-Taip kale! Sugrįžo manoji Lola!- kartu nusijuokėme.
Prasedėjome ir prakalbėjome dar apie valandą, tada Conor susiruošė namo. Jau buvo 2 a.m. Išleidusi vaikiną pati nuėjau atsigult. Greit smigau...*
Ryte atsikėliau nuo SMS garso. Pažvelgiau į laikrodį, 8 a.m. Kas gali rašyti 8 ryte? Ugh... Kas rašo, tas šiek tiek gali ir palaukti.
Gulėdama prisiminiau vakarykštį įvykį. Nusišypsojau ir šiek tiek paraudau. Tada prisiminiau apie SMS ir išlipusi iš lovos nuėjau prie rankinės. Man tikrai ne prie širdies, kad žmonės rašo tokį ankstų rytą...
YOU ARE READING
R U Mine? ©
Fanfiction18 metų sulaukusi mergina, palyginus, tikra Kalė. Mėgstanti pasišaipyti iš pačio gyvenimo bei švęsti be progos su savo geriausiu draugu, gėjumi Conor. Neskaitant to, kad ši mergina tikra velnio išpėra, ji turėjo sunkią vaikystę. Jos motina...