35 [2]

1.3K 91 9
                                    

Sėdėjau svetainėje ir galvojau. Per televizorių, nedideliu garsu, ėjo filmukas "Teen titans. Go!" (Cartoon Network). Man jis tikrai lipo. Ką galiu pasakyt, praskaidrins dieną tai tikrai.

Sėdėdama prisiminiau 2007 metus ir pajutau nostalgiją

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sėdėdama prisiminiau 2007 metus ir pajutau nostalgiją. Ne slegiančią, bet gerų prisiminimų nešančią bangą. Per telefoną pasijungiau Fall Out Boy (kitaip žinoma kaip F.O.B) "Thnks Fr th mmrs" ir užsimerkusi padėjau galvą ant sofos atlošo.
Mano veide atsirado plati šypsena klausantis šios dainos ir nejučia sukikenau.

Tai buvo (yra) žiaurei gera daina. Neatsibostanti ir turinti tikrai gerus prisiminimus. Būdama paauglė klausydavausi F.O.B, Panic! At the Disco, 30 Seconds To Mars Ir daugelį kitų punk/rock atlikėjų dainų. Žinoma klausiausi ir The Beatles, Pink Floyd, The Roiling Stones, AC/DC. Žodžiu, mano prisiminimuose labai geros grupės, prasmingi dainų žodžiai, tranki muzika. Nesigailiu tokio muzikos skonio.
Toliau ėjo "Thriller", taip pat FOB. Kartu, neišvengiamai, atėjo ir nelabai džiaugsmingos mintys, bet svarbios...

*

Zayn nori pasikalbėti! O dieve, ar dabar? Dabar eiti ir pasikalbėti? O gal jis dar ne čia? Conor nieko neminėjo apie jo buvimo vietą. O gal net ne šiandien?
-Conor!- sušukau iškišusi galvą pro duris.
-Lola?! Viskas gerai?!- atsakė jis iš apačios.
-Ateik!- dar kart sušukau tik garsiau. Vaikinas atbėgo po minutės,- Kada man reikės su juo pasikalbėti?- paklausiau.
-Pirma, nusileisk į apačią,- pasakė ir išėjo. Likau stovėti vietoje, lyg į stulpą atsitrenkusi. R u kidding me...
Atsidususi išėjau iš kambario ir nusileidau į apačią. Ten sėdėjo visi vaikinai išskyrus Luke. Na žinoma... Perverčiau akis nepajusdama.
-Taigi...- nutęsiau,- Ko iš manęs norėjote?
-Pala...- murmtelėjo Harry. Sukryžiavau rankas ir perkėliau, kone, visą svorį ant vienos kojos. Plius, pakėliau vieną antakį laukdama. Nenustebčiau jei iš šalies žiūrint atrodau kaip labai Bored and Pissed mergina.

 Nenustebčiau jei iš šalies žiūrint atrodau kaip labai Bored and Pissed mergina

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
R U Mine? ©Where stories live. Discover now