Ma van 2016 június 23. és éppen Szilasligetre tartunk anyukámmal apukámmal és bátyámmal(Balázzsal) a 2016-os Hungaroring-ra! 😍😍 Most van 7:50 kb negyedóra és ott vagyunk így még tudunk selfie-zni is!! 😍😍 8:10 van és végre ide értünk! Most megyünk megkeressük a helyünket aztán bemegyünk a boxutcába. A bátyám kezét fogtam mikor egyszer csak megszólal
-Hé, hugi ne remegj! 😁
-Jólvan na de felfogtad, hogy mingyárt találkozunk Fernando Alonso-val és Hamilton-nal??!!- idegeskedtem😁.
-Oké csajszi tudom-gúnyolódott-tudom képzeld én is ott vagyok!
-Na ne már!!-forgattam a szemeimet.
-Megvannak a helyink én ülök kíün Móni belül(vagyis anya) mellette Luky(mármint én. Amúgy Virág a nevem de a Luky a becenevem és a bátyám hívott elejinte mindig így ezért itthon is rámragadt )te meg mellé Bali-fejezte be apu.
Pont a boxutcával szemben és felül ültünk így beláttunk minden!! Mikor a bátyám mellé néztem egy székkel arréb Lisa és Lena ült a német musical.ly-s csajok!!
-Bali cserélunk helyet?-néztem rá boci szemekkel.
Bali úgy gondolta hülyeség lenne elenkeznije vagy kérdezősködnije(amit jól is gondolt). Helyet cseréltünk és mivel perfeck németes vagyok ezért odaköszöntem...
-Thüsch!(magyarul szia)-pont Léna ült közelebb és rámnézett.
-Thüsh! Wie haibße du?(szia hogy hívnak)
-Ich haiße Luky! Du bist Lena!?(Lukyinak hívank. Gondolom te vagy Lena)
-Yah!-mosolyodott el-du bist schwestew Lisa!(ő pedig a a tesvérem Lisa)
-Thüsch! Wir haben ein Bild?(csinálunk egy képet/selfit?)
-Nahtürlich!(persze)-elmosolyostam és csináltunk egy selfie-t.
-A húgod meg kikkel dumál?-kérdezte anya a bátyámtól, csakhogy amint a bátyám meglátta Lenat egy csöpett elpirult.
-a...akik...izé akiket mi..min...mindig néz videó...tod...-dadogott az az idióta.
-Ja nagyon értam-forgatta anya a szemét majd apára nézett aki ideges lett (apum nincs oda az ikrekárt és ők azok)-Balázs te tudod ki azok?(apa is Balázs).
-Akiknek a lányod folyton a videóit nézi...-forgatta a szemeit
-Hé, hugi...-bögdösött a hülye bátyám.-Nue eine Minute!(egy perc)-mosolyagtam rájunk, csakhogy amint a bátyámra néztem ez a vigyor lehervedt a számról.
-Mi a vihart akarsz Balázs!!!-üvölteni akartam de nem tudtam mert az ujját a szája elé tette ezzel mutatva, hogy ne üvöltezek vele.
-Ki az a csini csaj??Az amelyik pont melletted ül...-te jó isten gyere le az én bátyám elpitult és tetszik neki lena!!
-Lena? Tetszik?!
-Valami olyasmi..-hajtotta le a fejét, hogy ne látszódjon mennyire piros.-Küken wir Bruder Balázs. Lena Balázs shiet sher!(csajok ő itt a bátyám Balázs! Lena Balázs nagyon néz.)-direkt csináltam.
-Oh! Thüsh!-pirult el Lena is.
-Oh! Lena! Typ-Esser!(ó Lena! Te kis pasi faló)-kuncogott Lisa.
-Mit hadováltok?!-kérdezte Bali.
-Ó, semmi drágám!-kacsintotam és nyomtam egy puszit a bátyám arcára.
-És most indítják a motorokat és 10 másodperc múlva indulhat is a Forma 1 magyar időmérő! Indulhat a Q1!!-ezzel el is indult az időmérő.
-Wir tun alle habe ein Bild!(csináljunk egy képet)-Mosolygot Lisa és vette is elő a talóját!
Bólintottunk és anya apa és még a kis szerelmes is benne volt!
-Instagram wir lechen?(mi az instagram nevetek)-kérdezte Lena. Mindenmki elmondta tettünk néhány heshteg is aztán már a pályát figyeletük.
15 perc múlva vége lett a Q1-nek ezért bemehettünk a boxutcába. Az időmérő alatt kiderült, hogy ők is bejöhetnek a boxutcába és elvileg valami elnök hívta meg őket csak egy kicsit a kielytés miatt nehezen vettem ki. Elindultunk a boxutca fele. Én majdnem mindenkivel csináltam képet ahogy a többiek is és közbe a csajokkal is még többet beszélgettünk. Már a végéig semmi izgalmas nem volt beszélgettem az ikrekkel néztem az f1-et élőben közbe a bátyám a nyálát folytatta Lena után. 3órára lett vége és mielőtt elindultunk volna haza beszéltem a lányokkal
-Sie weden aus morgen?(holnap is kint lesztek)-kérdeztem mire felcsillant a szemük és olyat mondtak amite nem számítottam.
-Nachtürlch! Dienstg wolltw nicht ingendwo mit uns zu gehe? Stifte, gib es noch eine Mange Zeit!(persze! Nincs kedved kedden valahova elmenni, pénekig még van időnk!)-kacsintotak.
-Nachrürlch Mädchens!(persze)-kacsintottam rájunk majd egy egy puszival és öleléssel búcsúztunk.
Életem legjobb napja. A kocsiba beülve a bátyám vállára dőltöttem a fejem, bedugtam a fülem és be aludtam.
YOU ARE READING
Az Én Történetem/LisaandLena
Random~BEFEJEZETT~ Mikor valami olyan csodás dolog történik veled, hogy azt hiszed álmodsz. Na velem pont ez történt, csakhogy nem lehet mindog minden tökéketes. Én a legroszabbat kaptam... Trágár beszéd és néhol +18-os részek. Minden szerzői jog fenn va...