6.rész #2

104 8 5
                                    

Hátranéztem és egy tűt láttam. (Én tű-fóbijás vagyokfélek a tűtől és el is ájulok tőle)
A vállamba szúrta el is ájultam.
Fehér fal lámpa. Kórház? Nem mi a fasz!? Jön valaki. Ádám?! Te jó ég!!!! Nem tudok megszólalni és mesztelen vagyok!
-Cica na most magamévá teszlek!!!
Félek. Sírni kezdtem. Elekzdete simogatni a hasam...csakhogy a keze lejebb ment üvölteni próbáltam. Nem ment. Sírtam. Nem. Bőgtam. Miért történik ez meg velem? Letolta a gatyáját és rámült. És megtörtént. Bőgtem és mozogni se tudtam leszíjjazott. Kb félóra volt. De nekem többnek tűnk éveknek.
-Oké cica-simogatni kezdte az arcom-jó voltál! Most én elmegyek öltözz fel és taka!
Kioldozott leszáltam és ellökött, belémrugott. Felpofozott.
-Kérlek hadj!-van hangom de kevés.
-Jajj eddig hatott-elnevette magát. Undorító-öltözz kurva és takaroggy!!-leköpött. Elment. Felöltöztem és nagynehezen elindultam haza. Ez a hely a pékség mellett volt. Egy elhagyott ház. Hazaértem. Nem volt otthon senki. Bementem a fürdőbe és szétszedtem egy birotvát. Felvágtam az ütőereimet. Elindultam a konyhába. Nyílt a bejárati ajtó.
-Kicsim-rohant oda hozzám Deniel.
-Szeretlek!-és en...
Deniel szemszöge
Összeesett a kezemben. Mikor megláttam, hogy felvágta az ereit megijedtem.
-Dave!!! Balázs!!! Lisa Lena!!!-üvöltöttem.
-Te jó ég Luky-Balázs kivette a kezemből és mint a menyasszonyokat a kezébe vette. A lányok sírni kezdtek és hívták a a mentőt-mi történt?
-Nem tudom!-már én is sírással küszködtem mivel nem igazán mozgott a melkasa.
-Vérzik-Lisa a lába közé mutatot-nem lehet menzesz az nem ilyen!!!!
-Mit mondtak Dave!!??-kerdezük Dave-től.
-Ez nem az nem az-kiemelte az az szót.
-Meg...meger...megerőszakolták a hugocskám-mondta könnyek között Balázs-hívjátok már azt a szájbakúrt mentőt!!!!
5 perc múlva betették a mentőautóba.
-Hívd anyudékat!-montam Balázsnak aki erre csak bólintott.
A lányok bemehettek Lukyval a szobába de mi nem elvileg nőgyógyászati vizsgálatokat csinálnak. Kijöttek a lányok sírva. Nem is bőgtek.
-Megerőszakolták!-mondta Lena.
-Mit montak?-féltem, hogy azt mondja a bátyám amire gondolok...
-Megerőszakolták...
-Meggyilkolom!!!-üvöltözött Balázs.
-És be is drogoztál-ne Dave ugye rosszul hallottad-de már bemehettek. Egyessével.
-Menny Balázs-erre csak bólintott.
10-20 perc múlva kijött.
-Na felkelt.
Rögtön bementem.
-Életem!-odarohantam mire megláttam, hogy bömböl megöleltem és megcsókoltam.
-Deniel..kér...kérlek ne...ne érj hozzám...fáj...
-Rendben kicsim. Jólvagy?-nem válaszolt...-sajnálom...
-Mi?
-Az én hibám otthon kellett volna maradnom míg haza nem érsz.
-Nem a te hibád és az enyém se senki csak Ádámé!!!!!!-próbált üvölteni de nen tudott.
-Sssss...ne erőltesd a hangod.
-Elvette-kifejezéstelen arcal monta ezt. Nem merek belegondolni mit tett vele. Megölöm Ádámot-és bedrogozott és megvert, elvette a mégtóságom a szájbakúrt méltósáom!!!!-üvöltött és sírt.
-Nyugi kicsim-mellé feküdtem és hozzámbújt mikor egyszercsak kopogtak.
-Kicsikém!!-a szülei.

Az Én Történetem/LisaandLenaWhere stories live. Discover now