26.rész

37 4 0
                                    

Csörgött a telóm én pedig felvettem.
-Hali Luky-köszönt Lena (aki amúgy már viszament Lisával Stuttgártba)-van egy kis baj...
-Mond.
-Nem tudnál kijönni Stuttgártba Balázzsal?
-Mi a baj?-elégé megijedtem mikor Lenanak elcsuklott a hangja.
-Balaesetett szenvedett Lisa!
-A következő géppel megyünk!!-letettem a telefont és szóltam Balázsnak.

Ahogy kiértünk a repülőtérre mehettünk is a gépre, mert bemondták, hogy 10 perc és indul a gépünk. Nagyon fáradt voltam ezért a gépen be is aludtam. Nem volt hosszú az út, de annak tűnt.
Ahogy oda értünk fel is hívtuk Lenat, hogy jöjjenek ki elénk a reptérre. Mikor megérkezett Lena rögtön sírva a nyakamba ugtott. Én is elkezdtem sírni, hisz nagyon félek mi lesz Lisaval.
-Sss...-nyugtattam Lenat
-Mehenyünk a kohórházbaha!-belültünk a kocsiba és az ikrek anyja vezetett. Az út elégé hosszú volt és míg én Denielt próbáltam elérni (ami utána se sikerült) és Balázs és Lena egymás szájában kutattak.

Ahogy odaértünk kirohantam a kocsiból egyenesen Lisa kórterme felé. Kinyitottam az ajtót megpillantottam a baránőm eszméletlenül feküdni az ágyon. Odamentem mellé és sírni kezdtem.
-Nyugi...-nyugtatott Lena-megyógyul.
-Mi törtét?
-Jött haza a boltból és egy ittas nyomorék elütette-Lena is újra sírni kezdett és letérdelt mellém.
-Felhívom megint Denielt hátha felveszi-kisétáltam a kórteremből és ilyenkor jöttem rá, hogy Deni nem is tud róla, hogy eljöttünk. Na szóval felhívtam; kicseng...kicseng...kicsneg...KINYOMJA!!!! Hogy képzeli!? Na jó megint hívom!!! Kicsneg...kicsneg...valaki megfogja a vállam megfordít majd megcsókol!!!Hmm...Deniel! Megfordulok és a szemébe nézek.
-Hogy-hogy itt vagy?
-Úgy, hogy megtudtam mi történt ezért eljöttem-kacsintott rám.

Sziasztoookk...tudom..tudom...megint nem volt szombaton rész de valot egy kis baj a telefonommal gépen meg nem engedi, hogy új részt rakjak ki ezért nem volt egyik könyvnél se rész...de mostmar mindenhol lesz és aktiv leszek😘😘
Am kövessetek snepen😄:Luky Lukacs néven😙

Pusziii❤❤

Az Én Történetem/LisaandLenaWhere stories live. Discover now