4.rész

146 10 0
                                    

Még az elején szeretnék szólni,hogy nem fogok németül írni. Lisa és Lena szövegét is magyarul fogom írni.

Felhúztuk a bátyámat és a székre ületve Lisa és én lefogtuk Lena meg a székhez kötözte, mikor csöngettek. Ki lehet az?-kérdeztem magamban-ránéztem az órára és 18:14-et mutatott. Kinyitottam az ajtót és el is ment a jókedvem.

A világ legundorítóbb embere állt ott Ádám. Utálom. Tavaly(vagyis 7-ban)teljesen odavolt értem és megkeserítette az életemet. Amint összejöttem egy fiúval kiderült, hogy Ádámmal barátok és mivel a fiúk nem akartak "szegénynek" rosszat ezért inkább szakítottak velem azzal a mondattal;Sajnálom, de Ádámnak nem akrok rosszat és veszekedni se alarok vele.
Jó mi?😑
A gondolat menetemet a nyomorék zavarta meg
-Szia édesem!-kacsintott rám amitől kifordult a gyomrom-bejöhetek?
-Mi a vihart akarsz?
-Téged-húzott volna magához csak nem engedtem.
-Ne érj hozzám!-üvöltöttem az arcába.
-Mit akarsz itt Ádám?-a bátyám magáhozhúzott a derekamnál fogva.
-Jajj nyugi haver-ütögette meg Balázs vállát-csak a csajomhoz jöttem.
-Meny a fenébe Ádám!-üvöltöttem rá.
-Úh ki az a dögös csajszi mögötted?!-mutatott Lenara-jujj kettő is van! Valamelyiket kérem vagy mind kettőt!
-Na mostmár tényleg takarodj!-üvöltöttem rá majd rácsaptam az ajtót.
-Nyomorult életű!-mondta Balázs.
-Az!-mondtam.
-Na jó én megyel fürödni.-jelentettem ki. Fürdés utá ágyba is bújtam. Reggel a jólmegérdemelt szunyókálásomat a drága barátosném zavarta meg.
-Jóreggelt!-bökdösött meg Lisa.
-Neked is!
-Mikor megyünk várost nézni?-nézett rám boci szemekkel.
-Csinálj egy kv-t és készülődj-gyorsan a telómért nyúltam és az időre néztem 8:10-fél óra mulva készüljetek el mind.
30 perc múlva mind a bátyámra várunk.
-Siess Bali!-üvöltöttem neki.
-Megyek már.
Kb 45 perc múlva a Parlamentbe voltunk. Egy 30 perces sétán vettünk részt. Utána enni mentünk. A mekibe😆. Ezután a Hősök terére mentünk onnan meg a Természet Tudományos Múzeumba és bejártuk majdnem egész Budapestet. Este 11-kor indultunk haza a Deák térről. Éfél után értünk haza. Lefürödnünk mind és aludni mentünk. A vátyám Lenaval én meg Lisaval.

                       ***
-Áu!!!-üvöttem mivel Lisa rámugrott!
-köszi-kacsintottam rá!
-Nagyon szívesen Luky-mondta Lisa.
-Kelcsük fel a gerlepárt!-kacsintottam Lisara.
-Jó ötlet!
Halkan belopóztunk a szobába Lisa bólintot és rájuk ugrottunk.
-Jó reggelt gerlepár!!!!!
-Mi a franc!!!!!!-üvölt a bátyám.
-Készlődjünk utána meg indulás HAJDÚSZOBOSZLÓRA!!!!-üvöltöttem.

Az Én Történetem/LisaandLenaWhere stories live. Discover now