Amikor a kocsiba ültünk haza fele haladva. Csendben sírtam, a lányok próbáltak nyugtatgatni de nem mentek vele sokra. Majd most jön a neheze...elmondani a szüleimnek, hogy méhrákom van... Mikor haza értünk annyira remegtem, hogy menni alig bírtam. Ahogy Deniel meglátta, hogy mennyire remegek odajött hozzám és segített. Bementünk a hába és leültem a kanapére. Mivel a fiúk nem voltak velünk ránknézte, hogy mi a baj.
-Kincsem-simogatta meg a hátam Deniel-mi a baj?
-Méhrákom van..mondtam érzelemmentesen.
-M..mii!!!??-a bátyám a hajába túrt idegesen üvöltözni kezdett. Deniel csak ült lefagyva és egy könnycsepp folyt le az arcán.Felálltam és felmentem a szobámba, levettem a fólóm és felvettem Denielét. Levettem a farmeromat is és felvettem helyette egy rózsaszín rövidgatyát. Bebújtam az ágyba magamhoz húztam a macimat és sírtam. Feltápászkodtam és elvettem az asztalról az I MAC-et. Beléptem a skipe-be és felhívtam anyát.
-Szi..mi a baj kicsim!!-ijedt meg anya.
-Az van..hogy..késett a menzeszem és...gondoltam, hogy elmegyek nőgyógyászhoz..de tudod mit?
-Na?
-Jobb lett volna, ha inkább terhes lennék-gúnyosan elnevettem magam és újra a kamerába néztem.
-Kicsim mi a baj!!!!-szegényre a szívrohamot hoztam.
-Méhrák...-elhallgatott és láttam ahogy egyre több könnycsepp folyik le az arcán-még papírom is van róla...
-Ez nem lehet kicsim...nem lehet...és nem tudod miért?
-Azt mondták ahoz még kellenek vizsgálatok.
-Jó..holnap megyünk haza...de most le kell tennem...puszi és vigyázzatok magatokra.
-Oké ti is puszi-kilépetem a skipe-ból és visszabújtam az ágyba.Kopogást hallottam mire fejemre húztam a párnát.
-Mi a faszom vaaaan!!???-húztam el az a-t.
-Kicsim-ahogy meghallottam a szerelmem hangját rögtön megnyugodtam-felhívtad a szüleid?
-Ühümm-levettem a párnát a fejemről és 2× ráütöttem a mellettem lévő helyre ezzel jelezve, hogy üljön mellém. Az ölébe hajtottam a fejem, kb 3 perc után megtörtem a csendet-Nem lehet soha babám...nem lehetnek ikreim..Zita és Zoé...nem lehet egy kicsi Dani és egy kicsi Domi...-újra sírni kezdtem. Én mindig is úgy terveztem az életem, hogy lesznek ikreim (mint Lias és Lena) két kislány és utána még két kisfiú. De ez már nem lehet...
-Nyugi életem...megol..-nem hagytam hogy befejezze közbevágtam.
-NEM!!!!! Hogy a picsába oldod ezt meg!!!?? Rákos vagyok!!!!
-Ssss..-magáhozhúzott és a fejembúbját megpuszilta. Megnyugodtam és csak szipogtam. Mi lesz így velem? Megfogok halni? Mennyi időm van? Kihullik a hajam? Denielnek elfoghagyni? Így mar tuti nem fogok neki kelleni..kopaszon..rákosan...kinek kellenék már így?-ezek a gondolatok cikáta a fejemben...Sziasztok drágáim!😍
Lenne egy fontos dolog amit elszeretnék mondani...sajnos nem 2 naponta lesz rész hanem 3. Vagyis szerdán és szombaton. A kövi részt hétfőre várjátok. Amúgy nézettek be a másik könyvembe is a "Szeress még"-be ott Jacob Sartorius a "főszereplő". Jó olvasást pusziii😍😍😙😙😙
YOU ARE READING
Az Én Történetem/LisaandLena
Random~BEFEJEZETT~ Mikor valami olyan csodás dolog történik veled, hogy azt hiszed álmodsz. Na velem pont ez történt, csakhogy nem lehet mindog minden tökéketes. Én a legroszabbat kaptam... Trágár beszéd és néhol +18-os részek. Minden szerzői jog fenn va...