Luky szeszöge:
Mikor odaértem Denielék házahoz tudtam, hogy Dave nincs otthon csak Deniel (Dave elment taborba). Csengettem és Debiel nyitott ajtót.
-Ki a fasz..Lu..Judit?-nagyon meglepődött.
-Bemehetek-erre berántott.
-Mért hajnali fél kettőkor jut eszedbe idejönni?-mondta álmosan.
-Sajnalom..de bem bírom már!!-először csak egy aztan már ömlött a könnyem. Megfogta az állam és felemelte. Belenéztem a szemibe és más vilagbaa kerültem. Nem tudom muért de szorosan magamhiz öleltem. Rögtön reagált-hijába teted amit tettél. Én szertlek!
-Én is!! És én sajnalom! Hülyeség volt megcsalni! De mond miért van füves cigi és pia szagod?-lebuktam próbalt a szemebe nézni de nem hagytam-Luky!! Te?! Még a cigi szagatól is undorodsz! Te hogy a pucsába!?
-Sa..sajnálom de muszáj volt...
-Mi a faszért lett volna muszáj!?
-Mert szeretlek-üvltöttem-és nem akrtam olyan világban élni ahol te nem vagy!!! Tudtam hogy a fűbe meg a porokba belehalok. De Balázs mielőtt idejöttem rámnyitott ahogy füves cigit szívtam és vodkat ittam.
-Buliba voltál?-jujj....nekem annyi..
-Igen.-suttogtam.
-Miért basztál össze majdnem minden fiúval az osztályodból?-mikor beszédre nyitottam a szam közbeszólt-Jajj tudom! Mert kellett a fasz!?
-Nem-üvöltöttem a képébe-Baszki elakartalk felejteni. Azt gondoltam így elfelejtelek de nem! Mienden szajba kúrt este rad gondoltam!
-Én is-mondta szenvedélyesen majd megcsókolt rögtön viszonoztam. Ahhwww.. de hijanyzott!! Felkaptott és felvitt a szobájába. Eltoltam magamtól.
-Balázsnak írnom kell-bólintott majd kivettem a farzsebemből a telefonom.Én: batyus nem megyek haza Denielnel alszom!😉😃😙
Baliiii♡_♡:jajjj.. jolvan.. hasznaljatok gumit!!!!!😏😫
Én: ne anyaskodj!! 😧Es hulye!!😂
Baliiii♡_♡:jovan!😤o hozzon haza!!!😡
Én: jolvannnn 😑na pa!!😙
Baliiii♡_♡:paaa😙😪Az éjjil szekrényre dobtam a telóm majd visszahúztam mgamra Denielt. Megint lefeküdtem vele!!♡_♡ imádom!!!
Reggel kerestem magam mellett de nem volt ott csak egy papír. Amire azt irta hogy felhivták a szülei és elkellett mennie a postára felvennie valami fontos csomagot. Meghogy még beugrik a boltba kajáért. Leindultam a lépcsőn hogy elmehessek wc-re. Miután kijöttem ajtó nyitódást hallottam. Deniel.
-Jóreggelt szépségem!!
-Na végre!-urottam a nyakába és megcsókóltam.
-Mut kérsz gofrit vagy palacsintát?
-Gofriiiiiiii!!!
-Oké életem csinálom már.
-Hé Deni-féltem megkérdezni amit akartam
-Igen?
-Van cigid?
-Csak sima nem füves!-na jó a fűről meg a drogról le kell szoknom-A szobámba az éjelluszekrény első fiókjában-felszaladtam lehoztam a cigisdobozt meg egy gyújtót. Meggyújtottam egy szugit majd mégeggyet amit Denielbnek adtam.
-Te mióta cigizel?-Deniel 2 évele ezelőtt leszokott cigiről most meg visszaszokott.
-Mióta szakítottunk. De mondcsak. Milyen vilt azzal a sok sráccal kefeküdni?
-Utána mindig bűntudatom volt és sírtam. Mindig megbántam.
-Akkor miért tetted?-odajött mellém és a hátamat kezdte simogatni.
-Mert...azt gondoltam, hogy azokkal a fiúkkal pótólhatlak de nem tudtalak...
-Mert én felejthetetlen vagyok-mondta egy perverz mosollyal a száján. Megcsókoltam. Én ilyenkor kell kopogni! Deniel odament az ajtóhoz és kinyitotta Balázs volt az.
-Jajj Rómeó megint a hugomra fáj a fogad!-mosolyodott el gúnyosan Balázs. Megölöm!
-Bátyus-odasétáltam az ajtóhoz megfogtam a fulcsijának a nyakát és közelebb húztam-akkor mi van ha Júliábak is Rómeóra fáj a foga-húztam fel a szemöldököm.
-Akkor Juditkának-na nem! Ezt mindennél jobban utálom a Juditkát!!!!-rosszra fája foga arra aki megcsalta!
-Azt mondtad, hogy Juditka!-üvöltöttem az arcába-nagyon megakarsz halni??
-N..nem?!-ez inkább kérdés volt mint válasz.
-Na jó..-húzott el Deniel Balázstól.
-Ugye tudod, hogy miket tett magával miattad? Gyerek..-már higgatabban mobdta Balázs miközben elterült a kanapén-nem tudtam vele semmit tenni. Csak ment. Leszarom, hogy részeg voltál!-itt egy kicsit felemelte a hangját vett egy mély levegőt majd mikor folytatni akarta rámnézett én meg épp közbe akartam szólni de a szája elé tette a mutató ujját ezzel mutatva, hogy halgassam végig. Bólintottam majd folytatta-én is rugtam mar be mióta Lenával járok. Ja és még a bulikba lányok is másztak rám de mikndebt elküldtem a picsába!-vettegint egy mély levegőt-tudod mennyire féltettem! Aggódtam, higy az egyetlen kis hugocskámból mi lett. Aggódtam a jövöje és miatta is! Feltudod fogni mit éltünk mi át!? Én féltettem ő meg elfajult! Sokszor jött le hajnalba bőgve és ket üveg sörrel ment volna vissza de megállítottam és mindig aztmondta mi a faszért kellek mindenkinek csak a sexre?-Deniel rámnézett 3n meg lehajtottam a fejem-ezen nagyon gondolkodj el!-meg ütögette Deniel térdét majd felált a kanapéról és felment magunkrahagyva.
-Sa..sajnálom-kezdett bele-egy igazi balfasz köcsög vagyok! Igaza van! Ő is be volt rúgva mégse feküdt le senkivel és nem csókolt meg egy csajt sem. Én mégis megcsaltalak! Aztán otthon én balfasz full nyugodtan lefeküdtem veled..mindent megérdemeltem amit a fejemhez vágtál. Nem tudom szerethesz annyira, hogy visszajöttél hozzám-egy kósza könnycsepp hagyta el a szemét. Nem hagytam végig folyni letöröltem.
-Megbátottál? Igen! Fájt? Ja. Miért feküdtem le sok pasival, drogoztam és ittam? Azt hittem így könnyeb lesz de nem volt az...Nekem egy nagy bajom van! De az tényleg nagy! Hogy akit egyszer megszerettem és a szívembe zártam az, ha megbánt vagy összeveszek vele én úgy is megbicsájtok neki. Sose tudok az ilyen emberekre haragudni. Rád nagyon düs voltam. Azért jöttem tegnap este, hogy elmobdjam szeretlek! És ezzel az a baj, hogy nem hinném, hogy valaha is változni fog!
-Én is szeretlek!-közelhúzott magához és megcsókolt. Olyan stenvedélyesen csókólt ahogy még soha. A derekamnál fogva megemelt és az ölébe rakott. Miután elváltunk egymástól a homlokainkat egymásnak döntöttük. Egymás szemémébe néztünk.
-Na király szent a béke!-üvöltött az a majom a lépcsőről-de ha megint megbátnod nem lesz időd bocsánatot kérbi mert megöllek!
-Oké-fordította el a felét Deniel, hogy a bátyámra nézhessen. Én még mindig az ölében ültem ami Balázsnak is feltűnt.
-Ugye nem akarajátok itt...khh-jöstörülte meg a torkát mire mind a hárman elnevetük magunkat.
-Hülye!-ütöttem bele Bali vállába
-Na jólvan akkor én mentem-indult meg az ajtó felé-szia Deni és puszi Juditka otthon várlak-kacsintott rám.
-Megöllek!-üvöltöttem. Kiszáltam a Deniel ölébölés Balázs felé futottam. Ő hattal volt épp az ajtót akarta nyitni mikor én egy nagyüvöltéssel a hátára ugrottam-meghalsz!-Keztem el csikizni! Jólvan na! Még mi is gyerekek vagyunk!
YOU ARE READING
Az Én Történetem/LisaandLena
Random~BEFEJEZETT~ Mikor valami olyan csodás dolog történik veled, hogy azt hiszed álmodsz. Na velem pont ez történt, csakhogy nem lehet mindog minden tökéketes. Én a legroszabbat kaptam... Trágár beszéd és néhol +18-os részek. Minden szerzői jog fenn va...