Deniel szemszöge:
Egészeste bent voltam vele és fogtam a kezét. Pasi létemre végigsírtam az estét. Féltem, hogy végleg elveszítem.
Hajnali 6-kor jött be a doki és megvizsgálta. Azt mondta 2 óra és műtik. Nagyon álmos voltam. Nyílt az ajtó és az egyik Twist jött be rajta.
-Menj haza zuhanyozz le és aludj minimum egy órát és gyere vissza. Jót fog tenni!-barátságosan rámosolygot megölelt majd leváltott. Ahogy kiléptem az ajtón Balázs lépett a látókörömbe.
-Szia-köszönt-Köszönöm, hogy vigyáztál rá...
-Ne köszönd! Bármit megtennék érte!-komolyan is gondoltam amit mondtam. Bármit megtennék érte!
-Gyere hősszerelmes hazaviszlek!-beültünk a kocsiba és indultunk is.Hazaérve felemnetem a szobánkba kivettem egy boxert és egy térdgatyát. Bementem a fürdöbe letuhanyoztam és fogatmostam. Visszamentem a szobánkba és lefeküdtem. Beálítottam az ébresztőt és el is nyomott az álom.
A telefonom csörgésére keltem. Gyorsan kipattantam az ágyból lecseréltem a gatyám egy farmerra és még vetten fel egy fekete pólót. Lementem és körülnéztem de Balázs sehol. Ráírtam.
Me:hali:) most keletem hol vagy??
Balázs: mingyart megyek a garázsban vagyok;)
Me:okBalázs bejött és már mentünk is vissza a kórházba. Nagyon izgultam, hogy mikor érünk már oda, hogy újra láthassam életem szerelmét! Negyedóra altt oda is értünk. Rögtön a kórterem felé futottam de mikor beléptem, nem volt ott. Kimentem és Dave balra mutatott én meg biccentettem és futottam balra. Megláttam ahogy épp beakrták tolni a műtőbe de megállítottam az egyik nővért.
-Kérem csak egy percet!-könyörögtem a nővérnek.
-Rendben, de csak egy perc!-bólintottam és magunkra hagyott. A szerelem még mindig nem volt eszméleténel. Kicsordult egy könnycseppem. Nagyon féltem, hogy baja lesz...elekzdem simogatni az arcát és megfogtam a kezét. A füléhet hajoltam.
-Kicsim...ígérd meg, hogy erős matadsz!-elcsuklott a hangom majd felemeltem a fejem és megcsókoltam hideg ajkait-Istenem! Kérlek vigyázz rá!-kitört belőlem a bőgés és csak sírtam...odajött a nővér és elvitte. Térdre rogyva sírtam tovabb. A twist-ek, Dave és Balázs odajöttek hozzám és elvittek a műtő elől.Kb 10 perc múlva egy hangos üvöltést és valami csattanást (lehet szike) hallottam a földön. Felkaptam a fejem és a műtő elé futottam. Elkezdtem dörömbölni. Válasz nem jött.
-Luky!!!!!! Engedjenek be!!!!Balázs lögdösésére keltem.
-Deni! Deni! Éberedj!-csak álmodtam? Akkor nincs baja?
-Hogy van?
-Még műtik.
YOU ARE READING
Az Én Történetem/LisaandLena
Random~BEFEJEZETT~ Mikor valami olyan csodás dolog történik veled, hogy azt hiszed álmodsz. Na velem pont ez történt, csakhogy nem lehet mindog minden tökéketes. Én a legroszabbat kaptam... Trágár beszéd és néhol +18-os részek. Minden szerzői jog fenn va...