11.rész

68 4 2
                                    

Reggel a telefonom csipogására keltem. Az éjjeliszekrényemre nyúltam, hogy megnézhessem a telefonom miért csipog. Írtak.
~Jacob😁:szia! Tudod egész este csak rad tudtam gondolni...es mi lenne ha holnap vagyis ma talalkozhatnank.😌😙
~Én:Jacob sajnalom de nekem baratom van. Elmegyek de ne ertsd felre!😉😌😋
~Jacob😁:oke😚😌es mikor es hol tali??
~Én:1kor?? Gyere a szallodahoz. Tudod hol van?😞😋
~Jacob😁:ahan megtalalom😉😙
~Én:most lepnem kell. Szoval szia majd tali.😙😌👋
~Jacob😁:oke szia😍😙👋💖

Nehezen de leráztam. Nem érzek iranta semmit!!! Csak azért megyek el, hogy felfogassam vele (nem tom van-e ilyen szo😅) hogy van barátom.
-Kicsim hova mész?-húzott vissza Deniel.
-Ne akadj ki!
-Ugye nem Sartorius-sal találkozol?!-halladszódott a hangján, hogy ideges.
-Muszáj-forgattam a szemimet-meg kell mondanom, hogy szálljon le rólam.
Ahogy kimondtam az utolsó szót Deniel behúzott a takaró alá és hirtelen ő került felűre. Vadul keztünk csókolózni. Kb 5 percig faltuk egymás ajkait mikor Deniel kezdeményezett és választotta széjjel az ajkainkat. A homlokát az énhomlokomnak döltötte és a csípőjét a csípőmhöz nyomta, mire én akaratom elenére nyögtem fel.
-Olyan cukin nyögsz szépségem-monta Deniel mire belepirultam.
-Hülye-furdultunk eggyet így én lettem felül-megyek elkészülök túl akarok lenni ezen a szaron-forgattam a szemim amire Denielnek csak egy bólintás volt a válasza.

Amint elkészültem lementem a száloda elé ahol már Jacob várt.
-Hali-köszönt előre és megölelt.
-Jack. Nincs sok időm csak negyed órám. Figyelj én nem érzek irá tad barátságon kívül semmimást.
-Tudom de..én attól még szertlek!-jelentette ki.
-Figyelj. Bármejik lányt megkaphatnád-sóhajtottam gy nagyot majd folytattam-ne fuss olyan után aki nem érez úgy mint te.
-Jó de hát..nem lesz könnyű. Mikor megláttalak belégdszerttem, rögtön. Szerelmes lettem beléd!-uram teremtőm gyere le!!!! Na jó elegem van a szerelemből! Ha most ő fog engem úgy zaklatni, mint Ádám akkor megölöm!
-Jack. Én csak barátilag szeretlk és te se ismersz engem. Én se ismerlek nagyon téged-nem hagyta hogy végigmondjam mert a szavamba vágott.
-Jó tudom ezrket mind nagyon  jól de nehéz lesz téged elfelejten-lehajtotta a fejét én meg megöleltem.
-Mennem kell-kapot egy puszit aztán visszamentem.

Mikor visszaértem a szállodába. Elmeséltem mi volt és mentünk a reptérre, hogy haza mehesseünk. 2 és fél óra alatt értünk Magyarországra. Haza érze nagyon fáradtak voltunk. Vettünk Gyross-t kaja után gyors zuhany után befeküdtem aludni. Nem tudtam aludni nem voltam álmos.
-Kicsim-lépett be Deniel-miért nem alszol?-vállat vontam majd befeküdt mellém. Ráültem a csípőjére és vadul faltuk egymás ajkait. Deniel egyre feljebb húzta a pólóm. Levette rólam majd én is lehámoztam róla a pólót-biztos akarod?-láttam a szemében a váfyat és éreztem is. Bennem is vágyat jeltet amit mar nem lehetet halogatni.
-Nagyon is!!-újra csókolozni kezdünk majd megtörtént.

Az Én Történetem/LisaandLenaWhere stories live. Discover now