Epilógus

66 6 1
                                    

Balázs szemszöge:
10 év múlva

26 éves vagyok a Benteller cég igazgatója. Van egy gyönyörű fleeségem akivel 5 éve ismerjük egymásg és 3 éve vagyunk házasok. Van egy kislányunk aki 1 éves.

Visszatérve 2016. Október 29-re. Na szóvak a temetés után teljesen összetörtem. Nem találtam a helyem. Elkezdtem vágdosni magam. Többször is leakarzam ugrani az erkélyről. Megakartam én is halni.

A szüleim nem akrták, hogy a másik gyerekük is meghaljon ezért elvittek szpihológushoz. Sokar segített. Dave és Deniell is elkezdett a dilidokimhoz járni. Sok idő kellett mire mindenki felépült. Túlkellet lépnünk a dolgon.

2 év múlva Dave találkozott egy lánnyal akivel 1 év után összeházasodtak. Az esküvőn Deniell is találkozott egy lánnyal. Nem voltak sokáig egyútt, mert Deni Lukyt kerste benne. Sok lánnyal volt együtt de egyik se volt neki az igazi. 2 év múlva én is találkoztam egy lannyal. Gyönyörü barna szemei vannak fekete könyökig érő egyenes haja és karcsú tesalkata. 2 év után elettem felesésül. Az esküvőnk után Deniell elekzedtt találkozgatni egy lánnyal. Nem sokkal később összejöttek de mikor lefeküdtek nem védekeztek és a lány teherbe esett. Nem banták meg a trténetek inkább ők is összeháasodtak.

A feleségem nagyapja elhunyt és mivel nem volt a családjukban elég idő férfi és a feleségem pedig nem kaphatta meg ezért én kaptam meg a cégét. 2 év házasság után Meggy-a feleségem-is teherbe esett.

Most pedig felnőtt férfiként a feleséggemmel a kislányommal, a két legjobb barátpmmal és annak családjaikkal a szüleimmel és a Twist-ek szüleivel a temetőben halottak napján.

Sose fogom elfelejteni az ikreket főleg a kishugpmat nem! Ők még mindig a csáludunk tagjai. Az életünk nem lenne telhes a történetk nélkül.

Sziasztok!!!
Na itt a "vég"...sírok...köszönök mindent! Még lesz egy köszenetnyilvánízás és ennyi...
Xoxo
L😍😍😍😙😙

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 15, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Az Én Történetem/LisaandLenaWhere stories live. Discover now