Reggel arra keltem, hogy valaki simogat.
-Jó reggelt!-harapott bele Deniel az alsó ajkába majd nyomott egy csókot a számra.
-Neled is!-mosolyogtam rá-ma van 20. ugye?
-Ahan.
-Akkor tudom, hogy mit csináljunk ma-kacsintottam rá.
-Beindítod a fantáziám...-perverz.
-Hát ha a te kis perverz fantáziádat-simogattam meg a buksiját-beintítja a Pokemon go hát akkor jó-nevettem ki.
-Nekem jobb ötletem van-esett neki megint az ajkimnak.
-A-a tudodod ho...-nem hagyta hogy befejezzem.
-Tudom-forgatta meg a szemeit.Lementem a földszintre és Lenat pillantottam meg ahogy éppen gofrit készít. Lisa és Dave a kanapén fetrengtek és a tv néztek. Éreztem ahogy hátulról két erős kéz megragad.
-Vigyél a hátadon-jelentettem ki nagyképűen.
-Gyere-mögé mentem és ráugortam a hátára .
-Jó reggelt szerelmes pár!-kösztöntött minket Lena.
-Nektek is! Balázs?-néztem kérdőn rá.
-Lement a pékségbe meg a dohány boltba-Balázs meg Dave cigizik. Hát nem igazán örülünk neki de anyájék is tudják Balázsról, hogy cigizik és nem tudnak mit tenni vele.
-Hát jó. Mikor lesz kész a reggeli?
-Nemsokára.
-Elmegyünj ma Pokemon gozni??-kérdeztem a töbieket is.
-Szupi ötlet-mindenki beleegyezett.
-Szóljatok, ha kész a reggeli elmegyek mosakodni-felmentem az emeletre Deniel meg segített Lenanak a reggeliben.Bementem a fürdőbe arcot és fogatmostam, kisminkeltem magam, majd visszamentem a szobámba átöltözni. Felkaptam egy fehér rövidújjút és mivel nem volt valami jó idő ezért egy sima kék szagatott farmert vettemfel. Lementem a lépcsőn és csörgött valaki.
-Kiaz?-kérdeztem.
-Lena a tied az!-monta Lisa és Lena már ment is a tepefonjáért.Lena szemszöge:
Gyorsan lekaptam a kötényem és mentem a telefonomért. Balázs hívott. Magyarult szóltak a telefonba és nem is ő szólt bele.
-Halló!-szólt bele egy idegen hang magyarul. Rossz előérzetem van. Gyorsan szóltam Lukynak, hogy vegye át a telefont.
-Igen tessék?-szólt bele Luky bizonytalanul a telefonba. Kihangosította a telfont és mutatta az ujjával, hogy maradjunk csendbe.
-Jónapot ön Lukács Balázs hozzátartozója?-nem értettem mit mond csak után a hogy Dave halkan elmondta angolul.
-I..igen. Ki maga?
-Kérem nyugodjon meg!-nyugtatta a pasas Lukyt- Balázst súlyosan megverték. Az úr nincs valami jól. Betudnának hozzá jönni?
-Persze máris indulunk-ezzel letette a telefont.
Lisara néztem utána a meg Lukyra az a baj, hogy tudjuk kik voltak. A musical.ly- ikerpár fiuk. Lukas and Markus. Minden találkozón bepróbálkoznak. Most nem tették nállam. Csak Lisat kérdeték meg, hogy kik a fiúk velünk. Lisa megmondta erre ők kinevettek minekt és Dave..hát megpofozta. Mivel mikor Lisa otthagyta őket Lukas utana ment és a fenkébe markolt. Davenek nem eshett le rögtön de nekünk igen. Biztos összekeverték Davevel... megölöm őket!!! Ha maradandó sérülése lesz... és vagy ha..meghal?? Aztmonták súlyos..féltem..nagyon.
-Nyugi-Luky ezt még hangosan mondta de a többit már a fülembe súgta-metaláljuk és kiheréljük őket!
-És ha..haa valmi sulyos??-már sírtam.
-Nyugi Bali erős és rendbe fog jönni-láttam rajta, hogy a szemi megteletk könnyel-vegyetek fel valamit és Lena hozz Balázsnak egy farmert meg még ami kellhet-erre csak bólintottam. Bementem a szobánkba és a kedvenc pulcsiját raktam be. Én is az ő egyik pulcsiját vettem fel. Megint rámrört a sírás ahogy beleszagoltam a pulcsihába. Hmmm...olyan jó illata van.
Miután mindenki kész lett indultunk a kórházba.
YOU ARE READING
Az Én Történetem/LisaandLena
Random~BEFEJEZETT~ Mikor valami olyan csodás dolog történik veled, hogy azt hiszed álmodsz. Na velem pont ez történt, csakhogy nem lehet mindog minden tökéketes. Én a legroszabbat kaptam... Trágár beszéd és néhol +18-os részek. Minden szerzői jog fenn va...