Miután felkeltem csak én és Lena voltunk otthon.
-Hol van mindenki?-törtem meg a csendet.
-Deniel és Dave elmentek a cuccukért és Lisa elkísérte Dave-t. Balázs meg lement a pékségbe.
-Ahan-ezzel a csajjal valami baj van. Odaléptem hozzá, magamhoz öleltem és rögtön sírni kezdett.
-Hé csajszi mi a baj?-kétségbe esetem-ha Bali keze van a dologba akkor eccarvú (direkt írtam így) lesz!
-Nem mondhatom el...-hogy mi van? A kezére néztem a mit a másikkkal takart el. Elvettem a kezét a csuklójáról és megláttam a hegeket. Ez Balázs miatt van.
-Mi történt? Veszekedtetek?
-Pakoltam össze mikor ő mögém jött és átkarolta derekemat...-alig értettem amit mond nem a német miatt hanem, mert bőgött-felemelt és az ágyradobott. Mondtam neki, hogy én még nem akarom de ő erőlködött... Megcsókoltam és azt montam neki, hogy várjon még...-sok szübetet tartott-erre ő belecspott a falba és veszekedni kezdett velem..hogy "a nők mindig még várj még várj ezzel jönnek" odamentem hozzá mikor idegesen nézett rám. Megsimogattam a kezét de ő elhúzódott...és...és...
-Ha nem akarod akkor nem kell tovább mondanod-simogattam mrg a hátát.
-Aztomdta...eleget várt már...megölelt mikor felemelt és erőszakosvolt, de mikor le vette a felsőm és meglátta könnyeket felált a falba csapott és ott hagyott...
-Megakart...-nem tudtam befekzni mivel közbeszólt.
-Nem...vagyis úgy is lehet...
-De Balázs tudom, hogy nem ilyen...-elképedtem...az én bátyám sose volt erőszakos...
-Én se ilyennek ismertem meg...este nem aludt itthon és reggel is a hűtőre írta ki, hogy elment a pékségbe.
-Menj mosd meg a kezed és kösd be-erre csak bólintott és felment. Kopogtak.
-Megöllek!-és kapott egy pofont az a mocskosdög!
-Mi a faszom bajod van??
-Mi a geciért-befogta szám.
-Tegnap este...izé fiús dolog...
-Ez nem magyarázat! Balázs szereted!?-bólintott egyet-Ha igyen akkor nem csinálsz ilyet. Lehet még nincs készen rá!
-Én imádom mindenem ez a csaj!!!
-Akkor takaroggyál be te köcsög és könyörögj a bocsánatáért!! Ha nem így lesz akkor "evccarvút" csinálok belőled!!-már üvöltöttem mire betolta a pofáját. Én kimentem és a többieket vártam. Valaki megfogott hátulról és erősen húzni kezdett.
YOU ARE READING
Az Én Történetem/LisaandLena
Random~BEFEJEZETT~ Mikor valami olyan csodás dolog történik veled, hogy azt hiszed álmodsz. Na velem pont ez történt, csakhogy nem lehet mindog minden tökéketes. Én a legroszabbat kaptam... Trágár beszéd és néhol +18-os részek. Minden szerzői jog fenn va...