Balázs szemszöge:
Bejött hozzán a doki és megállapíotta,hogy ki kell mosni a gyomrát...nagyon megijedtünk. a doki az mondta 2 óra múlva meg is műtik. Hívtam anyámékat de igazából leszarták. Tudom, hogy nem azért rakták le, mert esetleg hancúroznak vagy stb. hanem azért, mert dolgozniuk kell. Én ezt értem de akkor is az egyetlen lányuknak ki kell mosni a gyomrát, mert a nem merte nekünk elmondani, hogy jár a dili dokihoz nehogy hülyének nézzük. Az a faszfej meg olyan gyügyszert adott neki mait nem kellett volna. A doktornő szerint fel kéne jelenteni, mert elképzelhető, ha még most sem tudnánk erről akkor bármelyik percben meghalhatna. Lépteket hallottam a hátam mögül. Megfordultam és az hittem pofon baszom!
-Deniel te mi a faszt keresel itt-a fiú ugyanolyan magas mint én. Fehér póló és fekete gatya volt rajta. A szemei fel voltak dagadva és nagyon pirosak voltak. A kezében egy fekete bőr jacky a másikban meg egy képet szorongatott. Luky és ő volt rajta.
-Ho..higy van?
-Kimossák a gyomrát-kicsordult egy könnycseppe.
-Mikor végeznek?
-Nemsokára-leült egy székre és a kezében lévő képet kezdte el nézetni. Kijött a diki és bem mert a szemünkbe nézni.
-Uram..üljön le!-utasítitt-a leányzóval amint végeztünk indult egy belső vérzés..küztünk az életéjért de nem ment..részvétem-letablóztam..bőgni kezdtem..Deniel is. Egymásra néztünk mire bicentettem a fejemmel, hogy bemehet ő hozzá elsőnek.
Deniek szemszöge:
Lisa ma reggel idegesen hívott fel, hogy Luky miattam minden féle gyógyszert szedett be mes stb. és lehet, hogy bele is halhatott volna. Gondopkodá nélkül indultam meg a reptér felé. Délután már meg is érkeztem.(A kórházban meg már tudjátok mi történt)Bementem hozzá és pasi létemre mégjibban sírva fakadtam. Az ágy melletti székre ültem és néztem az élettelen arcát. Fel sem tudom fogni, hogy meghalt. Többé nem hallom a hangját. Nem érzem az illatát. Nem érzem a puha bőrét az én bőrömön. Hijányzott. Mekkora egy fasz vagyok! A kezemmel végig simítottam a testén mire egy apró nyögést és csipogást hallottam. Nyitogatni kezdte a szemeit. Egy könnycsepp csordult ki a szememből. Közelhajoltam hozzá és megcsókoltam. Nagyon óvatos voltam. Furcsa módon rögtön visszacsókolt. Nem tudom, hogy bírtam eddig nélküle. A csókja a teste a szeme az illatta...tudom, hogy nagyon haragszik rám...és az is a pakliban van, hogy nem fog megbocsájtani. Kiakartam élvezni ezt a csókot. Többször is meghúzta az alsó ajkamat. Annyira felizgatott...Az oldalát kezdtem simogatni mikor a kezem a fenékéhez ért kicsit belemarkoltam mire ő melenyögött a csókba. Egyszer csak elvált tőlem és a szemembe nézett. Annyira gyönyörű szemei vannak.
-Deniel-nyögta ki nehezen.
-Kicsim én..nagyon sajnálom..
-Ne sajnáld-nevette el magát. Hogy a picsába van ennyi energiája hisz az előbb még nem dobogott a szvecskéje-majd lesz rá időd.
-Hívok egy dokit-kimentem a doki meg be. A vizsgálat után a doki is meglepődött. Azt mondta ilyan 1000-ből 1-el történik. Annyira örültem, hogy nincs nagyobb baja. Balázs bement hozzá és mikor kijött én visszamentem Lukyhoz-De van mit sajnálnom.
-Hát van is!-tudom, hogy ki fog osztani-mert én nem vagyok soha elég jó!? Hümm? Kellett megint még egy kurva is! El se tudod hinni mennyire szeretlek! Deniel te vagy nekem a mindenem!!!!! Felfogtad!-kicsordult egy konnycsepe amit le is törölem-tudod ki kérte, hogy randizak vele!?
-Ne..nem
-Jacob!! És nemet mondtam! Én hülye! Tudod mondhattam volna igent is de nem, mert kibaszottul szeretlek! Nem tudodm miért kellek mindenkinek csak arra, hogy megbasszon? Kérlek mond meg miért tetred?
-Mikor nem voltunk együtt talatam egy csajt de csak dugni..neki se kellettem többre de mikor megmondtam neki hogy taka nem ment el...-csendeben volrunk. Kb egy perc múlva megszólaltam-mindennél jobban szeretlek!
-Rohaggy meg! Én is szertlek-elnevetük magunkat mire közelebb mentem és megcsókoltam megint. Annyira jó volt. Annyira szenvedélyesen csókolt. A kezei a hajamban voltak. Az egyik kezemmel támaszkodtam a másikkal simogattam az oldalát. Megharaptam az alsó ajkát mire ő belenyögött a csókba. A nyelve táncotjárt az enyémmel. Na csak érjünk haza...akkor mar nem fogom vissza magam...
YOU ARE READING
Az Én Történetem/LisaandLena
Random~BEFEJEZETT~ Mikor valami olyan csodás dolog történik veled, hogy azt hiszed álmodsz. Na velem pont ez történt, csakhogy nem lehet mindog minden tökéketes. Én a legroszabbat kaptam... Trágár beszéd és néhol +18-os részek. Minden szerzői jog fenn va...