9.rész

91 5 0
                                    

-Életem-szóltam a mellettem fekvő fiúra.
-Igen szépségem?
-Nagyon rosszul vagyok!
-Na!-a kezét a homlokomra tette és a kicsrepesedett ajkamra nézet majd megcsókolt. Eltoltam mivel nem akartam, hogy ő is elkapja-kihívjuk az orvost! Bali!
-Na mivan?-lépett be az ajtón Balázs.
-A hugod nagyon beteg! Lázas!
-Hozom a lázmérőt!-és futott is a lenti fürdőbe a látmérőjért-itt van.
-Debiel csinálj neki langyosvizes fürőt én addig hívom a dokit-a barátom erre csak bólintott és ment a lenti fürdőbe(mivel a fentibe zuhany van a lentifürdőbe meg kád)-mint mikor kicsik voltunk elmlékszel?-elmosolyodott, majd mellém feküdt és átkarolt én az arcom a nyakába temettem.
-Ühüm! Mikor mind ketten infruezásak volunk és anyájék ágyába imádtunk feküdni és csak ilyenkor feküdhettünk csak oda-a kedvem máris jobb lett.
-Ahan én is erre gondoltam-mosolygott mint a vadalma-felhívom a dokid-erre bólintottam és kb negyedóra múlva megis érkezett a doki.
-Jónapot kisasszony!-köszöntött a dokim aki amúgy a legaranyosabb doki-mond À! Jujj ez torokgyulladás! Na végy mély lélegzett-elővette a stetoskopot-Ühümm... Infruenza. A szüleid?
-Londonba-tudja a doki, hogy a szüleim kevest vannak velünj a munka miatt.
-Bátyád?
-Földszit.
-Bali gyere kérlek-üvöltött le neki az orvos.
-Tessék doktornő.
-Felírtam a receptet és mivel tudom mi történt a hugoddal a kúp nem kell de lázcsillapító igen. Most pedig langyosvízbe fürödjön meg!
-Köszönjük-kezet rázott a doktornővel és távozott a doki.
-Gyere kicsim-Deniel közben feljött az emeletre és mint a mennyaszonyokat felkapott.
Mivel mindeneste együtt fürdünk már rutinból mint egy babával olyan gyengéd volt. Felkapott a kezem a nyaka körül volt a lábam meg a dereka körül. Beleültünk így a vízbe és én megfordultam, higy hátam a melkasának dőlthessem. Fürdés után el is fáradtam pedig csak délután 4 van.
-Álmos vagyok!-nyűgösködtem.
-Gyere életem aludjunk-bebújtunk az ágyba ránk húzta a takarót és be is aludtam.
Kb 6 körül keltüem fel, mert Deniel már lement.
-Na felébrettél-ölelt magához a bátyám-van egy meglepid!!!
Erre csak meglepődötten felhúztam a szemöldököm. Kivezettet az udvarra és mikor megláttam a meglepetést nagyon megörültem!!!
-Kölykeik születtek végre!!!!!-ugrálni keztem és leguggoltam Deniel mellé aki épp egy kistutyát fogott-mi legyen a nevük??

 Kivezettet az udvarra és mikor megláttam a meglepetést nagyon megörültem!!!-Kölykeik születtek végre!!!!!-ugrálni keztem és leguggoltam Deniel mellé aki épp egy kistutyát fogott-mi legyen a nevük??

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Hmmm...segítsetek ti is!!!!-mondtam majd odaráncigáltam Balázst is.
-Az egyik fehér tuti, hogy Hófehérke!-kacsintottam rájuk-a többit döntsétek el ti.
-A fekete legyen kormos!-néztett ránk Deniel.
-Oké-montuk egyszerre Balázzsal. Mikor Balázsra béztem a még nevetlen kiskutyust fogta a kezébe és a tappancsát puszilgatta.
-A te neved legyen Tappancs!!!-monta a bátyám-akkor Kormost ahogy látom fiú. Hófehérke is és Tappancs fiú.
-Hófehérke egyedül lány meg fog bolondulni ennyi fiúval!! Én márcsak tudom hisz 2-vel élel eggyütt-csaptam rá a homlokomra ami elég meleg volt-már megint!!!!
-Mi megint kicsim?-nézett aggódó szemekkel Deniel.
-Láz-nem is kellett több felkapott és csinált teát. Amíg az főtt elmentünk zuhanyozni. Egy langyos zuhany után bevittem a teám a SZOBÁNKBA majd befeküdtem az ágyba.
-Kérsz valamit életem?-kérdezte csillogó szemekkel Deniel.
-Téged-magamhoz húztam és csókolni keztem. Rögtön reagált. Bebújt mellém az ágyba és ott csókolt tovább. Majd mivel már a fulladás szélén álltunk elváltunk egymástól.
-Szóval??-erre csak kérdően néztrm-a bátyád csinálk húslevest míg aluttál kérsz?
-Hülye lennék nem kérni.

Az Én Történetem/LisaandLenaWhere stories live. Discover now