13.rész

69 4 2
                                    

Luky szeszöge:
Vagyis csak indultunk volna, ha Balázs nem üvölt a kocsi után.
-Hova a picsába mentek?-üvöltözött mire Dave vissza fordult a kocsival. Lena szállt ki elsőnek. Gyorsa Balázshoz rohant akinek a kezében 2 szatyor volt.
-Téged nem vertek szarrá?-kérdezte eléggé cukin Dani.
-Miért kellett volna agyon verniük?-kérdezte meglepődötten a bátyám.
-Felhívtak a kórházból hogy megveretk és nagyon súlyos-atán leesett-Ádám.
-Biztos szopat na de mindeggy menjünk be-és mind követtükk Danit a lakásba.

Reggeli közben eszembe jutott valami.
-Tartsunk csajos napot!
-Oké-mondták az ikrek egyszerre.
-Nahát akkor mi se maradjunk ki a buliból-kacsintott a fiúkra a mellettem ülő Dani
-Oké!-örült meg a hírnek Balázs- menjünk buliba- a fiuk belementek de mi csajok csak a szemünket forgattuk.

-----este Dani szemszöge----
Egy geci jó klubba mentünk. A sárga földig leittam magam és kb 10 csajal smároltam. Egy csajszi többet akart így felmentünk az eggyik szobába és mikor épp öltöztünkfel (már végeztünk akkor) Balázs nyitott be. Nagyon pipa volt. Rögtön haza mentünk. Dave is nagyon dühös volt. A házba érve gyorsan felmentem lekaptam a ruháimat és csak egy boxer volt rajtam.
-Na végre-fordult felém még a sötétben is világítottak a gyönyörű zöld szemei-hijányoztál-vadul csókolt bűntudatom volt. De nem tudtam ellökni a testem nem engedelmeskedett.
-Olyan jól csókolsz-ahogy ezt kimondtam megint csókolni kezedett. Magamalá gyűrtem de az eggyik kezemmel megtartottam magam nahogy összenyomjam. Megint lefeküdtem vele. És élveztem.

Reggel
Üvöltözésre keltem. Felkaptam egy gatyat és egy felsőt majd lementem.
-Óhh meghalsz!-üvöltött rám Luky. Mikor odaért hozzám kaptam egy pofont-Hogy a faszomba gondoltad? Megcsalsz!? Ja értem. Nem voltam jó előző este az ágyban hisz jobb egy 18-as kurva mint egy 13 éves megerőszakolt kislány!?-Lisa meg Lena odarohant hozzá de ő ellökte magától őket amolyan "nem akarlak titeket is bántani"nézéssel-Csak akkor miér basztal meg megint este?? Hmmm?? Válaszolj!!-sírt nagyon.
-Sa..saj..sajnálom.
-Én is!! Mi a faszért feküdtem le veled? Hülye Luky mut gondoltál!?-ha 3. személyben beszél magáról nagy baj lesz!
-Jólvan na-ezt csak a masnap miatt mondtam. Majd mehint csattant a keze az arcomon. A pia miatt nem gondolkodtam tisztán ezért vissza ütöttem. Luky a földre esett. Ja erősedd vagyok mint ő. A bátyám jött felém és keményen állbavágott.
-Hagyd nem ér ennyit-szedte le Balázs Davet rólam.
-Takarodj!!! Kereken 2 perced van hogy össze szed a holmid és eltakarodj-üvöltötte le a fejem.
-Kérlek..Luky-hoppá. Most mérges és mindig azt mondja csak a baratai hívhatják Lukynak.
-Ja szóval nem ismered a mondást?! Tudodmit? Inkább most takarodj!!!-megfogta a tarkóm és úgy lögdösött ki az ajtón. Mikor kiértem Lia vagy Lena (nem tudom megkükömböztetni őket) hátulról Judit derekát ölelte a másik csaj meg a hajár simogatta. A gyönyörű zöld szemeiből potyogtak a könnyek.
Elbasztam. Megcsaltam. Miután egy masik csajjal kihemperegtem magam visszamentem Judithoz és vepe is lefeküdtem. Igazi balfasz vagyok! A szemből 1 majd mégyegy könnycsepp jött. Nem volt nállam kulcs még a telefonom se volt nállam. A házvezető nőnk nyitott ajtót. Felmentem a szobámba és sírni kezdtem. Pasi létemre. Judit előtt voltam már ÚGY lányokkal. De vele...ahhhhwww..nagyon jó! Mikor majdnem elaludtam a házvezető nő jőtt be egy bőröbddel ami az enyém és rajta volt egy lap.
Dani.
Itt vannak a cuccaid és a telefonod is benne van. Többet meg ne próbálj Judittékhoz jönni vagy zaklatni! Csá Dave.
Jó tesó vagy. Kössz kivettem a telefonom és a képinket nézegettem. Amin Judit és én voltam. Szeretem. De ez nem segít sokat...

Az Én Történetem/LisaandLenaWhere stories live. Discover now