Igen megváltoztattam a címet de a történet és minden más ugyanaz marad! Jó olvasást😍😙
Lena szemszöge:
Luky azt mondta akkor mobdja el mi volt, ha Balázs végre egyedül hagyja. Biztos valami nagyon knkó dolgot csinnált, ha a bátyjának nem akeja elmondani. Hívtak. Luky na végre.
-Sietek gyorsan elmondom mi volt mielőtt a bátyám visszajön-hadarta el.
-Na mondt-megütögettem a mellettem ülő Lisat és kihangosítottam a telefont.
-Kinthagyta a telefonját az asztalon és jött egy üzije, hogy ma is átjössz baby huncotkodni. Elmondtam neki, hogy láttam erre bedühödött és olyanokat vágott a fejemhez hogy kurva meg stb. Figyi később visszahívlek de most lépek Balázs be ne jöjjőn! Pusz!-le is rakta.
-Na basza meg!-keztde el Lisa-akkor mi van, ha megint begolyózik!?
-Nem tom...ez a faszfej kikészíti...de hát csak úgy adta alá a lovat, hogy ő mennyire megbánta a történtek meg mennyire szereti...
-Egy igazi nyomorék! Ha megint begolyózik megint hívjuk a dilidokiját!!
-Még jó hagy hívjuk! Különben meghülyül..-itt elgondolkoztaajd rájöttem, hogy hülyeséget mondta-mégjobban-erre elnevettük magunkat.
Luky szemszöge:
Nem akartam senkivel se veszélni miután letettem a telefont. Úgydöntettem alaszom. Félótán át próváltam elaludbi de nem ment. Lementem a konyhába kajálni de a bátyám nem volt sehol. Hiába hívtam nem vette fel. Az ikreket is hívtam de ők sem tudtak róla semmit és nekik se vette fel. Idegeskedni kezdetem. Felkatam a kabátom (már elég hideg van így ősz közepe fele) és a cipőm. Leakasztottam a kulcsom és mikor kinyitottam az ajtót Balázs visszakökött.
-Annyi..-nem jutottam szóhoz. A szemei alatt monoklik a szemöldöke és a szája felszakadt. Sántít és a kézfeje hát nem volt jó latvány nagyvalószínűséggel kifordult a csuklója-ma a fasz történt veled?!
-Ne kiabálj-bólintottam és folytattam-hallottam mikor Lenanak elmondtad mit tett veled az a fasz. Miket mondott neked..hát odamanetem hozzá és megmutattam neki az öklöm.
-Ba..balázs..jólvagy?-egy könnycsepp folyt végig az arcomon.
-Sss...be sírj-húzott magához-jól vagyok. Menjünk pakoljunk össze holnapra (holnap megyünk a lányokhoz).
-Elötte lekezellek-bólintott majd indultam az elsősegély domozért.
A pakolás után nagyon elfáradtubj ezérzt mentünk is alaudni.
Reggel a tepefonom pittyegésére keltem. Rögtön kipattantam és megtámadtam a fürdőt. Feltettem egy kis sminekt majd visszamentem a szobámba felöltözni. Eszembejutott Dani..nem nem nem!!! Ő egy buzi seggfej!!! Ja asszem..na visszatérve a ruhára.
Felöltöztem és indultam le. Félóra mulva Balázzsal már a reptéren vártuk a repülőt.
-Na csakszi mennyünk kezdödik a beszállás-monta Balázs. Mikor éppen át akartam menni a biztonsági kapunk. Valaku odrohat hizzám és megfogta a derekem. Megfordultam mire DENIEL megcsókolt. Nem tehetek róla még szertem vissza csókoltam.
-De...dniel?-dadogtam-mennem kell.
-Tudom-mégegy gyors csókot adott és indultam. Nem tudom mi volt ez de nagyon fura. Mègis jólesett.
~1 hónap múlva~
Balázs szemszöge:Hogy mi történt ez alatt az egy hónap alatt. Lukynak annyi...amint hazaérünk (az ikreknél lakunk) Luky bemegy a szobájába leül és szó nélkül csak tanul..igaz a tanupmanya mint mindig kiválóak. Mégis olyan rossz...enni alig eszik beszélni meg nem is beszél..ha óran felszólítják beszél köszön néha néha két szót beszélget velünk de amúgy semmit. A lányok Dave szerint is ezzel a helyzettel jell valamit kezdeni. Holnap utazunk Kölnbe a musical.ly-s találkozóra. Az a Jacob kölyök is ott lesz, de szerintem nem kellene most neki nagyon pasi. Gondoltam bemegyek hozzá beszéletni. Egy sima fehér póló és egy rövidgatya voltbrajta. A szemüvege mint mindig rajta volt. Most is olvasott. Tuti, hogy Alkonyatot. Meg se hallotta, hogy bejöttem. Nem is baj.
-Na megszólalsz rég hallottam a hangocskádat!-mosolyogtam rá kedvesen. Megpusziltam a homlokát mire elővilabtotta rég látott mosolyát.
-Megszólok-húzta félmosolyra a száját-és milyen rég lehetett 4 óra hisz akkor is beszéltem.
-Ja annyit hogy sziasztok-megforgattam a szemeimet és közelebb húztam magamhoz. Hozzámbújt. Igazából nekünk sose volt olyan hogy anyuhoz vagy apuhoz két percnél tovább hozzá bújhattunk vagy beszélgethettünk volna-megváltoztál csajszi...
-Ja..de tudod milyért-erre megráztam a fejem-ja mind azt hiszitek Deniel miatt de kibaszottul nem. Magam miatt...meg az miatt, hogy túl legyek minden...senki se tökéletes..de..én az akatok lenni...ha így folytatom az leszek...
-Miről beszélsz!?-nagyon megijedtem...leszált az ágyról és az éjjeliszekrényéből kivett valamit..
-Ne ijedj meg!-nyugtatott meg de mikor megláttam csodálkoztam..nagyon beszartam..mi a fasz lett vele!!??? Kell a dili doki!!!!!!!!!!!!!!!!
YOU ARE READING
Az Én Történetem/LisaandLena
Random~BEFEJEZETT~ Mikor valami olyan csodás dolog történik veled, hogy azt hiszed álmodsz. Na velem pont ez történt, csakhogy nem lehet mindog minden tökéketes. Én a legroszabbat kaptam... Trágár beszéd és néhol +18-os részek. Minden szerzői jog fenn va...