Reggel mikor felkeltem rögtön az ikrek és Daven járt az eszem. Úgy döbtöttem újra hívom őket hátha hátha....
Kicseng...kicsneg...kicseng...felveszik!
-Haló-szól bele egy fiús hang aki nagy valószínűségel Dave volt.
-Dave!!! Hol a picsába vagytok!?
-Lukyy!!! Öööömmmm...szia!-és letette. Mí meglepő. Nagyon ideges lettem de úgy döntöttem inkább lemegyek a konyhába enni. Ahogy leért a batyámat pillantottam meg az asztalánl ülve egy cigivel a kezében. A szemei vörösek és duzzadtak voltak. A szeme alatt táskák. Ezek szerint ő se aludt sokat. A batyam mellett ült Deniel akinek ugyanúgy egy cigi volt a kezében. Leültem a barátom mellé és én is rágyújtottam.
-Megint hívtam őket, de semmi..-Balázs hirtelen felpattant és az asztalra csapott.
-Milyen hülyék vagyunk! Bazdmeg! Az ikrek telójavan van nyomkövető amiről nem tudnak és kikapcsolni se tudják!-tényleg!
-Na akkor öltözzünk és irány utánuk keressük meg, verjük agyon őket aztán megy mindenki a maga útján tovább!-mondta Deniel.
Felmentünka szobánba és gyorsan kivettük a ruháinkat. Én egy egyszerű fekete kapucnis pulcsit és egy fekete gatyat válsztottam amihez majd a zöld télikabátom fogom felvenni-mert már kurva hideg van-és a fekete alapon fehér csíkos adidas superstarom. Megfogtam a cuccaim és bementem velük a fürdőbe. Fogatmostam és a sminkem csupán a szempillaspiralból és szemöldök ceruzából állt. Elindultunk feléjük és hát mikor odaértünk enyhe sokkot kaptunk. A pályaudvarnál voltunk! Ezek szerint vonattal akartak valahova menni. A bátyámra néztem aki vagy elbambult vagy megtalálta őket.
-Balázs? Mi a baj batyó mit látsz?
-Ottvannak! Először Lenat utána Lisat majd Davet vettem észre. Gyere de úgy, hogy észre ne vegyenek!-bólintottam majd belekaroltam.
Elindultunk feléjük és mikor már majdnem ott voltunk láttam, hogy Lisa épp a telfonját teszi a füléhez majd elkezd rezegni és zenélni a telefonom.(Lisa felhívott pont akkor mikor mar megtaláltuk őket) Gyorsan futni kezdtünk feléjük és Lisat a bátyám Lenat Deni pedig Davet fogta le.
-Ma a faszt kerestek a pályaudvaron?!-üvöltöttem az arcukba.
YOU ARE READING
Az Én Történetem/LisaandLena
Random~BEFEJEZETT~ Mikor valami olyan csodás dolog történik veled, hogy azt hiszed álmodsz. Na velem pont ez történt, csakhogy nem lehet mindog minden tökéketes. Én a legroszabbat kaptam... Trágár beszéd és néhol +18-os részek. Minden szerzői jog fenn va...