Csörgött az a szar! Csak azért kelek fel mert találkozom Lisaval és Lenaval!! Na meg a Hungaroring!! Még tegnap megbeszéltük az ikrekkel, hogy ugyanúgy öltözünk fel. Hosszú ujjú compostos haspóló felvete compstos sapi ugyanúgy compostos piros fekete skórkockás inget amit a derekunkra körünk és csipkés rövid farmer gatya, superstar-ral.J bementem a fürdőbe fogat mostam és fésülködtem. Vissza mentem a szobámba és leültem a tükör elé felvittel egy kis hidratálót arra rá egy kis púdert, megcsináltam a szemöldököm és kifestettem a szempillám. Tettem még fel egy kis hájlájtot meg az alsó vízvonalamat fehér szemceruzával húztam ki.
-Luky, Balázs gyertek le indulunk egy 10 perc siessetek!- üvöltött fel az emeletre apa.
-Bali húzd ki a segged, mert mindjárt indulunk!!!- üvöltöztem a bátyámmal.
-Jólvan na!-és már ki is jött a szobájából.
-Száljatok be a kocsiba indulnék!-kiabált anya már a feljáróról.
A bátyám gyorsan bezárta bejárati ajtót utána mentünk is beülni a kocsiba. Míg utaztunk én zenát hallgattam nem is akármilyet! Német dalt! A wir saffelß das-t. mikor nagyba zenéltem elkezdett rezegni a telóm. Hívtak. Lisa volt az.(ja amúgy tegnap számot is cseréltünk és este még cheteltünk is)
-Halló! Luky?!-szólt bele Lisa.
-Helló! Yah!-válaszoltam, de már mosolyogtam mint a vadalma.
-Wo bist du?(hol vagytok?)-kérdezte
-15 min auf derAutobahn noch.(az autópályán még 15 perc)
-Gut! Willkomomment! Kuss! (jó várunk puszi)-köszönt el.
-Oké! Kuss!(oké puszi!)
-Ki volt az?-kérdezte anya.
-Lisa volt az kérdezte, hogy hol vagyunk-válaszoltam
-Oké! Örülök, hogy ilyen jól megy a német!-dícsért meg apa!
-Köszi apu! Csak egy kicsit még a kiejtéssükkel bajlódóm meg a sajátommal, hogy jobb legyen!
-Már így is elég jó!-láttam a visszapillantóból, hogy kacsintott apu.
-Hé, Luky Lena is ott van?-lérdezte már megint pirosan a bátyám.
-Persze te hős-szerelmes, csak tudd, hogy ő még csak 15! Ne vidd túlzásba!-forgattam a szemimet és kicsit felkuncogtam.
-Akkor csak 2 év nállad meg csak 1!?-kérdezte
-Ahan.
-Na kiszállás!-szólt hátra anya.
Megint a bátyám kezét fogva indultunk a recepcióra ott ki lyukaztották a jegyünket és mentünk a helyünkre. Balázzsal megint helyet cseréltünk.
-Na endklich gerwarted!(na végre már vártunk!)-majd mind kettőt magamhoz öleltem-Es war leider stecken...(sajnos dugó volt az úton)-válaszoltam lesütött szemmel.
-Gehen in die Boxengeassen!(menjünk a boxutcába!)-üvöltöte Lisa.
-Gehest!(menjünk)-mondtam, erre mind elindultunk.
Megint csináltunk képeket beszélgettünk velük egy kicsit aztán mikor még 10 pertc volt már ki kellett mennünk. Visszaültünk és a bátyám átkarolt.
-Hé, léccikeeeeee segíts!-próbált bociszemekkel nézni.
-Na-forgattam a szemeimet.
-Annyira tetszik a Lena és könyörgöm segíts megszerezni!!!!!!!!!-könyörgött.
-Oké de akkor kuss!
-Hé, Lena!Sie weiß, dass mein Bruder in kommt und wenn Sie Ihnen die Plätze tauschen möchten, können zu diskutieren!(hé Lena! Tudod nagyon bejössz a batyámnak és ha neked is tetszik akkor cserélhetünk helyet!)-kacsintottam, rá.
Yah richdich!(igen persze)-lesürötte szemeit és helyet cseréltünk.
Elkeztek beszélgetni és amit meglendítettík a kockászászlót(vagyis, hogy vége)a bátyám megfogtam Lena kezét (én meg meglöktem Lisat, hogy figyeljen) és a tarkóját majd megcsókolta.
-Hú! Küssen!(hú csók!)-szolalt meg Lisa majd elkezdtünk kuncogni.
-Die!(az!)-montam.
Mikor Lena és Balázs elváltak közbeszóltam.
-Bátyus már megint becsajoztál? De vigyázz mert ők az én barátnőjim!-nyújtottam ki a nyelvem rá majd megöletem a lányokat!
-Wat?(mi?)-kérdezték egyszerre, majd elmondtam nekik németül is. Ezután mind elindultunk gyorsan kifelé.
-Dann am Dinstag!?(akkor kedden!?)-kérdezte Lena, még Balázs kezét fogva akik amúgy angolul beszélgettek!
-Natülich!(persze)-vágtam rá majd megöleltük egymást és mindenki ment a saját kocsijához.
-Jujj fiam becsajoztam?! Egy német lánnyal!?-kuncogott apa-és még ikrek is.
-Igen apuci!-kacsintott a bátyám apára-észvesztő egy csaj!
-csak össze ne keverd őket!-nevetett anyu.
-Ja igen! Én se keverem őket soha!-öleltem át a nagy majmot!
-Oké észben tartom-majd nyomott egy puszit a fejem búbjára.
VOUS LISEZ
Az Én Történetem/LisaandLena
Aléatoire~BEFEJEZETT~ Mikor valami olyan csodás dolog történik veled, hogy azt hiszed álmodsz. Na velem pont ez történt, csakhogy nem lehet mindog minden tökéketes. Én a legroszabbat kaptam... Trágár beszéd és néhol +18-os részek. Minden szerzői jog fenn va...