10.rész

93 4 3
                                    

Ma megyünk Londonba mivel a lányoknak köszönhetően engem is meghívtak a musical.ly-s találkozóra. Végre meggyógyultam, de Deniel és a bátyám végig velem voltak.
-Na gyere drágám-monta szerelmem majd hátulról átölelte a derekamat-mennünk kell-nyomott egy apró csókot a számra, csakhogy én ezzel nem értem be. Közelebb húztam és a nyelvem bejutásért könyörgtem a szájába. A nyelvünk táncot járt egymással. A kezeimet a nyaka köre fontam a lábaimat pedig a dereka köré. Így kivitt a kocsihoz és a meghitt pillanatot a nagyranőtt gyerek szakította félbe.
-Khhmm...tudjátok nekem a barátnőm és még neked is Luky képzeld kint várnak minket a kibebaszott reptéren-vigyorgott de a szemében láttam az, hogy türelmetlen.
-Oksi-Deniel betett a kocsiba majd előre ült-menjünk el Dave-ért!-igen a fiúk is jönnek...😒Mivel "szemmel akarbak minket tartani".
-Oké de előtte fornetti-hát még jóhogy veszünk fornetit nem reggeliztem semmit. Fél óra alatt megvettük a firnetit elmentünk Dave-ért és most várjuk, hogy a lányok gépe leszálljon(figyeljetek, logika! Az ikrek az helyett, hogy rögtön Londonba mentek volna mit csinálnak...Ők eljönnek Magyarországra és innen mennek velünk Londonba. De, hogy miért?😕). Mikor megláttuk egymást a lányokkal egymás felé kezdtünk futni-mint a filmekben-egymás felé és hát mi történt. Rámugrottak én meg a földön végeztem...
-Sziasztoooooook!!!!-üvöltötték az ikrek miközben felkeltek a földről és a fiúkhoz futottak. Ja persze, ha egyenként futnak egy-egy erős fiura akkor a fiuk tuti nem dőlnek el velük😒. Még elmentünk a közeli Burger King-be enni utána elindultunk a repülőtérre vissza. Felszálltunk a recsire és jöhet a 2 és fél órás út.
-Szeretlek-súgta fülembe Deniel. Eggyértelmű, hogy Deniel mellett ültem.
-És is szeretlek!-beleharapott a fülcimpámba mire kirázott a hideg.
-Tudom-éreztem hogy elmosolyodik-és azt is, hogy sok kisszaros fog rádmászni-megforgatta a szemeit.
-Hülye vagy!
-Te meg szép!-és nyomott egy gyors csókot a szára. Későn értünk oda. Ettünk majd mindenki ment fürdeni és kiüröttük magunkat. reggel a telefonom keltett. Egy gyors fogmosás és zuhany után egy kis smink. Ami alapozoból szempillaspirálból, fehér szemcerkából, tusból és szemöldök cerkából állt. Gyors outfit (fehér haspóló sötétkék szoknya és hozzá a Vans-em) a hajamat csak kifésültem és kiengedve hagytam.
-Mehetünk-jelentette ki balázs. mindenki kész volt és mentünk a kocsihoz. Fél óra alatta a rendezvényre értünk. A recepción még plussz fél órát baszakodtak mivel a fiúknak nincs musical.ly-s csatornájuk és külön nincsenek VIP vendégként meghíva ezért nehezen akartak nekik VIP karszallagot adni. Amint beléptünk rajongók ezrei özönlöttek felénk...
-Irány Cameron Dallas!-súgtam a lányok fülébe mire ők elnevették magukat. nagynehetzen árvergőttük magunkat a tömegen és követeléseimnek eleget téve mentünk is Cameron Dallas-hoz!!!😍😍(jólvan na tudom hogy van nekem Dani de akkor is..álmodozni lehet😁) 
Mikor megláttam Cameron éreztem, hogy elpirulok. Megölelt és kaptam egy puszit...ami csók lett😅, De csak véletlen mivel puszinak indult de elfordított a fejét...Csak a lányok látták. Denielnek erről sss...
-Neked annyi!!-nevetett hangosan Lisa-Dani ha megtud
-Ne zavarjon, hogy mögöted állok és igen láttam-nagyranyitott szemekkel nézett rám Deniel. Szóval látta...😅😅-de nem haragszom-megnyugottan fujtam ki a lavegőt-mivel láttam, hogy Cameron a hibás.
-De nem csinálsz balhét-sütöttem la a szemeimet, mire kér erés kezet éreztem a derekamon és, hogy nincs föld a talpam alatt. Deniel felkapott mire én a lábaimat a dereka a kezeimet meg a nyaka köré tettem.
-Nem-forgatta majd megcsókolt.
-Khhh...-köszörülte meg Balázs a torkát-én is szeretnék valakit megnézni Baby Ariel-t!!!-erre Lena tarkón vágta a bátyámat, mire mindenki elkezdett neveni. Persze, hogy nem hagyta, hogy Lena nyerjen ezért fekepte és nyomott egy csókot a szájára.
-Egyszer megfoglak ölni!-jelentette ki jogosan Lena.

-Gyorsan fotózkodjunk aztán siessünk még van 1 óránk-még jó, hogy monta Deva különben senki se ment volna sehova. Az utolsó volt Jacob Sartorius-t. Ja izé...ő se rossz...
-Szia-mosolyogtam rám mire ő dadogni kezdett.(persze ezt molind anagolul)
-Szi..szi..a-halkan elnevettem magam majd egy ölelés és puszi után menni készültem de megfogta a kezem-Luky? Te vagy az aki a német ikrekkel csinálsz videókat?-mosolygott rám kedvesen.
-Igen-mosolyogtam vissza rá.
-És van barárod?-ebbe belepirultam.
-Van és itt van velem ő is.
-Ó hát szerencsés-lehajtottam a fejem és megráztam-és megkérdezhedtem az igazi neved...(Na ja. Utálom a Juditot ezért is mutatkozom be úgy hogy Luky)
-Titok.-vetettem rá egy kacér mosolyt-találd ki. Ha megvan írj rám-sarkofordultam és elmentem. Aranyos meg helyes de nekem Deniel az akinek a kezei között szeretnék elaludni és kelni.

Most mi jövünk. Kicsit izgulok. Jönnek a rajongók és kérik a képeket az autógramot. És eggyszer csak meglátom a tömegben Jacob-ot. Jajj ne össze fogok veszni Danival.Ő következtettik.
-Szia Judit!-leesett az állam-na eltaláltam mi.
-A bátyámtól tudod mi?-tettem karba a kezeimet megem előtt.
-Van tesód?-mintha tényleg meglepődött volna. 
-Van neki és igen eltaláltad-válaszolt helyettem Lena amit Lisa folytatott-és gyere egy kép aztán folyt köv Jack!-kacsintott rá majd kapott mindanyiónktól egy-egy puszi az ARCÁRA! Még vagy 50 vagy 60 jöttek. Este 6-ra végeztünk.Elmentünk a KFC-be enni aztán jött az a csodás ötletünk, hogy, ha már itt vagyunk Londonba menjünk el anyuhoz meg apuhoz. Kaja után mentünk is. Az út másfél óra volt. 2 órát voltunk ott. Beszélgettünk, meséltünk egymásnak, hogy mi történ velünk mostanság és sajnálatomra szóba jött a pchiológus. Amint visszaértünk muszáj lesz hozzá járnom.

Miután a szálodába értünk zuhany után bebújtam az ágyba és még Debielt vártam aki borotválkozott. Hason feküdtem és a telefonomon néztem a mai you tube videókat.
-Baby-ugrott be mellém majd magára húzott így a hasán feküdtam-na? Figyi örülnék, ha készenálsz akkor szólnál-mosolygott rám majd  vad csókolozósba keztünk. Deniel felült így én az ölében ültem és érezrem ahogy a pólóm egyre feljebb csúszik.
-Kérlek még várjunk-tultam el magamtól és belenéztem a vágytól égő szemeibe-sajnálom, de nagyon félek még-lehajtottam a fejem mire ő az állam alá nyúlt és belenézett a szemeimbe.
-Bármennyire is akarom...-egy nagyot sohajtott-várok amíg csak kell és nyugi nem foglak semmire kényszeríteni. Bólintottam. Leszálltam róla és lefeküdtönk. Az arcom a nyakába temettem beszívtam az illatát és így aludtam el. Nagyon szeretem!😙

Az Én Történetem/LisaandLenaWhere stories live. Discover now