Kb 10óra körül elindultunk.
-Na mikor érünk már oda??-kérdezte Lisa.
-Még 1óra-király! Itt őszülök meg hijába csak egy óra addig mit csináljak?
***
Dél van és végre Hajdúszoboszlón vagyunk. Most megyünk átöltözni.
-Lena!-üvöltöztem az öltözőben-hol vagy?
-Itt vagyok! Nem látsz a szemedtől?😂👀
-Jólvan na!😅
-Lisa?-tényleg az előbb még itt volt.
-Àááá!!!!-mi a f*sz. Lisa hátulról rámugrott.
-Itt vagyok!-ugrott a nyakamba. Ezt még visszakapod.
-Na jólvan menjünk mi már átöltöztünk öltözzát te is.
-Oké!
Elkezdtem öltözködni mikor valaki benyitott.
-Szia drága!-egy ismeretlen srác volt az.
-Ha nem húzod el a beledet de nagyon gyorsan belédszúrom!-üvöltöztem és közben elő húztam a bicskám és felé tartottam.
-Na taka öcsi!-Deniel😍 a srác aki 1éve tetszik. Megfogta a srác tarkóját mikor az szabadulni akart.
-A-a! Majd, ha én azt montam!-úristen Deniel megvéd!-na meny és megse lássalak mégegyszer!
-Kö...köszi...-a fejemet lahajtottam, hogy ne látszódjon a vörös arcom.
-Hé jól vagy?-emelte fel az állam így már a szemébe néztem a gyönyörű kék szemeibe.
Csak bólintottam mire ö megölelt. Szerencsére körbe tudtam csavarni magam egy törcsivel.
-Oh...méghogy mi vagyunk a gerlepár!😄-Lena! Kinyirom.
-Lányok...ő itt
-Deniel-rázott vele kezet Lisa-ja nem érti. Luky fordíts!
-Ömm...bocsi de én nem értem-mosolyodott el.
-Ő Lisa ő pedig Lena-mutattam a lányokra.
-Ömm szia haver-pacsizott le a bátyám Danival(aki még mindig engem ölelt)-együtt vagytok?-Hát...kezdtem volna bele mikor megcsókolt.
-He?-kérdeztem.
-Nem akarsz?
Erre a válaszom egy hosszú csók volt, a nyelve bejutásért esedezett amit én meg is adtam. A nyelveink táncotjártak egymással. Mikor vége lett egymásnak dőltöttük a homlokunkat és elnevettük magunkat.
-Csuszdázni akrok!!!-nyafogott a nagyranőtt óvodás(vagyis Balázs).
-Mingyárt de kösse be valaki a melltartóm.
-Vigyázz-szólt Lena és bekötötte.
Miután lecsúsztunk vagy 10 csúszdán kitaláltuk, hogy kakas viadalozzunk.
-Lisa ő itt az idegesítő bátyám Dave aki ugyanúgy mint Luky perfeckt németes.
-Ohoho!!-Lisa nem az a szégyenlős típús-Lisa vagyok. Te pedig gondolom a vilag leghelyesbb pasija.
-Hát drága ha szerinted én vagyok az akkor igen.-rákacsintott. Anyám ez a csaj.
- a fiúk nyakába ültünk és "játszani" kezdünk. Hát nagy sajnálatomra Lisa és Dave nyertek. Még csúszdáztunk, fürödtünk, napoztunk és ettünk mikor megszólalt a hangosbemondó.
-Figyelem kedves látogatók! A Csúszda-park fél óra múlva zár! Legyenek szívesek elkezdeni készülődni a távozáshoz!-na ne már este 8 van máris.
-Mennyünk öltözni-jelentette ki Dave. Erre mindenki megindult az öltöző felé. 10perc után már indultunk is a kocsikhoz.
-Na drágám mi megyünk!-Deniel megakart csókolni mikor eltoltam és felhúzta a szamöldökét.
-Aludjatok nállunk! Lena és a bátyám úgyis együtt alszanak. Te aludhatsz velem a bátyád és Lisa meg a vednégszobába!
-Szuper ötlet!-mostmár hagytam, hogy megcsókoljon.
-Na akkor velem alszol izomagy!-kacsintott Lisa Devre majd magához húzta és megcsókolta.
-Na menjünk fárad vagyok!-jelentette ki Lena.
Beültünk a kocsiba. Balázs vezetett mellette Lena. Hátul Lisa és Dave mellettük a kutyák. Leghátul meg én és Dani. Elaludtam a karjai között. Csakhogy mikor majdnem elaludtam a füpemhez hajolt és kimondta a 9 betűs szót;
-Szeretlek Luky!
-Én is szeretlek Deniel-nem tudtam megcsókolni mivel elaludtam.
***
A hét további részében semmi érdekes nem volt. Csütörtök este összepakoltunk a hétvégére. A fiúk is jönnek így megváltoztattuk a foglalást 3 szobára. Várom a holnap reggelt.
YOU ARE READING
Az Én Történetem/LisaandLena
Random~BEFEJEZETT~ Mikor valami olyan csodás dolog történik veled, hogy azt hiszed álmodsz. Na velem pont ez történt, csakhogy nem lehet mindog minden tökéketes. Én a legroszabbat kaptam... Trágár beszéd és néhol +18-os részek. Minden szerzői jog fenn va...