Luky szemszöge
Sírva rogytam térdre mikor hirtelen két erős kéz megfogott és felemelt.
-Gyere ide!-húzott jobvan az ölébe Balázs.
-Vigyétek el a cuccait-jelentettem ki. Bali intett Davenek, hogy pakolja össze a cuccait. Miután összedték a cuccait Dave írt egy levelt neki (amibe nem tom mit irhatott)majd elvitte a házukhoz de ő nem ment be csak a házvezető nőnek adta oda a bőröndöt.
-Felviszel a szobámba?-bújtam a bátyámhoz. Felkapitt a kezébe majd felvitt. Mikor úgy hallottam, hogy mindenki lent van kijöttem a szobámból és bementem a fenti fürdőbe és kivettem egy pengét. Visszamentem majd elkeztem gondolkodni.
Luky mi a faszért vágnád fel az ereidet? Mert szereted? Igen. Csak azért mert neki adtad a szüzességed. Igen. Meg azért is, mert elmet bulizni megbaszott egy csajt utána téged is. Úgy érzem nagyob keményen átbaszott. Engem mindeki csak megakar dugni. Miért.Miutan végeztem a gondolkodással eldöntöttem. Megfogtam a fendét és nem a hegeimnél kezdet el nem mélyen de megvágni. Miután végeztem lefeküdtem és zenét akartam hallgatni. Csakhogy a háttérképement Deniel,Lisa,Lena,Dave, Balázs és én vagyunk. A képen mindenki csókolózik. Na és, ha ez nem lenne elég a kódom az amikor összejöttünk! Szupi! Bekapcsoltam Jacob Sartoriustol (mar csak azért is!!!!) Hit or miss-t. Rögtön a szám felénél be is aludtam.
1hónap múlva
Balázs szemszöge:
Az én húgocskám kikelt mafából. Az ikrek nagyon féltik persze én is meg Dave is. Luky hazajön a suliból és nem úgy mint régen tanul. Nem. Rágyújt. Cugizik. Vagy bombát iszik (ami nem is lenne baj) vagy valami piát és bármit teszek vele nen ér semmit. Csütörtöktől vasárnap estéken bulizni megy és mikor érte megyek (hiába zarom be a szobajaba valahigy kiszökik) résteg és azt se tudja hol van. A másik kiakasztó dolog. Hétfőtől szerdáig minden délután felhoz egy palit és lefekszik velük. Hiaba próbáltam a pasikat elvinni visszahozta őket. Nem tudok vele mit tenni. Anyáéknak nem mondhatom el mert elviszik és egyedül maradok (mivel mar elkezdődött a suli és haza kellett mennijük az ikreknek)-Na végre!!!-mondtam mikor megpillantottam Lukyt egy üveg vodkával a kezében. Mindenhol kerestem de nem talaltam.
-Jajj haggyal már!-lökött el magától-gyere édes!
-Ki a faszom vagy?-üvöltöttem a pasi képébe-na taka-löktem ki a kölyköt.
-Rohaggy meg!-majd felrohant a szobajaba. Mit tegyek. Hajnali egykor megint rávett magam, hogy beszéljek vele. De olyan fogadott amire nem számitottam. Luky egyik kezében egy füves cigi a masikban egy vodka volt amiben mar kevés volt. A hugomon egy póló volt ami tudom, hogy Denielé. Odarohantam és elvettem a cigit eloltottam széttéptem és kidobtam az ablakon. A stekrényéhez vágta a vodjas üveget és bőgni kezdett. Mellé ültem és hozzámbújt. Megláttam a kezén, higy nem csak 2 hegvan hanem több seb volt.
-Hijanyzik!!!!!!-üvöltötte-miért csalt meg!!!!!!- felállt az agyról és a szekrényéhez ment. Felvett egy kabatot és egy cipőt megfogta a telefonjat és mar kint is vilt az ajtón. Lent elvett egy cigit meggyújtotta majd elvette a kulcsát-bizz meg bennem írni fogok-adott egy puszit és elment. Jajj istenem csak ne legyen baja!!!!!
STAI LEGGENDO
Az Én Történetem/LisaandLena
Casuale~BEFEJEZETT~ Mikor valami olyan csodás dolog történik veled, hogy azt hiszed álmodsz. Na velem pont ez történt, csakhogy nem lehet mindog minden tökéketes. Én a legroszabbat kaptam... Trágár beszéd és néhol +18-os részek. Minden szerzői jog fenn va...