20.rész

54 4 3
                                    

-Életem-kezdtem el simogatni a csupasz mellkasát.
-Hümm?
-Annyira hijányoztálmár..-néztem a szemébe.
-Te is baby! Annyira kívántalak már-beleharapott az alsó ajkába-annyira jó tested van..-végig húzta az egyik kezét a testemen-Szeretlek!
-Én is-vadul faltuk egymás ajkait-drágám éhes vagyok.
-Gyere menjünk le enni-felhúzott az ágyról felkapott egy boxert rá meg egy rövidgatyát. Én az egyik pólózját bugyit meg rövidnacit és vitt is.
-Jujj friss házasok!-szólal meg a bátyám.
-Khhhmm-szinlelt kögögést Dave-én nem így mondanám....-mindenki nagyot nevettet ezen és bekell valanom vicces volt.
-Van kaja?-léptem Lena mellé.
-Mi kell?
-Stendvucccssss-vigyorogtam rá.

2hét múlva.
Nagyon furán érzem magam...émelygek...hányingerem van..és késik a menzeszem..gondoltam beszélek erről a Twistekkel.
-Ikrek-biccentettem a fejemmel hogy jöjjenek ide-szerintetek az mekkora baj, hogy késik már 2 hetet a menzeszem?
-Ugye nem!?-vágyottna szavamba Lisa.
-Csak nem-folyatta Lena.
-Irány a gyógyszertár. Gyorsan elmentünk és vettünk egy terhességi tesztet. Haza érve nagyon bevoltam szarva. Gyorsegcsináltam a tesztet és kijöttem a fürdőből. Először egy csík...várok várok...és mégeggy de az halvány-Szerintem menjünk el dokihoz...
-Igazad van...-mivel mégcsak dél volt nyugodtan mehettünk a nőgyògyászhoz.

A rendelőben fél óra múlva kerültem sorra.
-Mi a panasza?-kérdezte aranyosan a doki.
-Csináltam egy teszet-mutattam neki a teszete-és nem tudom ez mit jelent.
-Hát jó minden esetre megnézzük van-e baba-felfeküdtem az ágyra felhúztam a pólóm és azzal a hideg görgős micsodával ekkedte piszkálni a hasam-ez nem baba...
-Hanem?!-nagyon megijedtem.
-Méh rák...-Mi a faszom!!!!!!

Az Én Történetem/LisaandLenaWhere stories live. Discover now