3."O să ai noroc dacă vei avea cel puțin zece oase rupte!"

3.1K 274 72
                                    

Nina POV

Emoțiile puternice îmi inundă întreg corpul, provocându-mi picioarele să tremure incontrolabil. Stau între frații mei, dar tot mă simt ca pe altă planetă. Părinții noștrii și-au împreunat mâinile pe locurile lor, iar întreg publicul continuă să voteze. Suntem în ultimele secunde de vot, iar noi stăm cu toții pe scenă pentru a afla rezultatele. De îndată ce opțiunea de vot este blocată, un calculator numără voturile. Muzica de pe fundal predestinată să creeze suspansul nu se mai oprește odată, lucru ce mă face să vreau să țip. Ultima bătaie de tobă a genericului, țipetele publicului și toate acele confetti ce cad din tavan mă fac să realizez că trupa câștigătoare a fost anunțată.

Îmi privesc frații și prietenii, și pe Edy, apoi mă întorc cu fața la ecranul mare din spatele nostru. Noi. Tocmai. Câștigasem. Încep să țip de fericire și să îmbrățișez pe toată lumea din jurul meu. Am lacrimi de fericire pe obraji și nu-mi pot stăpâni emoțiile. Adică, să fim serioși, l-am îmbrățișat până și pe Edy, iar cu câteva minute în urmă l-am plesnit. 

- Hei, ce ziceți de o poză împreună? Se aude o voce de undeva din dreapta mea. Când mă întorc, un fotograf ne privește zâmbitor pe mine și pe Edy. Haideți, o poză de cuplu. Până la urmă noi am fost primii care am aflat, corect? Adaugă rânjind.

- Eu nu cred că--

- Da, desigur. Mă acoperă blondul, trăgându-mă mai aproape de el.

- În regulă. La trei, ok? Unu, doi, trei.

Când fotograful ajunge cu numărătoarea la doi, Edy mă rotește către el și își lipește buzele de ale mele. Rămân nemișcată, din nou. Șocul și nervii ce mi-au invadat corpul din nou mă îndeamnă să vreau să-l spânzur în direct, dar trebuie să țin la reputația mea, la reputația întregii familii.

- Perfect! Strigă vesel fotograful. Să vă țină mult, copii.

De îndată ce pleacă și mă asigur că emisiunea este terminată, îl trag pe idiotul de Styles într-un colț și mă pornesc.

- Fii atent aici, cap de banană verde ce ești. Odată dacă mai încerci măcar să mă săruți o să te--

În timp ce eu vorbesc îl pot vedea cum nu e deloc atent la ceea ce spuneam eu. Privea undeva deasupra umărului meu, al naibii de atent. La un moment dat rânjetul tipic i-a revenit pe față și cum stătea sprijinit de una din cutiile pline de aparatură din culise, mi-a apucat talia pentru a mă aduce mai aproape și m-a sărutat din nou. Mi-am pus de grabă mâinile pe pieptul lui și l-am îndepărtat de îndată ce am văzut undeva lângă noi un bliț puternic. Privesc în acea direcție și văd cum un băiat cam de vârsta noastră fuge în direcția opusă, având un aparat de fotografiat în mână.

- Tu tocmai ai făcut asta pentru o poză?! Țip isterică, apucându-i gulerul cămășii și trăgându-l mai aproape.

- Era un fan. Chiar și ai tăi au spus că trebuie să ne prefacem. Doar tu ești cea împotriva a toate astea. Era al naibii de relaxat și mă enerva mai mult cu fiecare secundă ce trecea.

- Da! Pentru că eu te urăsc din toată inima mea, iar tu îmi arunci pe cap o relație imaginară cu tine! Ce ar trebui să fac? Să te pup?

- N-ar strica. Ai buze faine. Ridicatul lui din umeri m-a făcut să mârâi și mai nervoasă.

- Știi ce e fain? Să dăm un interviu și să pomenesc de Domnul Unicorn Banană.

- Chiar nu putem avea o discuție fără să-l incluzi și pe el?

- Nu, nu putem!

Dau să plec, dar mă întorc către el imediat, afișând un zâmbet dubios. Mă apropii de el și când să spună ceva, mă asigur că îl calc cu tocul ascuțit cât de tare pot, apoi plec. Să te ia naiba, Edy Styles.



Ies din duș și îmi îmbrac veșnicele mele pijamale albastre, apoi deschid geamul și sar în camera lui Mellody. Să vă explic cum stă treaba cu casele noastre. Părinții noștrii au cumpărat un teren imens în mijlocul Londrei, unde au construit două case mari de la zero. Casele sunt apropiate și de aceea putem sări dintr-o cameră în alta. Între ele nu este mai mult de un metru distanță, iar asta ne ajută pe mine și pe fratele meu să trecem în casa alăturată. Luisa este cea dezavantajată total pentru că ea are camera pe partea cealaltă a holului, chiar lângă cea a părinților.

- Hei, hei, hei. Spun, aruncându-mă în patul lui Mellody.

- Neața. Mormăie șatena în timp ce defilează prin cameră în lenjerie intimă, încercând să-și găsească ceva comfortabil de purtat.

Stau câteva secunde fără să spun nimic, apoi când îmi privesc prietena o văd că aprobă să încep scandalul.

- Deci nu pot să cred că mi-a făcut asta! Cum a putut? De ce nu a luat-o pe Luisa?! Știa că-l urasc al naibii de mult.

- Poate doar a vrut să se bage în seamă cu tine.

- Bună glumă, Mell.

Chiar atunci ușa se deschide și în cameră intră el. Da, Edy.

- Iubito, cum poți spune așa ceva? Cum mă poți urî atât de tare când eu te iubesc așa de mult?

- Termină cu asta, Edy, nu e nicio cameră de filmat pe aici. Spun indiferentă, fluturându-mi mâna prin fața lui. Se așează pe pat, lângă mine și îmi face semn către telecomanda ce zace pe noptiera de lângă mine.

Îmi rotesc ochii și iau micul obiect în mână, apoi îl arunc către el cu putere, sperând din toată inima să-l lovească în față. Din păcate o prinde chiar în ultima secundă. Aprinde televizorul și îl mută pe un canal de știri. Mellody se așează lângă mine și începe să-și facă manichiura, ceea ce mă face să îmi privesc la rândul meu unghiile. Sunt încă proaspete. Le-am făcut cu două seri înaintea finalei. Sunt de un roșu mat, iar forma lor e pătrată.

- O, hei, știrea asta e despre voi. 

Vocea prietenei mele îmi atrage atenția și mă face să-mi întorc privirea către televizor.

- Seara trecută, în timpul finalei X Factor, Edy Styles și-a anunțat în direct noua sa relație cu Nina Tomlinson. Cei doi au fost extrem de apropiați întreaga seară, acceptând să le fie făcute câteva poze în exclusivitate.

Și pe ecran apare poza de pe scenă făcută de bărbatul cu aparat profesionist. Mai apoi apare poza din culise, cea făcută de un fan stupid.

- Avem de asemenea o înregistrare secretă cu cei doi din culise.

Pe televizor apare o mică filmare cu mine și Edy, în cabină, după ce am rămas singuri. Se vede clar că a fost editată. 

- Te iubesc. Se aude vocea lui Edy pe înregistrare.

- Și eu te iubesc. Mă aud vorbind.

Afurisitul m-a înregistrat pe ascuns și a trimis-o programului de știri mondene după ce a editat-o. Mă întorc către el pentru a-i cere explicații, dar el deja alerga către ușă.

- Edy Styles, o să ai noroc dacă vei avea cel puțin zece oase rupte!

*

O Nouă DirecțieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum