Nina POV
- Mamă, exagerezi! Mârâi către ea atunci când mă împinge în cameră, alături de sora mea, pentru a ne alege ținutele pentru emisiune. Urmează să mergem la Ellen pentru a răspunde la câteva întrebări despre premiu și emisiune, apoi vom merge la clubul privat al unchiului Niall. Sunt și ei în oraș săptămâna asta, iar Josh ne va însoți peste tot. Din cauză că au aflat despre faza cu pierdutul în pădurea din Germania, părinții noștrii au decis să ne angajeze un șofer, care să ne fie și bodyguard personal. Așa cum l-au avut și ei pe Paul.
L-am cunoscut pe omul ăla. E uimitor. Ne-a spus o mulțime de povești dubioase despre părinții noștrii când erau cu doar câțiva ani mai mari decât noi. Mi-aș fi dorit ca Paul să fie nemuritor pentru a avea grijă și de noi.
- Ba nu exagerez deloc. Trebuie să arătați impecabil. Ellen ne știe pe noi ca fiind o familie perfectă, așa că vreau să rămână la fel. Acum, pune asta pe tine.
Îmi aruncă în față un umeraș cu niște haine, și niște teneși albi. Mă bucur că măcar îmi știe gusturile. La costumația aleasă de mama decid să-mi iau o poșetă neagră, iar părul l-am lăsat liber.
- Mamă, nu vreau să port tocuri de data asta. Se plânge Luisa atunci când vede că mama îi aduce o superbă pereche de sandale.
- Aș putea să le port eu? Mă bag în salvarea surorii mele, însă fără succes. Mama are fixația ei.
- Să nu te aud. Vei purta astea pentru că altă ținută nu vezi. Te duci în fundul gol dacă nu o iei pe asta.
- Atunci o să fac senzație. Vorbește sora mea în mod sarcastic, apucând nervoasă umerașul de la mama.
Atunci când ieșim afară ne întâlnim cu Mellody, care poartă o ținută total opusă stilului ei. Ce naiba e greșit cu mamele noastre în momente ca astea?
- Mama ta? Întreb atunci când ajung lângă ea.
- Mda. Mormăie, începând să meargă furioasă către limuzină. Chris, șoferul angajat de tații noștrii, ne aștepta cu ușa deschisă. Este al naibii de tânăr și chipeș. Mă gândesc serios să-l las pe Ryan pentru el.
Glumesc. Chiar îl plac pe Ryan.
- Hei. Alerg către ea și mă opresc atunci când sunt în pas cu ea. Mama a înnebunit când a auzit că suntem invitate la Ellen. Adică, serios acum, ce e cu toată harababura asta?
- Mie-mi spui? Suntem deja în limuzină, așteptându-i pe ceilalți trei. Tata l-a îmbrăcat pe Edy de parcă ar fi el când era mai tânăr.
Îl privesc cum vine către mașină și mă blochez. De când e crețul ăsta așa de atractiv?
- Nina, te holbezi. Îmi țipă prietena mea în față, atrăgându-mi atenția. Chiar mă holbam. Și ce-i mai rău e că el văzuse asta. Și deja rânjește. La naiba cu tine, Styles.
- Și, iată-i. Trupa momentului. O Nouă Direcție! Ellen ne introduce, iar noi pășim veseli și încrezători în platou. Eu și Edy ne ținem de mână ca de obicei și pentru prima oară nu mă simt chiar atât de incomod. Nu e chiar atât de rău.
- Bună, Ellen. O salută Luisa, sărutându-i mai apoi obrajii. Edy îmi eliberează mâna pentru a face la fel atunci când îi vine rândul, și simt de îndată de parcă îmi lipsește ceva. Ce naiba se întâmplă cu mine? M-a drogat cineva în timp ce dormeam?
- Nina, scumpa mea. Ești la fel de frumoasă precum mama ta. Cum de nu semeni cu sora ta? Îmi sărută obrajii, apoi îmi oferă o îmbrățișare călduroasă.
CITEȘTI
O Nouă Direcție
FanficDupă câțiva ani buni de la destrămarea uimitoarei trupe One Direction, o nouă eră e pe cale să înceapă. Copiii acestora au crescut, sunt în pragul adolescenței și au o viață uimitoare în față. La început au evitat pe cât posibil muzica, încercând să...