Nina POV
Suntem în Londra de doar o oră și deja lucrurile încep să o ia razna. Telefoanele tuturor nu se opresc din sunat și fiecare aleargă prin casă alandala pentru a se pregăti. În doar trei ore vom intra în direct în emisiunea lui Ellen, așa că trebuie să fim cu toții aranjați și îmbrăcați la timp. Este o ocazie a naibii de specială pentru că în sfârșit familia Swift va fi dată în vileag. Nimeni nu ne distruge familia și în niciun caz nu mă desparte de iubitul meu. Mi-a luat șapteșpe ani să recunosc că-l iubesc, nu vreau să îmi ia tot pe atât să ne împăcăm. Drumul din avion a fost o mare ușurare, în special pentru că frații Swift au rămas pe din afară. I-am mințit în legătură cu ora pecării, așa că avem un avantaj de două ore.
- Ești gata, iubito? Edy intră în cameră pe ușă, de data asta, purtând o pereche de blugi albaștrii strimți și o cămașă albastră cu mânecele suflecate până la cot.
- Trebuie doar să mă încalț. Îi spun, oferindu-i un zâmbet cald.
Port o pereche de blugi largi, un top negru fără bretele și o cămașă în carouri legată la talie. De îndată ce îmi leg bine șireturile botinelor și mă asigur că părul meu întins cu placa stă bine la locul lui, apuc brațul lui Edy și coborâm.
Luisa poartă și ea o pereche de blugi de un albastru deschis și un top dantelat asortat cu o pereche de botine corai, același model precum ale mele.
Mellody însă s-a decis că își dorește să poarte ceva mai elegant, așa că s-a conformat asupra unei fuste înflorate, un pullover vișiniu, la care a asortat o pereche de botine cu talpă joasă și o pălărie veche de-a tatălui ei.
- Sunteți gata să îi dăm în vileag pe nesuferiți? Spune Scott atunci când ne vede coborând scările.
- Mai pregătită decât am fost vreodată în viață. Spun rânjind, îmbrățișându-mi fratele.
- Adică atunci când ai făcut-o prima oară cu mine n-ai fost pregătită sau cum? Întreabă Edy vizibil deranjat.
- Eram beată și confuză, normal că nu eram pregătită. Ai intrat în mine ca o bormașină fără stăpân.
Edy pufăie și după ce își rotește ochii își așează mâna pe talia mea și mă îndrumă către ieșire. Pe drum către limuzină observ cu ușurință în întunericul serii cum un semn cu De vânzare triumfă pe peluza casei Swift. Un rânjet se așterne pe buzele tuturor, iar părinții noștri ne urează succes.
- Să îi pui la pământ, Durexa!
- Unchiule Harry! Strig rușinată printre râsetele celorlalți.
- Tot timpul vei fi Durexa mea. Harry îmi face cu ochiul, însă eu îi întorc spatele și intru pe locul din spate al limuzinii. De data asta Chris ni s-a alăturat pe bancheta din spate, mulțumit până peste cap de faptul că tata a angajat un nou șofer.
Acum Chris locuiește cu noi, are propria cameră de oaspeți decorată după bunul lui plac,însă știm cu toții deja că își petrece nopțile mai mult în camera Luisei. Desigur, pe părinți nu-i deranjează câtuși de puțin având în vedere că pe întreg etajul se aude scârțâitul patului lor. Eu și Scott mai reușim să scăpăm, având în vedere că eu dorm adesea în camera lui Edy, iar el în a lui Mellody, însă nici părinții Styles nu se lasă mai prejos. Norocul nostru că pereții lor sunt mai groși.
Pe drum, în boxele limuzinii explodează noul nostru hit ce se ascultă zilnic la fiecare post de radio din oraș. Cu toții suntem fericiți că în sfârșit vom putea să ne continuăm viața fără vreun incident, însă dintr-o dată muzica se oprește și se aud sunete de roți pe șosea. Încerc să privesc pe geamul de lângă mine, însă tot ce reușesc să văd sunt două lumini orbitoare sub forma unor faruri, apoi întuneric total.
Dylan POV
Privesc îngrozit peisajul din fața mea, apoi îmi analizez mama și sora. Și ele par la fel de șocate ca și mine, însă mama pare că are un rânjet malefic pe față. Își încleștează mâinile pe volan și după ce mai aruncă pentru ultima oară o privire pierdută către limuzina care are acum întreg spatele complet distrus, bagă mașina neînmatriculată pe care a închiriat-o în marșalier și gonește pe șosea. Maddie plânge cu lacrimi de crocodil, iar eu nu știu ce să-i spun pentru a o calma, însă cine are să mă calmeze pe mine?
- Mamă! Ești nebună?! Strig la un moment dat, trăgând de volan pentru a o face să oprească.
Nu se uită la mine, ci parchează mașina pe marginea drumului și scoate din portbagaj numerele de imatriculare pe care le atașează de grabă mașinii. Botul îi e distrus, însă nu mai sunt decât trei străzi până la aeroport.
- Mamă! Țipă Maddie de pe bancheta din spate. Dacă i-ai omorât?!
- Nu a murit nimeni! Strigă cu o voce parcă demonică, apoi calcă accelerația la maxim.
- Era vorba doar să sperii șoferul, nu să lovești partea în care stăteau ei! Strig încă o dată, de data asta făcând-o să se uite la mine.
- Dacă Harry Styles nu mă iubește, iar Edy și Nina nu s-au despărțit pentru a fi cu voi, atunci mai bine să sufere ei!
*
CITEȘTI
O Nouă Direcție
FanfictionDupă câțiva ani buni de la destrămarea uimitoarei trupe One Direction, o nouă eră e pe cale să înceapă. Copiii acestora au crescut, sunt în pragul adolescenței și au o viață uimitoare în față. La început au evitat pe cât posibil muzica, încercând să...